Open Procurement Albania

“Blerje Letër fotokopje A4, Letër fotokopje A3”

Procuring Authority / Buyer Sh.A Posta Shqiptare
Procuring Authority / Buyer
Tender object “Blerje Letër fotokopje A4, Letër fotokopje A3”
Reference No. REF-35893-07-08-2022
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 28 918 530,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 12-07-2022
Last date of Submitted Documents 15-08-2022
Tender Held Date 15-08-2022
No. of Bidders 4
Bidders 1.InfoSoft Office shpk
2.“Interlogistik.” Shpk
3.“Librari Dyrrahu” Shpk
4.“Marketing & Distribution” Shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 19 910 738,00
    Bidder Announcement date 14-11-2022
    Award and Contract Amount ALL with VAT 23892886
    Contract date 22-02-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 3 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa. Vendim kpp Nr. 759/2022.

    Ka pasur ankese nga operatori ekonomik “Interlogistic” SHPK me objekt shfuqizimin e vendimit te Komisionit te Vleresimit te Ofertave mbi skualifikimin e ofertes te paraqitur nga operatori ekonomik “Infosoft Office” SHPK per kete procedure e prokurimi.KPP me ane te vendimit Nr. 120/2023 date 16.02.2023, ka vendosur:
    - Të mos pranojë ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik Interlogistik.” Sh.p.k. për kete procedure prokurimi.
    -Autoriteti kontraktor të vijojë me hapat e mëtejshëm të procedurës së prokurimit.

    Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem:
    -“Librari Dyrrahu” Shpk, per arsye:
    -nuk përmbushet plotësisht kriteret për kapacitetin teknike për kualifikim dhe konkretisht:
    - Në përmbushje të pikës 2.3.2 të DST-së, Certifikatat ISO të paraqitura janë të skaduara. Në lidhje me këtë kriter OE ” Librari Dyrrahu” SHPK ka depozituar në SPE certifikatat ISO si më poshtë:
    • Certifikate ISO 9001:2015; (për sistemin e menaxhimit të cilësisë për ofertuesin); (ose ekuivalente), me Nr. Certifikatë SISTEMA/ALB/1021Q1030, me datë skadence 24.10.2022;
    • Certifikate ISO 14001:2015, (për sistemin e menaxhimit mjedisor për ofertuesin); (ose ekuivalente) me Nr. Certifikatë SISTEMA/ALB/1021E1031, me datë skadence 24.10.2021;
    • Certifikate ISO 45001:2018 (për sistemi i menaxhimit të sigurisë dhe shëndetit në punë për ofertuesin) (ose ekuivalente), me Nr. Certifikatë SISBAL0 03.202194020, me datë skadence 30.03.2022.
    Cancellation reason
    Additions Buletini i Lidhjes se Kontrates: Buletini Nr. 19 datë 27 Shkurt 2023
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    vendime_kpp
    Bidder Announcement
    Vendimi KPP 16.02.2023

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data