Blerje tonera dhe kancelari per Bashkine Mirdite
|
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Mirditë |
|
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Mirdite |
|
Tender object |
Blerje tonera dhe kancelari per Bashkine Mirdite |
|
Reference No. |
REF-75945-06-21-2018 |
|
CPV Code |
|
|
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
1 600 000,00 |
|
Type of Contract |
|
|
Procurement Method |
Request for Proposal |
|
Stage Procedure |
Signed the Contract |
|
Tender Publication Date |
22-06-2018
|
|
Last date of Submitted Documents |
06-07-2018
|
|
Tender Held Date |
06-07-2018
|
|
No. of Bidders |
5 |
|
Bidders |
ADASTRA SHPK Adenis Kastrati Erisoni Compani SHPK Infosoft Office SHPK Sinani Trading SHPK |
|
Successful Bidder /Supplier / Provider |
ADASTRA |
|
The winning bid ALL without vat |
1 288 000,00 |
|
Bidder Announcement date |
06-08-2018 |
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
1 545 600,00 |
|
Contract date |
26-10-2018 |
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
1 vit |
|
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
|
Appeals |
Ka pasur Ankesa. Ka marrë përgjigje në datë 01.08.2018. Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm:
Përkatësisht për arsyet e mëposhtme:
1.”Erisoni Compani” shpk Nuk ka arritur te paraqesë ditën dhe oren e hapjes se ofertave,mostrat e tonerave,fakt që bie në kundërshtim me kërkesat kualifikuese te parashikuara në DST.
2. ”Sinani Trading” Shpk Nuk ka arritur te paraqese dokument për shlyerjen e taksave vendore, ” fakt që bie në kundërshtim me kërkesat kualifikuese te parashikuara në DST. |
|
Cancellation reason |
|
|
Additions |
|
|
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for ADASTRA viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for ADASTRA viti 2014 Monitor treasury transaction for ADASTRA viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for ADASTRA viti 2019-2020
|
|
Public Announcement Bulletin |
|