Open Procurement Albania

Blerje kancelari

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Objekteve Publike Tirane
Tender object Blerje kancelari
Reference No. REF-76826-08-04-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 637 550,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Announced the Winner
Tender Publication Date 07-08-2023
Last date of Submitted Documents 17-08-2023
Tender Held Date 17-08-2023
No. of Bidders 3
Bidders 1. LIBRARI DYRRAHU SH.P.K
2. Marketing & Distribution sh.p.k
3. Infosoft Office sh.p.k
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • LIBRARI DYRRAHU
  • The winning bid ALL without vat 1 100 000,00
    Bidder Announcement date 25-09-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 (dymbëdhjetë) muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Nuk ka operatore ekonomike te skualifikuar.
    Cancellation reason
    Additions Më datë 08.08.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është paraqitur ankesa e operatorit ekonomik INTERLOGISTIC dhe objekti i ankeses lidhet me Modifikimin e Dokumentave të Tenderit

    Më datë 04.09.2023, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesat e paraqitura nga operatorët ekonomikë ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të pranojë ankesën e operatorit ekonomik INTERLOGISTIC
    2. Autoriteti kontraktor të modifikojë dokumentat e tenderot në përputhje me konstatimet e KPP-së
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi INTERLOGISTIC
    Formular Ankimimi INTERLOGISTIC

    Blerje kancelari

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Objekteve Publike Tirane
    Tender object Blerje kancelari
    Reference No. REF-66121-04-14-2023
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 637 550,00
    Type of Contract
    Procurement Method Simplified open procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 18-04-2023
    Last date of Submitted Documents 28-04-2023
    Tender Held Date 28-04-2023
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 (dymbëdhjetë) muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa nga:InfoSoft Office, me objekt: Modifikim i dokumentave të tenderit
    Cancellation reason Bazuar në Ligjin nr.162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1 d):
    .... kur Komisioni i Prokurimit Publik vendos anulimin sipas parashikimeve në këtë ligj.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement Buletini Nr. 67 datë 07 Gusht 2023
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data