A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.
Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
Procuring Authority / Buyer | Local Unit Krujë | |||||||||||||||
Procuring Authority / Buyer | Bashkia Kruje | |||||||||||||||
Tender object |
Sistemim Asfaltim i rruges nga Superstrada -Varrezat Katolike Derven , Njesia Thumane. Fondi limit: 16,130,417 leke pa t.v.sh vënë në dispozicion nga te ardhurat e Bashkisë Krujë . • Vlera e likujdimit per vitin 2019 eshte 5,463,751 leke pa.t.v.sh dhe 6,556,501 leke me t.v.sh , • vlera e likujdimit per vitin 2020 eshte 5,333,333 leke pa t.v.sh dhe 6,400,000 leke me t.v.sh • vlera e likujdimit per vitin 2021 eshte 5,333,333 leke pa t.v.sh dhe 6,400,000 leke me t.v.sh. |
|||||||||||||||
Reference No. | REF-09497-02-19-2019 | |||||||||||||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 16 130 417,00 | |||||||||||||||
Type of Contract | ||||||||||||||||
Procurement Method | Open Procedure | |||||||||||||||
Stage Procedure | Signed the Contract | |||||||||||||||
Tender Publication Date | 20-02-2019 | |||||||||||||||
Last date of Submitted Documents | 25-03-2019 | |||||||||||||||
Tender Held Date | 25-03-2019 | |||||||||||||||
No. of Bidders | 8 | |||||||||||||||
Bidders |
Kegli-Duri & VARAKU E LIQENI VII BAMI PE-VLA-KU COMPANY RIVIERA 2008 ALESIO -2014 EKSKLUZIV & MELA Sireta 2F |
|||||||||||||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
|||||||||||||||
The winning bid ALL without vat | 11 953 624,00 | |||||||||||||||
Bidder Announcement date | 10-04-2019 | |||||||||||||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | 14344348 | |||||||||||||||
Contract date | 18-04-2019 | |||||||||||||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | 72 ditë | |||||||||||||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
|||||||||||||||
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Jane skualifikuar operatoret ekonomik si vijon: 1. “COMPANY RIVIERA 2008 ” : -Mungon dokumentacioni provues (Fatura tatimore shitjeje/blerjeje të mëparshme, pasqyrimet në bilancet vjetore, analizat e kostos për prodhimin e çakëllit, stabilizantit, binderit, asfaltobetonit, betonit 16/20, si dhe mungojnë faturat tatimore të shitjes/blerjes për hekurin e përgatitur, tel bari, bitum etj). -Në analizat teknike të çmimeve, 2 zëra nuk janë paraqitur të saktë, e konkretisht analiza juaj nr.2.262/4 dhe nr.2.166 janë të manualit Nr.II, të VKM 629, datë 15.07.2015, “Për miratimin e manualeve teknike të çmimeve të punimeve të ndërtimit dhe të analizave teknike të tyre” dhe jo të manualit III, (respektivisht nr.3.243 dhe nr.3.287). -Çmimet bazë të paraqitur nga ana Juaj që kanë ndikimin më të madh në ofertën anomalisht të ulët, si binder, asfaltobeton, transport materialesh dhe të papërfshira në kontratën e furnizimit me kompaninë “Shijaku” sh.p.k janë shumë më të ulëta nga vetë kostoja e prodhimit të tyre dhe respektivisht, binderi nga 8695 lekë/ton që e ka manuali, në 5600 lekë ton (35.6% më i ulët), asfaltobetoni nga 10285 lekë /ton në 5800 lekë/ ton (43.6% më i ulët), transporti nga 20 lekë/ton*km në 12 lekë/ton*km (40% më i ulët) apo 50 lekë/ton*km në 25 lekë/ton*km (50% më i ulët). -Gjithashtu cmimet per zerat : Zëri A-2 i Preventivit (Analiza 3.197), Zëri A-3 i Preventivit (Analiza 164/1a), Zëri A-4 i Preventivit (Analiza 212/b) dhe Zëri A-5 i Preventivit (Analiza 212/b), nuk jane te justifikuar pasi çmimi i transportit nga ana Juaj(12lek/ton*km) është dukshëm më i ulët, rreth 40% më i ulët nga çmimi 20lekë/ton*km i manualit, i cili nuk justifikohet edhe sikur shpenzimet suplementare dhe fitimi (18%) të jenë 0% (në rastet e mjeteve në pronësi) si dhe nuk justifikohet me fatura tvsh-je transporti të mëparshme apo me analizë kostoje transporti. 2. “PE-VLA-KU ” : - Ne kundershtim me piken 2.ç te DST per proceduren e prokurimit me objekt “ Sistemim asfaltim i rruges nga Superstrada – Varrezat katolike Derven, Nj.A Thumane”, ku kerkohet pershkrimi i ofertes ekonomike sipas shtojces 1, operatori ekonomik ka paraqitur per te njejten procedure prokurimi dy cmime te ndryshme shoqeruar me preventivat perkates. KVO ne tagrin qe i jep ligji me date 26.03.2019 i drejtohet me kerkese ne rruge elektronike operatorit ekonomik per sqarimin e ofertes ekonomike qe do te merret per baze duke i lene afat deri ne date 27.03.2019 ne fund te dites. Duke qene se nga ana e operatorit ekonomik nuk eshte depozituar kthimi i pergjigjes per kete kerkese si rrjedhoje plotesimi i kesaj pike kryesore te DST mbetet i pasqaruar dhe asnje nga ofertat nuk mund te merret ne konsiderate . 3. Kegli-Duri sh.p.k & VARAKU E sh.p.k : - Ne kundershtim me piken 2.2.a te DST per procedure e prokurimit me objekt “ Sistemim asfaltim i rruges nga Superstrada – Varrezat katolike Derven, Nj.A Thumane”, ku eshte kerkuar te paraqiten pasqyrat financiare te tre viteve te fundit (2015, 2016, 2017) e konfirmuar nga drejtoria tatimore rajonale perkatese si kusht per kapacitetin ekonomik dhe financiar, nga dokumentacioni i paraqitur nga te dy operatoret ekonomike ofertues pjesemarres ne bashkimin e operatoreve nuk jane paraqitur pasqyrat financiare te vitit 2015 dhe rrjedhimisht pika 2.2.a e DST konsiderohet e papermbushur |
|||||||||||||||
Cancellation reason | ||||||||||||||||
Additions | ||||||||||||||||
Transaction / Actual Spending |
|
|||||||||||||||
Public Announcement Bulletin |
|