Open Procurement Albania

Furnizim - Vendosje aparat stacionar Grafie Dixhitale me panel detektues dhe me printer lazer/dry lazer për printimin e imazheve radiologjike” për nevoja në S.U.O.GJ “Mbretëresha Geraldinë”, Tiranë.

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid

Contracted Institution "Mbreteresha Geraldine" University Obstetric-Gynecologic Hospital of Tirana
Tenderer Institution "Mbreteresha Geraldine" University Obstetric-Gynecologic Hospital of Tirana
Tender object Furnizim - Vendosje aparat stacionar Grafie Dixhitale me panel detektues dhe me printer lazer/dry lazer për printimin e imazheve radiologjike” për nevoja në S.U.O.GJ “Mbretëresha Geraldinë”, Tiranë.
Reference No. REF-82503-10-05-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 8 826 667,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 06-10-2023
Last date of Submitted Documents 17-10-2023
Tender Held Date 17-10-2023
No. of Bidders 3
Bidders 1. “Trimed Shpk”
2. “BIOMETRIC ALBANIA” shpk
3. “Med Fau” shpk,
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • Biometric Albania SHPK
  • The winning bid ALL without vat 7 670 000,00
    Bidder Announcement date 09-11-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT 9 204 000,00
    Contract date 04-12-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Nga data e lidhjes së Kontratës deri në 45 ditë kalendarike.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.

    Jane skualifikuar operatoret ekonomike te meposhtem:
    1. Trimed Shpk, per arsye:
    -Nuk plotesohen te gjitha kerkesat e pergjithshme dhe te vecanta per kualifikim te percaktuara ne perputhje me DST ne

    2. Med Fau shpk, per arsye:
    -Nuk plotesohen te gjitha kerkesat e pergjithshme dhe te vecanta per kualifikim te percaktuara ne perputhje me DST ne
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for Biometric Albania SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for Biometric Albania SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for Biometric Albania SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for Biometric Albania SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Buletini Nr. 100 datë 11 Dhjetor 2023
    Procesverbal
    "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "

    “Blerje pajisje mjekesore: Furnizim Vendosje Aparat Stacionar Grafi Dixhitale me panel detektues dhe me printer lazer/dry lazer për printimin e imazheve radiologjike”.

    Contracted Institution "Mbreteresha Geraldine" University Obstetric-Gynecologic Hospital of Tirana
    Tenderer Institution "Mbreteresha Geraldine" University Obstetric-Gynecologic Hospital of Tirana
    Tender object “Blerje pajisje mjekesore: Furnizim Vendosje Aparat Stacionar Grafi Dixhitale me panel detektues dhe me printer lazer/dry lazer për printimin e imazheve radiologjike”.
    Reference No. REF-64609-04-03-2023
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 8 829 600,00
    Type of Contract
    Procurement Method Simplified open procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 04-04-2023
    Last date of Submitted Documents 18-04-2023
    Tender Held Date 18-04-2023
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 45 (dyzetepese) dite pune
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Bazuar në Ligjin Nr. 162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1:c) AK konstaton se dokumentat e tenderit permbajne gabime ose mangesi te rendesishme.
    Additions Më datë 04.11.2022, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik Albaphoto shpk me objekt modifikimin e dokumentave te tenderit.

    Më datë 04.07.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik SAER MEDICAL me objekt modifikimin e dokumentave te tenderit.

    Më datë 31.05.2023, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesat e paraqitura nga operatorët ekonomikë ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të pranojë pjesërisht ankesën e operatorit ekonomik “Saer Medical” SHPK
    2. Të mos pranojë pjesërisht ankesën e operatorit ekonomik Albaphoto shpk
    3. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimet përkatëse në përputhje me arsyetimet dhe konstatimet e KPP- së.
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement Buletini Nr. 61 datë 10 Korrik 2023
    Procesverbal
    "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "
    Formular Ankese Albaphoto shpk
    Formular Ankese SAER MEDICAL

    Formular Vendimi KPP