Open Procurement Albania

Kontrate ne baze te nje Marreveshje kuader :Loti II. Blerje materialesh të ndryshme për pastrim

Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar

  • Skualifikim i te gjithe operatoreve konkurrues pervec fituesit/Skualifikim i ofertes vlere me e ulet
  • Autoriteti Prokurues ka skualifikuar te gjithe operatoret pjesemarres ne gare me oferte me te ulet se oferta fituese

Autoritet Prokurues Operatori i Blerjeve të Përqëndruara
Institucion Kontraktues Drejtoria e Shërbimit Spitalor Korçë
Objekti i Tenderit Kjo kontratë me palë Drejtoria e Shërbimit Spitalor Korçë dhe me operatorin ekonomik MURATI D SHPK , me Objekt: Loti II. Blerje materialesh të ndryshme për pastrim e lidhur në datë 01-07-2019 , është bërë në bazë të Marrëveshjes Kuadër nr. REF: 12836-03-07-2019.
Nr. Reference REF-12836-03-07-2019
Vlera / Fondi Limit
Lloji i Kontrates Publike Kontratë në bazë të një Marrëveshje Kuadër
Lloji i Procedures Kontratë në bazë të një Marrëveshje Kuadër
Statusi i Tenderit Lidhur Kontrata
Data e Njoftimit te Tenderit 08-03-2019
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve 01-04-2019
Data e mbajtjes se tenderit 01-04-2019
Nr. i Operatoreve Konkurues 8
Operatore Konkurues ANBIM SHPK & BOJRA NEON SHPK
AN&RA SHPK
ATLANTIK 3 SHPK
PASTRIME SILVIO SHPK
EURO MEGA 2010 SHPK
MURATI D SHPK
SHPIRAGU SHPK
SINANI TRADING SHPK
Operator Ekonomik Kontraktues
  • MURATI D
  • Oferta fituese Leke pa TVSH
    Data e shpalljes se fituesit 30-05-2019
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH 1 118 364,00
    Data e lidhjes se kontrates 01-07-2019
    Kohezgjatja e kontrates
    Shtese kontrate (Leke me TVSH
    Ankesa Ka pasur ankesa.
    Ka marre përgjigje me vendimin nr. 815/1 prot., datë 14.05.2019 dhe nr. 816/1 prot., datë 14.05.2019, dërguar operatorit ekonomik “ANBIM” SHPK & “NEON” SHPK.
    Janë skualifikuar operatorët ekonomikë të mëposhtëm:

    1) “ANBIM” SHPK & “BOJRA NEON” SHPK:
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 1 të seksionit 2.3 “Kapaciteti teknik” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të paraqesë dëshmi per furnizimet e meparshme, te ngjashme, te realizuara gjate 3 (tre) viteve te fundit nga data e zhvillimit te procedures, ne nje vlere jo me te vogel se 30 % e vleres se fondit limit të Lotit II. Faturat e paraqitura të realizuara nga anëtari i Bashkimit të Operatorëve Ekonomikë,” Bojra neon” SHPK nuk vërtetojnë realizimin e furnizimeve të ngashme, pasi furnizimet e realizuara nëpërmjet këtyre faturave nuk janë të ngjashme me objektin e prokurimit.

    2) “ATLANTIK 3” SHPK:
    • Ofertuesi nuk arriti të paraqesë dokumentacion provues për elementet e vecanta të ofertës ekonomike anomalisht të ulët sipas nenit 56 të LPP-së, e konkretisht në shkresën “Argumentim mbi ofertën anomalisht të ulët” të datës 26.04.2019 rezulton se mungon dokumentacioni sqarues për cmimet e 15 artikujve me numër rendor 14, 26, 57, 58, 59, 69, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78 dhe 81, sipas formularit të ofertës ekonomike ose për 19% të vlerës së shumatores së cmimeve për njësi të ofertuar.
    • Në dokumentacionin e paraqitur bashkëngjitur shkresës “Argumentim mbi ofertën anomalisht të ulët”, ofertuesi nuk ka arritur të argumentojë elementet e vecanta të ofertës për artikujt e tjerë pasi, prokura e datës 01.06.2018 e lëshuar nga një kompani tjetër e autorizon ofertuesin vetëm për regjistrimin e produkteve dhe paraqitjen e interesit të kësaj kompanie, por nuk përcaktohen se për cilët artikuj dhe për më tepër nuk argumentohen se cilat janë cmimet favorizuese të dhëna nga kjo kompani, duke iu referuar artikujve që kërkohen të prokurohen.
    • Gjithashtu rezulton se ofertuesi “Atlantik 3” SHPK ka paraqitur edhe ofertat e marra nga 3(tre) kompani të tjera prodhuese/ tregtuese, pa data dhe afate vlefshmërie të këtyre ofertave, bashkëlidhur të cilave janë paraqitur fatura tatimore shitje vetëm për 20(njëzetë) nga 84 artikujt e kërkuar për Lotin II. Si rrjedhim ofertuesi nuk ka arritur të japë shpjegime për anën ekonomike të procesit të prodhimit të mallrave të ofruara, zgjidhjet teknike, kushtet favorizuese të jashtëzakonshme, origjinalitetin e mallrave apo zbatueshmërinë e detyrimeve që lidhen me mbrojtjen në punë dhe kushtet në vendin ku do të prodhohen, por ka paraqitur vetëm oferta nga të tretë nëpërmjet të cilave nuk argumentohen cmimet e artikujve të ofruara.
    3) “SHPIRAGU” SHPK:
    • Ofertuesi nuk ka praqitur Formularin e Ofertës për Lotin II, sipas shtojcës 1 të DT. Formulari i ofertës i hedhur në sistemin e prokurimit elektronik të APP-së, në seksionin “formulari i ofertës” i përket lotit I. Si rrjedhim rezulton se ofertuesi nuk ka paraqitur ofertë ekonomike për Lotin II.

    4) “SINANI TRADING” SHPK:
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 1 të seksionit 2.3 “Kapaciteti teknik” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të paraqesë dëshmi per furnizimet e meparshme, te ngjashme, te realizuara gjate 3 (tre) viteve te fundit nga data e zhvillimit te procedures, ne nje vlere jo me te vogel se 30 % e vleres se fondit limit të Lotit II. Faturat tatimore/ vertetimet nga institucionet shtetërore për të vertetuar realizimin e furnizimeve të ngjashme me objektin e prokurimit janë në vlerën 14,026,148 lekë pa TVSH nga 19,939,328 lekë pa TVSH të kërkuara në DT.

    5) “PASTRIME SILVIO” SHPK:
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 1 të seksionit 2.1 “Kapaciteti ligjor/profesional i operatorëve ekonomikë” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të paraqesë një çertifikatë të vlefshme në kohën e zhvillimit të procedurës, që vërteton cilësinë e menaxhimit të shoqerisë ISO 9001.
    • Ofertuesi nuk plotëson kriterin e përcaktuar në pikën 2 të seksionit 2.1 “Kapaciteti ligjor/profesional i operatorëve ekonomikë” të shtojcën 9 të DT-së, pasi nuk arriti të të paraqesë një çertifikatë të vlefshme në kohën e zhvillimit të procedurës, që vërteton cilesine e menaxhimit te shendetit dhe sigurise ne pune, ISO 18001.
    Arsyeja e Anulimit
    Shenime Autoriteti kontraktor/Autoritetet kontraktore të cilat do të lidhin marrëveshjen kuadër: Organi Qendror Blerës, Agjencia e Blerjeve të Përqendruara në emër dhe për llogari të autoriteteve kontraktore si më poshtë:

    Për Lotin I. “Blerje detergjent, dizifektant dhe aromatizues”, me afat të marrëveshjes kuadër 2 (dy) vite:

    1. Drejtoria e Përgjithshme e Burgjeve
    2. Drejtoria e Spitalit Psikiatrik “Ali Mihali” Vlorë
    3. Drejtoria e Spitalit Rajonal Fier
    4. Spitali Universitar Obsterik Gjinekologjike “ Koco Glozheni”
    5. Komanda Mbështetese
    6. Spitali Universitar Obtetrik Gjinekologjik “Mbretëresha Geraldinë”
    7. QSUT
    8. Spitali psikiatrik “Sadik Dinci” Elbasan
    9. Spitali Universitar “Shefqet Ndroqi”
    10. Drejtoria e Spitalit Rajonal Dibër
    11. Drejtoris e Spitalit Rajonal Berat
    12. Spitali Rajonal Korcë
    13. Qëndra Spitalore Xh.Kongoli
    14. Ministria e Mbrojtjes
    15. DPPSH
    16. Spitali Rajonal Vlorë
    Transaksione Thesari
  • Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per MURATI D viti 2012-2013
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per MURATI D viti 2014
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per MURATI D viti 2015-2018
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per MURATI D viti 2019-2020
  • Buletini i Prokurimeve Publike

    MBESHTETES

    Ketu mund te keni REKLAMEN tuaj

    Kontakto ne [email protected]

    Te drejtat e Perdorimit

    Persa kohe nuk percaktohet ndryshe, i gjithe informacioni i ofruar nga Open Procurement Albania ofrohet nen licencat: This material is Open Data