Open Procurement Albania

Materiale kancelarie të tjera zyre

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • The Procuring Authority has disqualified all competitive operators with a bid lower than the winning bid

Contracted Institution Centralized Purchasing Operator
Tenderer Institution
Tender object Materiale kancelarie të tjera zyre
1. Agjencia për Zhillimin Bujqësor dhe Rural me fond limit në vlerën 838,745.08 (tetëqind e tridhjetë e tetë mijë e shtatëqind e dyzet e pesë pikë tetë) lekë (pa TVSH).
2. Ministria e Shëndetësisë dhe Mbrojtjes Sociale me fond limit në vlerën 1,381,678.16 (një milion e treqind e tetëdhjetë e një mijë e gjashtëqind e shtatëëdhjetë e tetë pikë gjashtëmbëdhjetë) lekë (pa TVSH).
3. Instituti i Shendetit Publik me fond limit në vlerën 679,396.27 (gjashtëqind e shtatëdhjetë e nëntë mijë e treqind nëntëdhjetë e gjashtë pikë njëzet e shtatë) lekë (pa TVSH).
4. Garda e Republikës me fond limit në vlerën 236,666.36 (dyqind e tridhjetë e gjashtë mijë e gjashtëqind e gjashtëdhjetë e gjashtë pikë tridhjetë gjashtë) lekë (pa TVSH).
5. Spitali Rajonal Durrës me fond limit në vlerën 300,209.29 (treqind mijë e dyqind e nëntë pikë njëzet e nëntë) lekë (pa TVSH).
6. Ministria për Evropën dhe Punët e Jashtme me fond limit në vlerën 280,138 (dyqind e tetëdhjetë mijë e njëqind e tridhjetë e tetë) lekë (pa TVSH).
Reference No. REF-75817-07-24-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 3 716 833,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 25-07-2023
Last date of Submitted Documents 09-08-2023
Tender Held Date 09-08-2023
No. of Bidders 3
Bidders 1. “INFOSOFT OFFICE” sh.p.k.
2. “INTERLOGISTIC” sh.p.k.
3. “LIBRARI DYRRAHU” sh.p.k.
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 1 706 347,00
    Bidder Announcement date 21-02-2024
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 24 (njëzetë e katër muaj)
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem:
    1. LIBRARI DYRRAHU SH.P.K, per arsye:
    -Sipas Vendimit të Komisionit të Prokurimit Publik nr.96/2024, datë 26.01.2024
    Cancellation reason
    Additions Më datë 31.07.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesë nga operatori ekonomik MARKETING & DISTRIBUTION dhe objekti i ankesë lidhet me Modifikimin e Dokumentave të Tenderit.

    Më datë 22.11.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “Infosoft Office” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me vendimmarrjen e Komisionit të Vlerësimit të Ofertave për kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK në procedurën e prokurimit

    Më datë 22.11.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me vendimmarrjen e Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertave të paraqitura nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK dhe operatori ekonomik “InfoSoft Office” SHPK

    Më datë 26.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi pasi shqyrtoi informacionin e paraqitur vendosi:
    1. Të pranojë pjesërisht ankesën e operatorit ekonomik “Infosoft Office” SHPK
    2. Të pranojë pjesërisht ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik “Interlogistic” SHPK
    3. Autoriteti kontraktor të anulojë vendimin e KVO-së mbi kualifikimin e operatorit ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK, dhe të korrigjojë shkeljet, duke e skualifikuar këtë operator ekonomik.

    Më datë 08.02.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi dokumentacionin e çështjes dhe e diskutoi në tërësi vendosi:
    1. Të lejojë autoritetin kontraktues për vijimin e hapave të mëtejshme të procedurës së prokurimit
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Operatori i Blerjeve të Përqëndruara REF-75817-07-24-2023
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Technical Specification
    Bidder Announcement
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi MARKETING DISTRIBUTION
    Formular Ankimimi “Infosoft Office” SHPK
    Formular Ankimimi “INTERLOGISTIC” SHPK
    Formular Vendimi KPP
    Formular Vendimi KPP
    Formular i Njoftimit te Ndryshimit te Fituesit Paraprak

    SUPPORTERS

    Here you can have your ADVERTISEMENT

    Contact at [email protected]

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data