Contracted Institution | Compulsory Health Insurance Fund | ||||||||||||||||
Tenderer Institution | Compulsory Health Insurance Fund | ||||||||||||||||
Tender object | Prodhimi i Formularëve dhe Kartave të Shëndetit - financuar nga Fondet e veta | ||||||||||||||||
Reference No. | REF-66497-02-02-2017 | ||||||||||||||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 21 553 903,00 | ||||||||||||||||
Type of Contract | |||||||||||||||||
Procurement Method | Open Procedure | ||||||||||||||||
Stage Procedure | Cancelled Procurement | ||||||||||||||||
Tender Publication Date | 03-02-2017 | ||||||||||||||||
Last date of Submitted Documents | 06-03-2017 | ||||||||||||||||
Tender Held Date | 06-03-2017 | ||||||||||||||||
No. of Bidders | |||||||||||||||||
Bidders | |||||||||||||||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||||||||||||||
The winning bid ALL without vat | |||||||||||||||||
Bidder Announcement date | |||||||||||||||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | |||||||||||||||||
Contract date | |||||||||||||||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | 20 ditë | ||||||||||||||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
||||||||||||||||
Appeals |
Ka pasur ankesa nga operatori ekonomik “Albdesign PSP” sh.p.k me nipt L51819005Q qe konsistojne nder te tjerash si me poshte:
1. Ne kriteret per kualifikim keni kerkuar xhiron mesatare per tre vitet e e fundit, konkretisht per vitet 2014, 2015 dhe 2016 vite keto te cilat nuk perputhen me periudhen kohore per bilancet e tre viteve te fundit. Pra, lidhur me keto kritere per kualifikimin, ku ne te dy rastet keni percaktuar fjaline per tre vitet e fundit, duhet edhe te saktesoni se kush jane tre vitet e fundit, pasi nuk perputhen midis tyre. 2. Gjithashtu keni percaktuar qe, bilancet duhet te jene pozitive per vitet e kerkuara, nderkohe qe dispozita e mesiperme nenligjore, nuk e parashikon nje kerkese te tille. 3. Kerkesa juaj qe, duhet te paraqitet vertetimi i xhiros per persona fizike, nderkohe qe per personat juridike kerkohen bilancet e tre viteve te fundit, eshte nje kerkese absurde, e cila nuk gjen mbeshtetje ligjore. Gjithashtu, nje percaktim i tille, nuk i ve ofertuesit ne kushte te barabarta konkurimi. 4. Ne kundershtim te plote me legjislacionin e prokurimit publik, keni kerkuar qe vertetirni i leshuar nga OSHEE, duhet te jete leshuar jo me pare se 10 dite nga hapja e ofertave, kerkese kjo e cila nuk gjen mbeshtetje ligjore, si dhe bie ne kundershtim te plote me dokumentat standarde te tenderit. Kjo per faktin se, autoriteti juaj kontraktor nuk mund te detyroje operatorin ekonomik se kur duhet te shlyeje detyrimet e energjise per te marre vertetimin perkates. Pra e rendesishme per ju eshte qe shoqeria te mos kete detyrime te energjise elektrike, si dhe nuk ka asnje rendesi se cfare date mban ky vertetim. 5. Ne kundershtim te plote me legjislacionin e prokurimit publik, njesia juaj e prokurimit ka kerkuar sherbime te se njejtes natyre, nderkohe qe legjislacioni i prokurimit publik, parashikon per sherbime te ngjashme. Kerkesa juaj qe duhet te jene te se njejtes natyre sjell per pasoje kualifikimin e shoqerive qe kane vetem sherbime te njejta pra identike me objektin tuaj, nderkohe qe ligji e ndalon nje kerkese te tille, pasi ka te parashikuar shume qarte, per sherbirne te ngjashme. 6. Gjithashtu, kerkesa juaj qe, sherbimet identike, pra te njejta, duhet te jene realizuar ne vitet 2014, 2015 dhe 2016 bie ne kundershtim me legjislacionin e prokurimit publik, i cili parashikon tekstualisht per tre vitet e fundit. Per analogji, nje kontrate e perfunduar ne muajin janar 2014, nuk mund te quhet e realizuar brenda tre viteve te fundit, pavaresisht kerkeses tuaj antiligjore qe e perfshin kete vit, si dhe nuk mundet dot qe, nje kontrate e perfunduar ne janar 2017 te quhet jashte tre viteve te fundit, pasi ju vete kete percaktim keni bere. Atehere, lind pyetja, perse nje kontrate apo funizim i perfunduar ne muajin janar 2017, perse nuk njihet nga institucioni juaj? Gjithashtu, ne kundershtim te plote me LPP, njesia juaj e prokurimit ka kerkuar qe, kur kontrata eshte realizuar me institucione shteterore, te paraqitet kontrata, shoqeruar me vertetimin perkates. Nderkohe, LPP per kete rast, parashikon paraqitjen ne tender te vertetimit te leshuar nga nje ent publike dhe/ose faturen tatimore te shitjes. 7. Ne kriteret specifike per kualifikim, keni kerkuar qe shoqeria duhet te kete te punesuar 20 punonjes. Lidhur me kete kriter diskriminues, se pari sqarojme se, objekti juaj i prokurimit, mund te realizohet edhe me vetem 10 punonjes dhe brenda nje afati 12 dite pune. Se dyti, numri i punonjesve te kerkuar, eshte i tejfryre, si dhe nuk eshte ne raport me vellimin e kontrates dhe makinerite/pajisjet e kerkuara ne dokumentat e tenderit. Se treti, njesia juaj e prokurimit nuk ka percaktuar sakte lidhur me numrin e punonjesve, ku duhet te parashikoje numrin mesatar te tyre. Se katerti kerkesa edhe per vitin 2014 eshte diskriminuese, ne kundershtim me ligjin, si dhe ul konkurencen ne prokurim. Kjo per faktin se, numri i punonjesve per muajin janar 2014 eshte jashte tre viteve te fundit. Autoriteti juaj kontraktor duhet ti specifikoje keto kerkesa ne specifikimet teknike, pasi, ashtu sikurse edhe ju i dini, kontrata nenshkruhet pasi te kete perfunduar procedura e prokurimit, si dhe nuk kane mundesi kurrsesi shoqerite te dine se cfare do te parashikohet ne kontrate nga ana e institucionit tuaj dhe shoqerise fituese. Pra, ky informacion duhet te behet publik per te gjitha shoqerite, kjo me qellim per ti vene ofertuesit ne kushte te barabarta konkurimi, si dhe per te zhvilluar nje gare publike. Autoriteti kontraktor ka vendosur: Të pranojë pjesërisht ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik “Albdesign PSP” sh.p.k për procedurën e prokurimit “Procedurë e hapur” me me Nr. REF-66497-02-02-2017, me objekt: “Prodhimi i formularëve dhe kartave të shëndetit”, me fond limit 21.553.902,58 lekë pa TVSH, parashikuar për t’u zhvilluar ne daten 20.02.2017 nga autoriteti kontraktor, Fondi i Sigurimit të Detyrueshëm të Kujdesit Shëndetësor, Tiranë. |
||||||||||||||||
Cancellation reason | Në mbështetje të Ligjit Nr.9643, datë 20.11.2006 “Për prokurimin publik” i ndryshuar, Kreu III, Neni 24, pika 1/a si dhe të shkreses të ardhur nga Agjensia e Prokurimit Publik me Nr 4890/1 Prot datë 28/03/2017 me permbajtjen përkatëse dhe vendimit të Komisionit të Prokurimit Publik Nr.122/3/2017 datë 27/03/2017 për pezullimin e proçdurës dhe për ndryshim në dokumentat e tenderit, situate kjo e cila e ben te pamundur proceduren per arsye te nderlikimit te procedures nga ana teknike ne platformen elektronike te APP | ||||||||||||||||
Additions | |||||||||||||||||
Transaction / Actual Spending |
|
||||||||||||||||
Public Announcement Bulletin |
|