Contracted Institution | Centralized Purchasing Operator | ||||
Tenderer Institution | Qendra Spitalore Universitare "Nënë Tereza" | ||||
Tender object | Loti III. Botime, printime dhe materiale shtypshkrimesh për Qendrën Spitalore Universitare Nënë Tereza | ||||
Reference No. | REF-10207-02-22-2019 | ||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 12 698 322,00 | ||||
Type of Contract | |||||
Procurement Method | Open Procedure | ||||
Stage Procedure | Announced the Winner | ||||
Tender Publication Date | 25-02-2019 | ||||
Last date of Submitted Documents | 20-03-2019 | ||||
Tender Held Date | 20-03-2019 | ||||
No. of Bidders | 7 | ||||
Bidders |
Adel CO SHPK ALBDESIGN PSP SHPK DYNAMICX SHPK INPRESS SHPK KRISTALINA.KH SHPK Shtepia botuese shtypshkronja MORAVA SHPK RAMA-GRAF SHPK |
||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||
The winning bid ALL without vat | 6 698 leke per njesi. | ||||
Bidder Announcement date | 25-07-2019 | ||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | |||||
Contract date | |||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | Duke filluar nga data e lidhjes së kontratës/kontratave me përfundim deri në plotësimin e nevojave të autoritetit kontraktor sipas marrëveshjes kuadër. | ||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) | |||||
Appeals |
Ka pasur ankesa. Kanë marrë përgjigje nga Organi Qendror Blerës në datë 15.04.2019; 17.04.2019 dhe 02.05.2019. Kanë marrë përgjigje nga KPP në datë 19.06.2019. Fituesi eshte konfirmuar peres vendimit te KPP-se. Janë skualifikuar operatorët ekonomikë të mëposhëm: 1) “Adel CO” SHPK. • Ofertuesi nuk përmbush pikën 3 të “Kapacitetit Teknik” pasi nuk ka paraqitur një automjet për transport mallrash 2) Arsyet e skualifikimit të “RAMA-GRAF” SHPK. • Në zbatim të vendimit nr. 629/1 datë 15.04.2019 dhe vendimit nr.645/1 datë 15.04.2019 të Komisionit të Shqyrtimit të Ankesave operatori ekonomik nuk ka ofertuar në fomularin e ofertës për Artikullin nr. 172 “fishë për sherbimin e urgjencës së sëmundjeve të brendshme” dhe nr. 173 “bllok për paaftësinë të përkohshme në punë (bllok me 100 fletë)”. 3) Arsyet e skualifikimit të “INPRESS” SHPK • Në zbatim të vendimit të Komisionit të Prokurimit Publik nr. 380/2019 me datë 19.06.2019. |
||||
Cancellation reason | |||||
Additions | |||||
Transaction / Actual Spending |
|
||||
Public Announcement Bulletin |
Contracts signed under the Framework Agreement Operatori i Blerjeve të Përqëndruara REF-10207-02-22-2019
|