Open Procurement Albania

Linearizimi i menaxhimit të aseteve në institucionet e varësisë të Bashkisë Tiranë. Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve.

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tiranë
Tender object Linearizimi i menaxhimit të aseteve në institucionet e varësisë të Bashkisë Tiranë.
Qëllimet e kësaj kontrate janë si më poshtë: 1. Ndertimi i moduleve aplikative dhe te bazes se te dhenave ne sistemin e menaxhimit te aseteve, qe do te perdoren nga Institucionet e Varesise se Bashksie Tirane, dhe që do te bejne te mundur përpunimin e të dhënave dhe menaxhimin e dokumentacionit. 2. Konsolidimi i procedurave, profileve te perdoruesve dhe përgjegjësive të personelit Institucioneve ne Varësi te Bashkise Tirane për të mundësuar verifikimin e vazhdueshëm dhe përditësimin e informacionit për çdo transaksion qe do te menaxhohet nga modulet e aseteve te ketyre institucioneve. 3. Konsolidimi i procedurave dhe profileve te perdoruesve per akses publik ne informacionin qe do te autorizohet per publikim.
Objektivi i përgjithshëm i projektit : - Përfshirja e aseteve të institucioneve të varësisë, me të gjitha informacionet e nevojshme për menaxhimin e aseteve, për të gjitha Institucionet e Varësisë së Bashkisë Tiranë, ne databazën e unifikuar të sistemit të menaxhimit të aseteve të Bashkisë. - Ndërtimi i moduleve aplikative që do ndihmojnë në planifikimin e perdorimit te aseteve nga Institucionet e Varësisë. - Informim transparent dhe në kohë reale përmes publikimit të informacionit për të interesuarit; - Saktësi dhe shkurtim i rëndësishëm i kohës së nevojshme për veprimet e palëve të interesuara; - Krijimin dhe përdorimin e të dhënave historike për të kryer zëvendësimet dhe mirëmbajtje në kohën e duhur
Reference No. REF-29733-10-13-2017
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 44 640 000,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 16-10-2017
Last date of Submitted Documents 08-11-2017
Tender Held Date 08-11-2017
No. of Bidders 4
Bidders Fastech Shpk
FBS Shpk & EFM s.p.a
iCom Shpk
S-System Shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • FBS
  • The winning bid ALL without vat 42 780 000,00
    Bidder Announcement date 05-12-2017
    Award and Contract Amount ALL with VAT 51336000
    Contract date 11-12-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa
    Janë skualifikur ofertuesit e mëposhtëm:
    1 Operatori Ekonomik “Fastech” sh.p.k
    Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar tek kriteret e vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumenteve të tenderit për këtë procedurë.
    2. Operatori Ekonomik “iCom sh.p.k
    Nuk ka paraqitur dokumenta për përmbushjen e Kritereve të Përgjithshme të Kualifikimit siç është parashikuar në Dokumentat Standarte të Tenderit.
    3. Operatori “ S-Systems” shpk
    Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar tek kriteret e vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumenteve të tenderit për këtë procedurë.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for FBS viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for FBS viti 2014
    Monitor treasury transaction for FBS viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for FBS viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement NR.49 - DT.11-12-2017
    Signing of the Contract NR.51 - DT.26-12-2017
    Terms of Reference
    Vendim i Komitetit për Zhvillimin e Rajoneve nr. 38, datë 13.7.2016

    Linearizimi i menaxhimit të aseteve në institucionet e varësisë të Bashkisë Tiranë

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Bashkia Tiranë
    Tender object Linearizimi i menaxhimit të aseteve në institucionet e varësisë të Bashkisë Tiranë
    Reference No. REF-18408-06-22-2017
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 44 640 000,00
    Type of Contract
    Procurement Method Open Procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 23-06-2017
    Last date of Submitted Documents 17-07-2017
    Tender Held Date 17-07-2017
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Duke qënë se ofertat e paraqitura rezultuan të pavlefshme pasi nuk plotësonin kërkesat e përcaktuara në dokumentet standarte të tenderit, Komisioni i Vlerësimit të Ofertave vendosi të anullojë kete procedurë e prokurimi.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement NR.38 - DT.25-09-2017

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data