Open Procurement Albania

Blerje Lëndë Djegëse Pellet Për Ngrohje

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner
  • Disqualification of all competitive operators except the winner

  • Cancellation of the tender procedure two or more times
  • Cancellation of the tender procedure two or more times

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Drejtoria Nr.3 e Punetoreve te Qytetit Tirane
Tender object Blerje Lëndë Djegëse Pellet Për Ngrohje
Reference No. REF-88605-10-04-2018
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 6 150 964,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 05-10-2018
Last date of Submitted Documents 15-10-2018
Tender Held Date 15-10-2018
No. of Bidders 4
Bidders Climacasa SHPK
Sulollari SHPK
Bolt SHPK
Paera SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • CLIMACASA SHPK
  • The winning bid ALL without vat 6 038 250,00
    Bidder Announcement date 23-11-2018
    Award and Contract Amount ALL with VAT 7245900
    Contract date 26-11-2018
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 31-12-2018
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa.
    Gjatë afateve të ankimit për vlerësimin e KVO ka pasur ankesa për vlerësimin nga KVO të renditjes përfundimtare të operatorëve ekonomikë pjesëmarrës përkatësisht nga operatori ekonomik i skualifikuar Bolt Sh.p.k me NIPT K91517011V, oferta e të cilit është refuzuar nga autoriteti kontraktor pasi nuk plotësonte kriteret e kualifikimit të vendosura në DST.
    Operatori ekonomik ankimues nuk e ka pranuar vendimin e autoritetit kontraktor në lidhje me ankesën dhe i është drejtuar me ankim Komisionit të Prokurimit Publik, i cili me Vendimin Nr.793/1 datë 22.11.2018 mbërritur pranë drejtorisë sonë më 23.11.2018 me Nr.2034 Prot., ka vendosur të mos pranojë ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik Bolt Sh.p.k dhe ka urdhëruar autoritetin kontraktor Drejtorinë e Përgjithshme Nr.3 të Punëtorëve të Qytetit të vijojë hapat e mëtejshëm të procedurës së prokurimit.

    Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm:
    1) Operatori ekonomik Bolt SHPK:
    • Nuk plotëson pikën i) të kapacitetit teknik pasi Raporti i Testimit i paraqitur nuk është i lëshuar brenda 12 muajve të fundit sipas kërkesave të DST por më datë 06.05.2016 dhe ky raport testimi nuk është paraqitur i njehsuar me origjinalin në përputhje me nenin 56 të ligjit nr.7829, datë 01.09.194 ”Për noterinë” por vetëm vërtetim përkthimi.

    2) Operatori ekonomik “Sulollari” SHPK:
    • Nuk ka paraqitur asnjë dokumentacion sipas kërkesave të DST.

    3) Operatori ekonomik Paera SHPK:
    • Nuk plotëson pikën 1) të kapacitetit ekonomik dhe financiar pasi nuk ka paraqitur Bilancin e Vitit 2015 të çertifikuar nga organet tatimore.
    • Nuk plotëson pikën 5) të kapacitetit ekonomik dhe financiar pasi faturat tatimore të paraqitura nuk plotësojnë furnizimet gjatë tre viteve të fundit në sasinë 40 % të fondit limit me mallra të ngjashëm por janë paraqitur fatura për mallra jo të ngjashëm dhe krejtësisht të ndryshëm.
    • Nuk plotëson pikën g) të kapacitetit teknik pasi nuk ka paraqitur katalog ose fragment të katalogut për mallrat objekt prokurimi sipas kërkesave të DST. • Nuk plotëson pikën i) të kapacitetit teknik pasi Raporti i Testimit i paraqitur nuk është i përkthyer dhe noterizuar.
    • Nuk plotëson pikën k) të kapacitetit teknik pasi dokumentacioni i paraqitur për automjetet e kërkuara nuk është i plotë sipas kërkesave të DST.

    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for CLIMACASA SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for CLIMACASA SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for CLIMACASA SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for CLIMACASA SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement Nr.48 - Dt.03-12-2018
    Signing of the Contract Nr.49 - Dt.11-12-2018
    Appeals and Decisions of the PPA

    Blerje lëndë djegëse pellet për ngrohje

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Drejtoria Nr.3 e Punetoreve te Qytetit Tirane
    Tender object Blerje lëndë djegëse pellet për ngrohje
    Reference No. REF-84730-09-05-2018
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 6 150 964,00
    Type of Contract
    Procurement Method Request for Proposal
    Stage Procedure Re-Proclaimed and Cancelled
    Tender Publication Date 06-09-2018
    Last date of Submitted Documents 17-09-2018
    Tender Held Date 17-09-2018
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Deri me 31-12-2018
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Asnjë nga ofertat e paraqitura nuk përputhet me kriteret e përcaktuara në dokumentet e tenderit.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement Nr.40 - Dt.08-10-2018

    Blerje lëndë djegëse pellet për ngrohje

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Drejtoria Nr.3 e Punetoreve te Qytetit Tirane
    Tender object Blerje lëndë djegëse pellet për ngrohje
    Reference No.  REF-72895-05-31-2018
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 6 150 964,00
    Type of Contract
    Procurement Method Request for Proposal
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 01-06-2018
    Last date of Submitted Documents 12-06-2018
    Tender Held Date 12-06-2018
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Deri me 31-12-2018
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Asnjë nga ofertat e paraqitura nuk përputhet me kriteret e përcaktuara në dokumentet e tenderit.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement NR.26 - DT.02-07-2018

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data