Blerje mjete didaktike dhe kancelarike ne funksion te projektit "Bejme detyrat e shtepise " dhe mjete kancelarike per nevojat e QEZHEF.
A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
Procuring Authority / Buyer |
Qendra Ekonomike e Zhvillimit dhe Edukimit te Femijeve Tirane |
Tender object |
Blerje mjete didaktike dhe kancelarike ne funksion te projektit "Bejme detyrat e shtepise " dhe mjete kancelarike per nevojat e QEZHEF. |
Reference No. |
REF-42437-01-26-2018 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
2 004 271,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Request for Proposal |
Stage Procedure |
Signed the Contract |
Tender Publication Date |
29-01-2018 |
Last date of Submitted Documents |
09-02-2018 |
Tender Held Date |
09-02-2018 |
No. of Bidders |
4 |
Bidders |
ADASTRA Shpk InfoSoft Office Shpk PAERA Shpk Pc Store Shpk |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
InfoSoft Office |
The winning bid ALL without vat |
1 573 731,00 |
Bidder Announcement date |
22-05-2018 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
1888477 |
Contract date |
01-06-2018 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
15 ditë |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm:
1. “ADASTRA” Shpk a. Nuk rezulton të ketë likuiduar të gjitha detyrimet tatimore sipas legjislacionit në fuq; b. Nuk ka paraqitur katalogun shoqërues për magnetofon, qëndër zëri sipas kërkesave në DST; c. Nuk ka paraqitur mostrat e kërkuara ditën e hapjes së ofertave.
2. “InfoSoft Office ” Shpk Nuk rezulton të ketë likuiduar të gjitha detyrimet tatimore sipas legjislacionit në fuqi.
3. “PAERA” Shpk Nuk ka paraqitur ofertë ekonomike.
4. “PS STORE” Shpk Operatori ekonomik nuk përmbush kriteret sipas specifikimeve teknike të kërkuara nga Ak për mostrat.
Ka pasur ankesa. Me datë 02.03.2018 në Autoritetin Kontraktor u paraqit ankesa e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” mbi klasifikimin. Më pas operatori ka paraqitur ankesë në KPP dhe më datë 09.05.2018 pranë AK, u depozitua Vendimi Nr. 289 datë 08.05.2018 i KPP, për kualifikimin e operatorit ekonomik “InfoSoft Office”, konkretisht vendimi i KPP ka disponuar:
1. Të pranojë ankesën e Operatorit ankimues “Infosoft Office” Sh.p.k, për Procedurën e prokurimit.
2. Autoriteti Kontraktor të anullojë vendimin e KVO-së lidhur me skualifikimin e Operatorit Ekonomik “Infosoft Office” Sh.p.k, duke e kualifikuar atë”. |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
|
Public Announcement Bulletin |
|