Open Procurement Albania

Loti III. Botime, printime dhe materiale shtypshkrimesh për Qendrën Spitalore Universitare Nënë Tereza

Contracted Institution Centralized Purchasing Operator
Tenderer Institution Qendra Spitalore Universitare "Nënë Tereza"
Tender object Loti III. Botime, printime dhe materiale shtypshkrimesh për Qendrën Spitalore Universitare Nënë Tereza
Reference No. REF-10207-02-22-2019
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 12 698 322,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 25-02-2019
Last date of Submitted Documents 20-03-2019
Tender Held Date 20-03-2019
No. of Bidders 7
Bidders Adel CO SHPK
ALBDESIGN PSP SHPK
DYNAMICX SHPK
INPRESS SHPK
KRISTALINA.KH SHPK
Shtepia botuese shtypshkronja MORAVA SHPK
RAMA-GRAF SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • ALBDESIGN PSP
  • The winning bid ALL without vat 6 698 leke per njesi.
    Bidder Announcement date 25-07-2019
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Duke filluar nga data e lidhjes së kontratës/kontratave me përfundim deri në plotësimin e nevojave të autoritetit kontraktor sipas marrëveshjes kuadër.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa.
    Kanë marrë përgjigje nga Organi Qendror Blerës në datë 15.04.2019; 17.04.2019 dhe 02.05.2019.
    Kanë marrë përgjigje nga KPP në datë 19.06.2019.
    Fituesi eshte konfirmuar peres vendimit te KPP-se.

    Janë skualifikuar operatorët ekonomikë të mëposhëm:

    1) “Adel CO” SHPK.
    • Ofertuesi nuk përmbush pikën 3 të “Kapacitetit Teknik” pasi nuk ka paraqitur një automjet për transport mallrash

    2) Arsyet e skualifikimit të “RAMA-GRAF” SHPK.
    • Në zbatim të vendimit nr. 629/1 datë 15.04.2019 dhe vendimit nr.645/1 datë 15.04.2019 të Komisionit të Shqyrtimit të Ankesave operatori ekonomik nuk ka ofertuar në fomularin e ofertës për Artikullin nr. 172 “fishë për sherbimin e urgjencës së sëmundjeve të brendshme” dhe nr. 173 “bllok për paaftësinë të përkohshme në punë (bllok me 100 fletë)”.

    3) Arsyet e skualifikimit të “INPRESS” SHPK
    • Në zbatim të vendimit të Komisionit të Prokurimit Publik nr. 380/2019 me datë 19.06.2019.

    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for ALBDESIGN PSP viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for ALBDESIGN PSP viti 2014
    Monitor treasury transaction for ALBDESIGN PSP viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for ALBDESIGN PSP viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Operatori i Blerjeve të Përqëndruara REF-10207-02-22-2019
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    KPP Decision
    Bidder Announcement

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data