Open Procurement Albania

Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës.

Procuring Authority / Buyer Local Unit Durrës
Procuring Authority / Buyer Bashkia Durrës
Tender object Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës. (Nisur nga vlerësimi që ka bërë sektori përkatës i Bashkisë Durrës për egzistencën e të dhënave gjeohapsinore për të gjithë zonën që ka në administrim, vlerëson si shumë të rëndësishme realizimin e një baze të dhënash sipas standarteve të NSDI (Infrastruktura Kombëtare e të Dhënave Gjeohapësinore) për titujt e pronësisë dhe bizneset e ndodhura në zonën e administruar nga Bashkia Durrës. Kjo vjen si rezultat i zgjerimit të kompetencave dhe përgjegjësive administrative të Bashkisë në lidhje me titujt e pronësisë si rezultat i nevojës imediate për informacion gjeografik të saktë, të mirëstrukturuar dhe të përditesuar në lidhje me bizneset që operojnë në territorin e Bashkisë Durrës. )
Reference No. REF-25155-08-30-2017
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 22 500 000,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 31-08-2017
Last date of Submitted Documents 25-09-2017
Tender Held Date 25-09-2017
No. of Bidders 3
Bidders LAND & CO SHPK
LORENCO & CO SHPK
FASTECH SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • LORENCO & CO
  • The winning bid ALL without vat 22 250 000,00
    Bidder Announcement date 11-10-2017
    Award and Contract Amount ALL with VAT 26700000
    Contract date 24-10-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 120 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Janë skualifikur ofertuesit e mëposhtëm:
    Per arsyet e meposhtme:
    1. Ofertuesi LAND & CO SHPK
    Nuk ka përmbushur kërkesat për kualifikim te kerkuara ne dokumentat e tenderit.
    2. Ofertuesi FASTECH SHPK
    Nuk ka paraqitur oferte.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2014
    Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement NR.41 - DT.16-10-2017
    Signing of the Contract NR.43 - DT.30-10-2017
    Terms of Reference

    Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës. Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve.

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Durrës
    Procuring Authority / Buyer Bashkia Durrës
    Tender object Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës. Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve.
    Reference No. REF-18464-06-23-2017
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 22 500 000,00
    Type of Contract
    Procurement Method Open Procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 27-06-2017
    Last date of Submitted Documents 20-07-2017
    Tender Held Date 20-07-2017
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 120 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Eshte anulluar per shkak te mungeses se konkurences.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement NR.34 - DT.28-08-2017
    Vendim i Komitetit për Zhvillimin e Rajoneve nr. 38, datë 13.7.2016

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data