Open Procurement Albania

“Blerje kancelari për nevoja të shoqërisë OST sh.a.”

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Operatori i Sistemit te Transmetimit OST
Procuring Authority / Buyer
Tender object “Blerje kancelari për nevoja të shoqërisë OST sh.a.”
Reference No. REF-92229-12-27-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 3 000 000,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 28-12-2023
Last date of Submitted Documents 08-01-2024
Tender Held Date 08-01-2024
No. of Bidders 3
Bidders 1. “Librari Dyrrahu” sh.p.k.
2. “InfoSoft Office” sh.p.k.
3. “Interlogistic” sh.p.k.
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 2 975 899,00
    Bidder Announcement date 15-02-2024
    Award and Contract Amount ALL with VAT 3571079
    Contract date 29-02-2024
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 1 (një) muaj nga hyrja ne fuqi e kontratës
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.

    Jane skualifikuar operatoret ekonomik e meposhtem:
    1. Librari Dyrrahu sh.p.k, per arsye:
    -Nuk permbush specifikimet teknike per Letren A4 te kerkuar

    2. Interlogistic sh.p.k, per arsye:
    -Ka paraqitur oferte ekonomike me te larte se fondi limit i perllogaritur per kete procedure prokurimi.
    Cancellation reason
    Additions Më datë 03.01.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “Infosoft Office” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit të procedurës së prokurimit.

    Më datë 19-01-2024, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesat e paraqitura nga operatorët ekonomikë ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të pranojë ankesën e operatorit ekonomik “Infosoft Office” SHPK
    2. Autoriteti kontraktor të modifikojë dokumentet ne përputhje me konstatimet e KPP-së

    Më datë 01.02.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi dokumentacionin e çështjes dhe e diskutoi në tërësi vendosi
    1. Të lejojë autoritetin kontraktor për vijimin me hapat e mëtejshme të procedurës së prokurimit.

    Buletini i Lidhjes se Kontrates: Buletini Nr. 14 datë 11 Mars 2024
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Procesverbal" Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim "
    Formular Ankimimi “Infosoft Office” SHPK
    Formular Vendimi KPP
    Formular Vendimi KPP
    Formulari i Njoftimit te Fituesit Paraprak
    Formulari i Njoftimit te Fituesit Pas Afatit te Ankimimit

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data