Institucioni Prokurues | Shoqëria Rajonale Ujësjellës Kanalizime Durrës Sh.A | ||||||||||||
Autoritet Prokurues | Qeverisja Vendore Durrës | Objekti i Tenderit | Blerje materiale kancelarie dhe te ngjashme | ||||||||||
Nr. Reference | REF-92436-12-28-2023 | ||||||||||||
Vlera / Fondi Limit | 7 999 967,00 | ||||||||||||
Lloji i Kontrates Publike | Blerje Mallrash | ||||||||||||
Lloji i Procedures | Procedurë e hapur e thjeshtuar | ||||||||||||
Statusi i Tenderit | Anuluar Procedura | ||||||||||||
Data e Njoftimit te Tenderit | 29-12-2023 | ||||||||||||
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve | 09-01-2024 | ||||||||||||
Data e mbajtjes se tenderit | 09-01-2024 | ||||||||||||
Nr. i Operatoreve Konkurues | 4 | ||||||||||||
Operatore Konkurues |
1. LIBRARI DYRRAHU 2. InfoSoft Office SHPK 3. Interlogistic sh.p.k 4. “IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K” |
||||||||||||
Operator Ekonomik Kontraktues |
|
||||||||||||
Oferta fituese Leke pa TVSH | 4 067 900,00 | ||||||||||||
Data e shpalljes se fituesit | 21-02-2024 | ||||||||||||
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH | |||||||||||||
Data e lidhjes se kontrates | |||||||||||||
Kohezgjatja e kontrates | Afati i lëvrimit të materialeve objekt prokurimi të jetë jo me vonë se 30 ditë nga dita e nesërme e punës pas nenshkrimit të kontratës | ||||||||||||
Shtese kontrate (Leke me TVSH | |||||||||||||
Ankesa |
Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem: 1. IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K, per arsye: -Ka paraqit mostren Zarfa plasmasi me vrima A4 100 micron. Pako me 100 cope diten e hapjes se ofertave, por nuk eshte paraqitur sipas specifikimeve teknike te kerkuara ne DST |
||||||||||||
Arsyeja e Anulimit | Bazuar në Ligjin Nr. 162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1: d) Kur Komisioni i Prokurimit Publik vendos anulimin sipas parashikimeve në këtë ligj. | ||||||||||||
Shenime |
Njoftuar anullimi i procedures ne Buletinin Nr. 26 datë 20 Maj 2024 Më datë 03.01.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është paraqitur ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit. Më datë 19.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi: 1. Të mos pranojë ankesën e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK 2. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimn e dokumentave të tenderit sipas konstatimeve të Komisionit të Prokurimit Publik Më datë 26.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi dokumentacionin e çështjes dhe e diskutoi në tërësi vendosi: 1. Të lejojë autoritetin kontraktor të vijojë me hapat e mëtejshme te procedurës së prokurimit. Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK dhe “INTERLOGISTIC” SHPK. Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është protokolluar ankesa e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK. Më datë 07.05.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi dëgjoi relatorin e çështjes, shqyrtoi parashtrimet me shkrim e pretendimet e ankimuesve, dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi: 1. Të tranojë ankesën e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK 2. Të tranojë ankesën e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK 3. Autoriteti kontraktor të anullojë procedurën e prokurimit dhe me rihapjen të ketë parasysh konstatimet e KPP-së |
||||||||||||
Transaksione Thesari |
|
||||||||||||
Buletini i Prokurimeve Publike |
|