Procuring Authority / Buyer | Shoqëria Rajonale Ujësjellës Kanalizime Durrës Sh.A | ||||||||||||
Procuring Authority / Buyer | Local Unit Durrës | Tender object | Blerje materiale kancelarie dhe te ngjashme | ||||||||||
Reference No. | REF-92436-12-28-2023 | ||||||||||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 7 999 967,00 | ||||||||||||
Type of Contract | |||||||||||||
Procurement Method | Simplified open procedure | ||||||||||||
Stage Procedure | Cancelled Procurement | ||||||||||||
Tender Publication Date | 29-12-2023 | ||||||||||||
Last date of Submitted Documents | 09-01-2024 | ||||||||||||
Tender Held Date | 09-01-2024 | ||||||||||||
No. of Bidders | 4 | ||||||||||||
Bidders |
1. LIBRARI DYRRAHU 2. InfoSoft Office SHPK 3. Interlogistic sh.p.k 4. “IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K” |
||||||||||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||||||||||
The winning bid ALL without vat | 4 067 900,00 | ||||||||||||
Bidder Announcement date | 21-02-2024 | ||||||||||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | |||||||||||||
Contract date | |||||||||||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | Afati i lëvrimit të materialeve objekt prokurimi të jetë jo me vonë se 30 ditë nga dita e nesërme e punës pas nenshkrimit të kontratës | ||||||||||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) | |||||||||||||
Appeals |
Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem: 1. IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K, per arsye: -Ka paraqit mostren Zarfa plasmasi me vrima A4 100 micron. Pako me 100 cope diten e hapjes se ofertave, por nuk eshte paraqitur sipas specifikimeve teknike te kerkuara ne DST |
||||||||||||
Cancellation reason | Bazuar në Ligjin Nr. 162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1: d) Kur Komisioni i Prokurimit Publik vendos anulimin sipas parashikimeve në këtë ligj. | ||||||||||||
Additions |
Njoftuar anullimi i procedures ne Buletinin Nr. 26 datë 20 Maj 2024 Më datë 03.01.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është paraqitur ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit. Më datë 19.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi: 1. Të mos pranojë ankesën e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK 2. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimn e dokumentave të tenderit sipas konstatimeve të Komisionit të Prokurimit Publik Më datë 26.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi dokumentacionin e çështjes dhe e diskutoi në tërësi vendosi: 1. Të lejojë autoritetin kontraktor të vijojë me hapat e mëtejshme te procedurës së prokurimit. Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK dhe “INTERLOGISTIC” SHPK. Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është protokolluar ankesa e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK. Më datë 07.05.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi dëgjoi relatorin e çështjes, shqyrtoi parashtrimet me shkrim e pretendimet e ankimuesve, dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi: 1. Të tranojë ankesën e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK 2. Të tranojë ankesën e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK 3. Autoriteti kontraktor të anullojë procedurën e prokurimit dhe me rihapjen të ketë parasysh konstatimet e KPP-së |
||||||||||||
Transaction / Actual Spending |
|
||||||||||||
Public Announcement Bulletin |
|