Open Procurement Albania

Sistemi elektronik i inventarizimit, rregjistrimit dhe përdorimit të aseteve të Bashkisë Tiranë. Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve.

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner
  • Disqualification of all competitive operators except the winner

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tiranë
Tender object Sistemi elektronik i inventarizimit, rregjistrimit dhe përdorimit të aseteve të Bashkisë Tiranë.
Qëllimi:
1. Krijimi dhe standardizimi i procedurave e përgjegjësive të personelit të Bashkisë Tiranë për të mundësuar verifikimin e vazhdueshëm dhe përditësimin e informacionit për çdo aset dhe transaksion. 2. Sigurimi i një sistemi që të ofrojë përpunimin e të dhënave dhe menaxhimin e dokumentacionit në mënyrë të lehtë dhe të qëndrueshme pa patur nevojë për specialistë me njohuri të thelluara në programe elektronike
Reference No. REF-29725-10-13-2017
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 44 020 000,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 16-10-2017
Last date of Submitted Documents 08-11-2017
Tender Held Date 08-11-2017
No. of Bidders 4
Bidders Fastech Shpk
FBS Shpk & EFM s.p.a
iCom Shpk
S-System Shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • FBS
  • The winning bid ALL without vat 42 500 000,00
    Bidder Announcement date 04-12-2017
    Award and Contract Amount ALL with VAT 51000000
    Contract date 11-12-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa
    Janë skualifikur ofertuesit e mëposhtëm:
    1. Operatori Ekonomik “Fastech” sh.p.k
    Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar tek kriteret e vecanta për kualifikim.
    2. Operatori Ekonomik “iCom sh.p.k” Ka paraqitur ofertën ekonomike e cila nuk eshte plotesuar ne formen e duhur.
    Nuk ka paraqitur dokumenta për përmbushjen e Kritereve të Përgjithshme të Kualifikimit siç është parashikuar në Dokumentat Standarte të Tenderit.
    3. Operatori “ S-Systems” shpk
    Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar tek kriteret e vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumenteve të tenderit për këtë procedurë.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for FBS viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for FBS viti 2014
    Monitor treasury transaction for FBS viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for FBS viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement NR.49 - DT.11-12-2017
    Signing of the Contract NR.51 - DT.26-12-2017
    Terms of Reference
    Vendim i Komitetit për Zhvillimin e Rajoneve nr. 38, datë 13.7.2016

    Sistemi elektronik i inventarizimit, rregjistrimit dhe përdorimit të aseteve të Bashkisë Tiranë

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Bashkia Tiranë
    Tender object Sistemi elektronik i inventarizimit, rregjistrimit dhe përdorimit të aseteve të Bashkisë Tiranë
    Reference No. REF-18407-06-22-2017
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 44 020 000,00
    Type of Contract
    Procurement Method Open Procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 23-06-2017
    Last date of Submitted Documents 17-07-2017
    Tender Held Date 17-07-2017
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Duke qënë se ofertat e paraqitura rezultuan të pavlefshme pasi nuk plotësonin kërkesat e përcaktuara në dokumentet standarte të tenderit, Komisioni i Vlerësimit të Ofertave vendosi të anullojë kete procedurë e prokurimi.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement NR.38 - DT.25-09-2017

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data