Contracted Institution | Central Purchasing Agency | |||
Tenderer Institution | Central Purchasing Agency | |||
Tender object | Loti 1 “Shërbim gatimi dhe shpërndarje ushqimi për Spitalin Universitar të Traumës" | |||
Reference No. | REF-16943-01-07-2022 | |||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 132 776 585,00 | |||
Type of Contract | ||||
Procurement Method | Open Procedure above the high monetary limit | |||
Stage Procedure | Announced the Winner | |||
Tender Publication Date | 10-01-2022 | |||
Last date of Submitted Documents | 09-02-2022 | |||
Tender Held Date | 09-02-2022 | |||
No. of Bidders | 2 | |||
Bidders |
1. “DAJTI PARK 2007” SHPK 2. “SORI - AL” SHPK |
|||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
|||
The winning bid ALL without vat | 102 801 600,00 | |||
Bidder Announcement date | 03-03-2022 | |||
Award and Contract Amount ALL with VAT | ||||
Contract date | ||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | ||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) | ||||
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikuar operatorët ekonomik: 1. “Sori-Al” SHPK, për këto arsye: - nuk plotëson pikën 1, seksioni 2.1 “Kapaciteti profesional i operatoreve ekonomike” të Kritereve të Vecanta të Kualifikimit, pasi ne SPE ka deklaruar vetem 4 (kater) vende te ushtrimit te aktivitetit (stabilimente) per te cilat ka paraqitur edhe 4 licencat perkatese. Nderkohe qe, nga Ekstrakti i Regjistrit Tregtar te subjektit rezulton se, ky i fundit ka 9 (nente) vende te ushtrimit te aktivitetit (stabilimente). Pra, Ofertuesi nuk ka deklaruar 5 (pese) vendet e tjera te ushtrimit te aktivitetit (stabilimentet) |
|||
Cancellation reason | ||||
Additions | ||||
Transaction / Actual Spending |
|
|||
Public Announcement Bulletin |
Contracts signed under the Framework Agreement Agjencia E Blerjeve Të Përqendruara REF-16943-01-07-2022
|
SUPPORTERS
The database is published in the framework of AIS Project “Open Data, Access, and Transparency over sectors expose to Risk of Corruption ” supported by The Swedish International Development Cooperation Agency Sida.