Open Procurement Albania

Kontrate ne baze te nje Marreveshje kuader: Sherbim dezinsektimi ne zonat bregdetare dhe urbane, Prefektura Fier.

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner
  • The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid

Contracted Institution Public Health Institute of Tirana
Tenderer Institution Public Health Institute of Tirana
Tender object Kontrate ne baze te nje Marreveshje kuader: LotI 3- Sherbim dezinsektimi ne zonat bregdetare dhe urbane, Prefektura Fier. - Kontrata 12 date 16-09-2019.
Reference No. REF-11183-02-28-2019
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT
Type of Contract
Procurement Method Contract under a Framework Agreement
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 01-03-2019
Last date of Submitted Documents 25-03-2019
Tender Held Date 25-03-2019
No. of Bidders 6
Bidders AIR SHPK & TRULY NOLEN SHPK
PASTRIME SILVIO SHPK
AKADEMIA SHËNDETIT PUBLIK SHPK
ALPEN PULITO SHPK
FATOS LASHI
NRG SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • NRG SHPK
  • The winning bid ALL without vat 52,610 leke per njesi
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT 302 400,00
    Contract date 16-09-2019
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 2 vite
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa.
    Nga BOE ”AIR” sh.p.k. dhe ”TRULY NOLEN” sh.p.k.
    Nga OE ”FATOS LASHI”
    Kanë marrë përgjigje në datë 15.04.2019

    Jane skualifikuar:
    1. ”AIR” sh.p.k., dhe ”TRULY NOLEN” sh.p.k.:
    ky ofertues nuk ka paraqitur të plotë dokumentacionin e kërkuar në Kriteret e Veçanta për Kualifikim, konkretisht si më poshtë vijon:
    Formulari i ofertës është paraqitur sipas shtojcës 1, është përcaktuar % e pjesëmarrjes së shërbimit (53% dhe 47%, si më sipër) në kontratën e bashkepunimit të përkohshëm me nr. 829 rep dhe nr. 148/1 kol., por BOE nuk ka përcaktuar elementët konkretë që do të kryejë secili nga anetarët e tij, kjo në kundërshtim me pikën 2, të nenit 74 të VKM-së nr. 914, datë 29.12.2014 ”Për miratimin e rregullave të prokurimit publik”, i ndryshuar;
    Vërtetimi i paraqitur nga Shoqëria ”AIR” sh.p.k., për përmbushjen e kriterit për xhiron mesatare vjetore gjatë 3 (tre) viteve të fundit nuk përmbush vlerën sipas përqindjes që zotëron në marrëveshjen e bashkëpunimit;
    Deklarata e paraqitur nga të dy Operatorët Ekonomikë të BOE, për përmbushjen e kriterit që duhet të kenë specialistë të trajnuar/certifikuar që do të kryejnë kalibrimin e paisjeve sipas kërkesave të teknikave dhe produkteve që do të përdoren, nuk përmban personin/at përgjegjës që do të kryejë/në kalibrimin e paisjeve;

    2. Shoqëria “PASTRIME SILVIO” sh.p.k. është skualifikuar për arsye se ky ofertues nuk ka paraqitur të gjithë dokumentacionin e kërkuar në Kriteret e Veçanta për Kualifikim, konkretisht si më poshtë vijon:
    1. Përsa i përket përmbushjes së kriterit se OE duhet të disponojë të paktën 1 (një) Aparat mjegullues me pompë më presion, të montuar në një kamionçinë për Lotin 3, rezulton se dokumentacioni i paraqitur nuk përmbush kriterin për mbi 300 litra të depozitës të pompës me presion të lartë, në kundërshtim me kërkesat e Autoritetit Kontraktor.

    3. Shoqëria “AKADEMIA SHËNDETIT PUBLIK” sh.p.k. është skualifikuar për arsye se ky ofertues nuk ka paraqitur të plotë dokumentacionin e kërkuar në Kriteret e Veçanta për Kualifikim, konkretisht si më poshtë vijon:
    OE nuk ka paraqitur deklaratë dhe dëshmi dhe/ose certifikata për personin/at përgjegjës që do të kryejë/në kalibrimin e paisjeve, që vërtetojnë aftësitë teknike të tyre për kalibrimin e pajisjeve për aplikimin e produkteve të përcaktuara, duke ruajtur edhe mjedisin;
    2. OE ka paraqitur të njëjtin staf teknik për kryerjen e shërbimit si në lotin e II-të, ashtu edhe në Lotin e III-të, konkretisht ka parqitur të njëjtët aplikues, në kundërshtim me përcaktimin e Dokumentet Standarde të Tenderit, se ”Nëse OE do të ofertojë për më shumë se një lot, vetëm drejtuesi teknik do të jetë 1 (një)”;

    4. Subjekti “ALPEN PULITO” është SKUALIFIKUAR për arsye se Ofertuesi nuk ka paraqitur të plotë dokumentacionin e kërkuar në Kriteret e Veçanta për Kualifikim, konkretisht si më poshtë vijon:
    Formulari i ofertës nuk është paraqitur sipas formatit të kërkuar në DST nga AK. OE nuk ka ofertuar sipas shumatores së çmimeve për njësi, por sipas vlerës totale të kontratës, kjo në kundërshtim me kërkesat e Dokumenteve Standarde të Tenderit dhe paragrafin e findit të pikës 7.3 të udhëzimit të Agjencisë së Prokurimit Publik, me nr. 6, datë 16.01.2018 ”Për përdorimin e marrëveshjes kuadër dhe zhvillimin e saj me mjete elektronike”, e ndryshuar, në të cilin citohet se ”Në rastin kur, objekti i prokurimit përbëhet nga disa artikuj, ofertimi nga operatorët ekonomikë do të bëhet me shumatoren e çmimeve për njësi. Për efekt krahasimi, vlerësimi i ofertave të paraqitura do të bëhet mbi bazën e shumatores së çmimeve për njësi të përllogaritur për çdo artikull, apo shërbim nga Autoriteti Kontraktor”;
    Përsa i përket përmbushjes së kriterit se OE duhet të ketë specialistë të trajnuar/certifikuar që do të kryejnë kalibrimin e paisjeve sipas kërkesave të teknikave dhe produkteve që do të përdoren, OE ka paraqitur deklaratën në të cilën shpreh se kalibrimin do ta kryejnë punonjesit e shoqërisë ”Alba Energ” sh.p.k. dhe certfikiatat e paraqitura janë lëshuar në emër të subjektit ”Alba Energ” sh.p.k., por ”ALPEN PULITO” nuk ka paraqitur asnjë marrëveshje bashkëpunimi me OE e sipërcituar përsa i përket kalibrimit të pajisjeve.
    Përsa i përket përmbushjes së kriterit për stafin teknik, OE midis të tjerave ka paraqitur dokumentet e kërkuara edhe për 3 teknikë dezinfektimi të cilet janë të pajisur me cv, kontratë pune dhe certifikatë, por njëri prej tyre (përkatësisht z. Denis Dardha) nuk ndodhet në Listëpagesat e paraqitura nga OE, ndërkohë që kontrata e punes me z. Dardha është nënshkruar në datën 02.10.2015 dhe është me afat 10 vjeçar, deri më 02.10.2015.
    ”ALPEN PULITO” nuk ka ofertuar sipas shumatorës së çmimeve për njësi, por sipas vlerës totale të ofertës, kjo në kundërshtim me kërkesat e Dokumenteve Standarde të Tenderit dhe paragrafin e findit të pikës 7.3 të udhëzimit të Agjencisë së Prokurimit Publik, me nr. 6, datë 16.01.2018 ”Për përdorimin e marrëveshjes kuadër dhe zhvillimin e saj me mjete elektronike”, e ndryshuar, në të cilin citohet se ”Në rastin kur, objekti i prokurimit përbëhet nga disa artikuj, ofertimi nga operatorët ekonomikë do të bëhet me shumatoren e çmimeve për njësi. Për efekt krahasimi, vlerësimi i ofertave të paraqitura do të bëhet mbi bazën e shumatores së çmimeve për njësi të përllogaritur për çdo artikull, apo shërbim nga Autoriteti Kontraktor”.

    5. ”FATOS LASHI” është skualifkikuar për arsye se ofertuesi nuk ka paraqitur të plotë dokumentacionin e kërkuar në Kriteret e Veçanta për Kualifikim, konkretisht si më poshtë vijon:
    Siguracioni i paraqitur për makinën e kërkuar është jashtë afatit të vlefshmërisë (ka skaduar më datë 23.05.2018);
    Leja e qarkullimit dhe siguracioni janë paraqitur në gjuhën italiane dhe nuk janë shoqëruar me një përkthim të noterizuar në gjuhën shqipe, në kundërshtim me përcaktimin në Dokumentet e Tenderit ku citohet se: ”Nëse gjuha e përdorur në procedurë është gjuha shqipe, atëherë dokumentet në gjuhë të huaj duhet të shoqërohen më një përkthim të noterizuar në gjuhën shqipe”;
    OE nuk ka paraqitur faturën e blerjes ose deklaratën doganore të aparatit mjegullues dhe pompës me presion të lartë;
    OE nuk ka paraqitur një deklaratë se do të përdorë ekzaktësisht të njëjtën lloj kamionçine, aparat mjegullues dhe pompë (me të cilën ka ofertuar) përgjatë gjithë periudhës së ekzekutimit të shërbimit .
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for NRG SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for NRG SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for NRG SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for NRG SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Instituti i Shëndetit Publik Tiranë REF-11183-02-28-2019
    Announcement of Procurement
    Bidder Announcement Nr. 23 datë 10 Qershor 2019
    Signing of the Contract Nr. 40 datë 07 Tetor 2019