Open Procurement Albania

Blerje kancelari dhe tonera

Procuring Authority / Buyer Local Unit Durrës
Procuring Authority / Buyer Bashkia Durres
Tender object Blerje kancelari dhe tonera
Reference No. REF-87460-02-17-2021
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 5 833 000,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 18-02-2021
Last date of Submitted Documents 01-03-2021
Tender Held Date 01-03-2021
No. of Bidders 9
Bidders Adenis Kastrati
LIBRARI DYRRAHU
InfoSoft Office
ERISONI COMPANY
IT Gjergji Kompjuter
INFOTECH DR
Blueprint Technologies
MARKETING & DISTRIBUTION
INTERLOGISTIC
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 3 399 711,00
    Bidder Announcement date 24-03-2021
    Award and Contract Amount ALL with VAT 4079653
    Contract date 27-04-2021
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 30 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Janë Skualifikuar operatorët ekonomik:
    1. Adenis Kastrati, për këto arsye:
    - nuk ju përgjigj njoftimit per te justifikuar cmimin anomalisht te ulet.
    2. LIBRARI DYRRAHU , për këto arsye:
    - ka paraqitur nje kontrate nga nje ent publik ne vleren 1.017.050 leke dhe nuk e ka të shoqëruar me vërtetim për realizimin e tyre si dhe ka paraqitur nje procesverbal te marrjes ne dorezim nga nje ent publik ne vleren 525.525 leke dhe nuk e ka shoqeruar me Kontratë/Kontrata të nënshkruara të shoqëruara me vërtetim për realizimin e tyre dhe fatura tatimore të shitjes ku të shënohen datat, shumat dhe sasitë e mallrave të furnizuara, megjithate te dyja shumat e mesiperme nuk e plotesojne kriterin per: Furnizimet e mëparshme, të ngjashme, në një vlerë jo më të vogël se 2’000’000 lekë.
    3. INFOTECH DR, për këto arsye:
    - ka paraqitur tre fatura tatimore shitje nga tre ente publike por nuk i ka shoqeruar me Kontratë/Kontrata të nënshkruara të shoqëruara me vërtetim për realizimin e tyre
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Nr.66 - Dt.04-05-2021

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data