Open Procurement Albania

Materiale per funksionimin e pajisjeve te zyres

Procuring Authority / Buyer Tirana Parking
Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Tender object Materiale per funksionimin e pajisjeve te zyres
Reference No. REF-24303-05-29-2019
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 195 333,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 30-05-2019
Last date of Submitted Documents 11-06-2019
Tender Held Date 11-06-2019
No. of Bidders 5
Bidders ADASTRA
AICOM
BLUEPRINT TECHNOLOGIES
INFOSOFT OFFICE
IT GJERGJI KOMPJUTER
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • IT Gjergji Kompjuter
  • The winning bid ALL without vat 997 100,00
    Bidder Announcement date 05-08-2019
    Award and Contract Amount ALL with VAT 1196520
    Contract date 13-08-2019
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 5 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa.
    Ka marrë përgjigje në datë: 03.07.2019.
    Jane skualifikuar:
    1. Oferta e paraqitur nga Shoqëria “AICOM” sh.p.k :
    • Nuk plotëson kriteret e vecanta të përcaktuara në DT për arsyet e mëposhtme.
    Operatori Ekonomik nuk ka paraqitur dokumentin e kërkuar në 2. Kriteret e Vecanta e Kualifikimit, 2.1.b Deklaratë për paraqitje oferte të pavarur, sipas Shtojces 2/1.

    2. “BLUEPRINT TECHNOLOGIES” sh.p.k:
    • Nuk plotëson kriteret e vecanta të përcaktuara në DT për arsyet e mëposhtme.
    Operatori Ekonomik nuk ka paraqitur në momentin e hapjes së ofertave mostrat e artikujve që do të prokurohen sipas pikës 2.3 Per kapacitetin teknik, pika 2.3.3 Operatori ekonomik pjesëmarrës në procedurë duhet të paraqesë në momentin e hapjes së ofertave mostrat përkatëse të artikujve të kërkuar sipas part.No.

    3. “INFOSOFT OFFICE” sh.p.k:
    • Nuk plotëson kriteret e vecanta të përcaktuara në DT për arsyet e mëposhtme.
    Operatori Ekonomik në mostrat e dërguara nuk ka paraqitur mostrat sipas specifikimeve teknike të kërkuara nga AK.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for IT Gjergji Kompjuter viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for IT Gjergji Kompjuter viti 2014
    Monitor treasury transaction for IT Gjergji Kompjuter viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for IT Gjergji Kompjuter viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Nr.33 - Dt.19-08-2019

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data