Open Procurement Albania

Loti 3 - "Blerje mish dhe nënproduktet e tij"- qarkut Korçë.

Autoritet Prokurues Agjencia Shtetërore e Prokurimeve të Përqëndruara
Institucion Kontraktues
Objekti i Tenderit Loti 3 - "Blerje mish dhe nënproduktet e tij"- qarkut Korçë.
Nr. Reference REF-53577-03-10-2020
Vlera / Fondi Limit 5 676 024,00
Lloji i Kontrates Publike Blerje Mallrash (Marrëveshje Kuadër)
Lloji i Procedures Procedurë e Hapur
Statusi i Tenderit Njoftuar Fituesi
Data e Njoftimit te Tenderit 11-03-2020
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve 06-04-2020
Data e mbajtjes se tenderit 06-04-2020
Nr. i Operatoreve Konkurues 8
Operatore Konkurues 1. “4 S”
2. Argent Daci” PF dhe “BioProduct” SHPK
3. GEA” SHPK
4. IN-MA” SHPK
5. “KAZAZI - MEAT” SHPK
6. NELSA” SHPK
7. “NIKA” SHPK
8. “TONA” SHPK
Operator Ekonomik Kontraktues
  • G E A
  • Oferta fituese Leke pa TVSH 4 479 340,00
    Data e shpalljes se fituesit 17-06-2020
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH
    Data e lidhjes se kontrates
    Kohezgjatja e kontrates Duke filluar nga data e lidhjes së kontratës/kontratave me përfundim deri në plotësimin e nevojave të autoriteteve kontraktore, sipas marrëveshjes kuadër, për secilin lot.
    Shtese kontrate (Leke me TVSH
    Ankesa Ka pasur ankesa.
    Ka marrë përgjigje nga Organi Qendror Blerës në datë: 08.05.2020 dhe 13.05.2020.
    Njoftimi i Klasifikimit pas rivlerësimit është bërë në datë 08.06.2020.

    Janë skualifikuar operatorët ekonomikë të mëposhtëm:

    1. “IN-MA” SHPK
    • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur ofertë ekonomike si dhe asnjë prej dokumenteve të kërkuara në DT.

    2. “KAZAZI - MEAT” SHPK
    • Ofertuesi skualifikohet pasi nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 1, gërma “f” të kritereve të vecanta për kualifikim të dokumentave të tenderit, duke mos arritur të vërtetojë se ka shlyer të gjitha detyrimet e maturuara të energjisë elektrike.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 3 të Kapacitetit ligjor/prefesional i operatorëve ekonomike, pasi certefikata ISO 9001 e paraqitur nga ana e tij nuk është e përkthyer në gjuhen shqipe kjo në kundeshtim me nënpikën 4.6 të seksionit 4 “Procedura” ku është e përcaktuar në mënyrë të qartë që dokumentet e paraqitura në procedurë nga ana e ofertuesit duhet të jenë në gjuhën shqipe.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 4 të Kapacitetit ligjor/prefesional i operatorëve ekonomike, pasi certefikata ISO 22000 ose ekuivalent e paraqitur nga ana e tij nuk është e përkthyer në gjuhen shqipe kjo në kundeshtim me nënpikën 4.6 të seksionit 4 “Procedura” ku është e përcaktuar në mënyrë të qartë që dokumentet e paraqitura në procedurë nga ana e ofertuesit duhet të jenë në gjuhën shqipe.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 4 të Kapacitetit ligjor/prefesional i operatorëve ekonomike, pasi certefikata ISO 14001 ose ekuivalent e paraqitur nga ana e tij nuk është e përkthyer në gjuhen shqipe kjo në kundeshtim me nënpikën 4.6 të seksionit 4 “Procedura” ku është e përcaktuar në mënyrë të qartë që dokumentet e paraqitura në procedurë nga ana e ofertuesit duhet të jenë në gjuhën shqipe.

    3. “NIKA” SHPK
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 3 të Kapacitetit ligjor/prefesional i operatorëve ekonomike, pasi certefikata ISO 9001 e paraqitur nga ana e tij është lëshuar për qellim “prodhim dhe shpërndarje ushqimi” (sherbim katering) i ndryshëm nga objekti i procedurës “blerje ushqimesh”.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 4 të Kapacitetit ligjor/prefesional i operatorëve ekonomike, pasi certefikata ISO 22000 ose ekuivalent e paraqitur nga ana e tij është lëshuar për qellim “prodhim dhe shpërndarje ushqimi” (sherbim katering) i ndryshëm nga objekti i procedurës “blerje ushqimesh”.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 5 të Kapacitetit ligjor/prefesional i operatorëve ekonomike, pasi certefikata ISO 14001 ose ekuivalent e paraqitur nga ana e tij është lëshuar për qellim “prodhim dhe shpërndarje ushqimi” (sherbim katering) i ndryshëm nga objekti i procedurës “blerje ushqimesh”.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 4 germa b të Kapacitetit teknik, pasi akt miratimi higjeno – sanitar për ambientin e paraqitur është lëshuar me qellim sherbim katering dhe jo prodhimin ose magazinimin e mallrave objekt prokurimi.
    • Operatori ekonomik nuk përmbush kriterin e përcaktuar në pikën 7 të Kapacitetit teknik, pasi Raport/ Fletë Analizë Fiziko-Kimike e lëshuar nga një laborator i referencës ose i akredituar sipas legjislacionit në fuqi, është përpara 30 ditëve nga data e zhvillimit të procedures.

    4. “TONA - ALB” SHPK
    • Operatori ekonomik nuk përmbush pikën 1 të kritereve të përgjithshme të kualifikimit pasi një nga ortakët e shoqërisë rezulton i denuar për një nga veprat e parashikuara në nenin 45 pika 1 të ligjit “Për Prokurimin Publik”
    Arsyeja e Anulimit
    Shenime
    Transaksione Thesari
  • Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per G E A viti 2012-2013
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per G E A viti 2014
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per G E A viti 2015-2018
    Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per G E A viti 2019-2020
  • Buletini i Prokurimeve Publike Kontrata te lidhura ne baze te Marreveshjes Kuader Agjencia Shtetërore e Prokurimeve të Përqëndruara REF-53577-03-10-2020
    Njoftimi i Tenderit
    Dokumentat Standarde te Tenderit
    Shpallja e Fituesit

    MBESHTETES

    Ketu mund te keni REKLAMEN tuaj

    Kontakto ne [email protected]

    Te drejtat e Perdorimit

    Persa kohe nuk percaktohet ndryshe, i gjithe informacioni i ofruar nga Open Procurement Albania ofrohet nen licencat: This material is Open Data