Open Procurement Albania

Blerje bojra printeri dhe fotokopje për vitin 2017

Procuring Authority / Buyer Local Unit Vlorë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Vlorë
Tender object Blerje bojra printeri dhe fotokopje për vitin 2017
Reference No. REF-21864-07-24-2017
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 667 395,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 25-07-2017
Last date of Submitted Documents 03-08-2017
Tender Held Date 03-08-2017
No. of Bidders 4
Bidders Mond Office SHPK
Colombo SHPK
Denisa Beshaj
Infosoft Office SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • Mond Office SHPK
  • The winning bid ALL without vat 1 507 240,00
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT 1808688
    Contract date 21-09-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Deri me 31-12-2017
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa
    Janë skualifikuar ofertuesit per arsyet e meposhteme:
    1. Shoqëria “COLOMBO”
    - Vërtetimi i lëshuar nga Bashkia për shlyerjen e taksave vendore të Pushtetit Vendor per vitin 2017 nuk eshte i shoqeruar me faturen e pageses se ketyre detyrimeve ne banke. 2. Person Fizik “Denisa Beshaj”
    a - Vërtetimin që konfirmon shlyerjen e të gjitha detyrimeve të maturuara të energjisë elektrike të kontratave të energjisë që ka operatori ekonomik që është i regjistruar në Shqipëri nuk i perket muajit korrent.
    b - Nuk ka paraqitur një çertifikatë të gjendjes financiare nga një ose më shumë banka në vlerën 10% të fondit limit, lëshuar jo më vonë se 5 dite përpara ditës se hapjes së ofertave.
    c. - Vërtetimi i lëshuar nga Bashkia për shlyerjen e taksave vendore të Pushtetit Vendor per vitin 2017 nuk eshte i shoqeruar me faturen e pageses se ketyre detyrimeve ne banke.
    d - Nuk ka paraqitur dokumentacion qe te provoje se ka kryer furnizime të ngjashme.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for Mond Office SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for Mond Office SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for Mond Office SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for Mond Office SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement NR.35 - DT.04-09-2017
    Signing of the Contract NR.39 - DT.02-10-2017

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data