Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës.
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Durrës |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Durrës |
Tender object |
Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës. (Nisur nga vlerësimi që ka bërë sektori përkatës i Bashkisë Durrës për egzistencën e të dhënave gjeohapsinore për të gjithë zonën që ka në administrim, vlerëson si shumë të rëndësishme realizimin e një baze të dhënash sipas standarteve të NSDI (Infrastruktura Kombëtare e të Dhënave Gjeohapësinore) për titujt e pronësisë dhe bizneset e ndodhura në zonën e administruar nga Bashkia Durrës. Kjo vjen si rezultat i zgjerimit të kompetencave dhe përgjegjësive administrative të Bashkisë në lidhje me titujt e pronësisë si rezultat i nevojës imediate për informacion gjeografik të saktë, të mirëstrukturuar dhe të përditesuar në lidhje me bizneset që operojnë në territorin e Bashkisë Durrës. ) |
Reference No. |
REF-25155-08-30-2017 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
22 500 000,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Open Procedure |
Stage Procedure |
Re-Proclaimed and Signed the Contract |
Tender Publication Date |
31-08-2017 |
Last date of Submitted Documents |
25-09-2017 |
Tender Held Date |
25-09-2017 |
No. of Bidders |
3 |
Bidders |
LAND & CO SHPK LORENCO & CO SHPK FASTECH SHPK |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
LORENCO & CO |
The winning bid ALL without vat |
22 250 000,00 |
Bidder Announcement date |
11-10-2017 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
26700000 |
Contract date |
24-10-2017 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
120 ditë |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikur ofertuesit e mëposhtëm: Per arsyet e meposhtme:
1. Ofertuesi LAND & CO SHPK Nuk ka përmbushur kërkesat për kualifikim te kerkuara ne dokumentat e tenderit. 2. Ofertuesi FASTECH SHPK Nuk ka paraqitur oferte. |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2014 Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for LORENCO & CO viti 2019-2020
|
Public Announcement Bulletin |
|
Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës. Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve.
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Durrës |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Durrës |
Tender object |
Modernizimi I shërbimit të informimit të qytetarëve nëpëmjet dixhitalizimit dhe standartizimit të të dhënave gjeohapësinore të titujve të pronësisë dhe bizneseve të Bashkisë Durrës. Burimi i Financimit : Fondi i Zhvillimit te Rajoneve. |
Reference No. |
REF-18464-06-23-2017 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
22 500 000,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Open Procedure |
Stage Procedure |
Cancelled Procurement |
Tender Publication Date |
27-06-2017 |
Last date of Submitted Documents |
20-07-2017 |
Tender Held Date |
20-07-2017 |
No. of Bidders |
|
Bidders |
|
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
The winning bid ALL without vat |
|
Bidder Announcement date |
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
|
Contract date |
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
120 ditë |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
|
Cancellation reason |
Eshte anulluar per shkak te mungeses se konkurences. |
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
|
Public Announcement Bulletin |
|