Open Procurement Albania

Blerje mjete didaktike dhe kancelarike ne funksion te projektit "Bejme detyrat e shtepise " dhe mjete kancelarike per nevojat e QEZHEF.

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Qendra Ekonomike e Zhvillimit dhe Edukimit te Femijeve Tirane
Tender object Blerje mjete didaktike dhe kancelarike ne funksion te projektit "Bejme detyrat e shtepise " dhe mjete kancelarike per nevojat e QEZHEF.
Reference No. REF-42437-01-26-2018
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 2 004 271,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 29-01-2018
Last date of Submitted Documents 09-02-2018
Tender Held Date 09-02-2018
No. of Bidders 4
Bidders ADASTRA Shpk
InfoSoft Office Shpk
PAERA Shpk
Pc Store Shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 1 573 731,00
    Bidder Announcement date 22-05-2018
    Award and Contract Amount ALL with VAT 1888477
    Contract date 01-06-2018
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 15 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm:
    1. “ADASTRA” Shpk
    a. Nuk rezulton të ketë likuiduar të gjitha detyrimet tatimore sipas legjislacionit në fuq; b. Nuk ka paraqitur katalogun shoqërues për magnetofon, qëndër zëri sipas kërkesave në DST; c. Nuk ka paraqitur mostrat e kërkuara ditën e hapjes së ofertave.
    2. “InfoSoft Office ” Shpk
    Nuk rezulton të ketë likuiduar të gjitha detyrimet tatimore sipas legjislacionit në fuqi.
    3. “PAERA” Shpk
    Nuk ka paraqitur ofertë ekonomike.
    4. “PS STORE” Shpk
    Operatori ekonomik nuk përmbush kriteret sipas specifikimeve teknike të kërkuara nga Ak për mostrat.
    Ka pasur ankesa.
    Me datë 02.03.2018 në Autoritetin Kontraktor u paraqit ankesa e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” mbi klasifikimin. Më pas operatori ka paraqitur ankesë në KPP dhe më datë 09.05.2018 pranë AK, u depozitua Vendimi Nr. 289 datë 08.05.2018 i KPP, për kualifikimin e operatorit ekonomik “InfoSoft Office”, konkretisht vendimi i KPP ka disponuar:
    1. Të pranojë ankesën e Operatorit ankimues “Infosoft Office” Sh.p.k, për Procedurën e prokurimit.
    2. Autoriteti Kontraktor të anullojë vendimin e KVO-së lidhur me skualifikimin e Operatorit Ekonomik “Infosoft Office” Sh.p.k, duke e kualifikuar atë”.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract NR.23 - DT.11-06-2018
    Appeals and Decisions of the PPA

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data