Open Procurement Albania

Kancelari dhe Tonera fotokopje dhe printerash

Procuring Authority / Buyer Local Unit Bulqizë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Bulqize
Tender object Kancelari dhe Tonera fotokopje dhe printerash
Reference No. REF-78291-08-25-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 333 333,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 28-08-2023
Last date of Submitted Documents 08-09-2023
Tender Held Date 08-09-2023
No. of Bidders 4
Bidders 1. Adenis Kastrati
2. InfoSoft Office
3. LIBRARI DYRRAHU
4. MARKETING&DISTRIBUTION
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 787 447,00
    Bidder Announcement date 20-09-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT 944936
    Contract date 09-10-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 20 dite
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Nuk ka operatore ekonomike te skualifikuar.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Preventiv
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Buletini Nr. 86 datë 16 Tetor 2023
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"

    Kancelari dhe Tonera fotokopje dhe printerash

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Bulqizë
    Procuring Authority / Buyer Bashkia Bulqize
    Tender object Kancelari dhe Tonera fotokopje dhe printerash
    Reference No. REF-77043-08-08-2023
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 333 333,00
    Type of Contract
    Procurement Method Simplified open procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 10-08-2023
    Last date of Submitted Documents 21-08-2023
    Tender Held Date 21-08-2023
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 20 dite
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Bazuar në Ligjin Nr. 162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1: Nuk eshte dorezuar asnje oferte e pershtatshme,ofertat e paraqitura u refuzuan . Pasi shuma absolute e te gjithe korigjimeve rezultoi me shume se 2% e vleres se ofertes ekonomike te ofruar nga 2 operatoret ekonomike qe moren pjese.
    Additions Më datë 14.08.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është paraqitur ankesë nga INTERLOGISTIC dhe objekti i ankeses lidhet me Modifikim i dokumentave të tenderit

    Më datë 19.09.2023, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të pranojë pjesërisht ankesën e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK
    2. Autoriteti kontraktor të modifikojë dokumentet e tenderit në përputhje me konstatimet e Komisionit të Prokurimit Publik.
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Preventiv
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement Buletini Nr. 73 datë 28 Gusht 2023
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi INTERLOGISTIC
    Formular Vendimi KPP

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data