Procuring Authority / Buyer | Local Unit Tiranë | ||||||||||
Procuring Authority / Buyer | Bashkia Tirane | ||||||||||
Tender object |
Blerje materiale kancelarie dhe materiale për funksionimin e pajisjeve të zyrës të Bashkisë Tiranë, për vitin 2019”¸ i ndarë në lote si më poshtë vijon: Loti I: “Blerje materiale kancelarie”. |
||||||||||
Reference No. | REF-20481-05-05-2019 | ||||||||||
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT | 13 583 327,00 | ||||||||||
Type of Contract | |||||||||||
Procurement Method | Open Procedure | ||||||||||
Stage Procedure | Signed the Contract | ||||||||||
Tender Publication Date | 06-05-2019 | ||||||||||
Last date of Submitted Documents | 29-05-2019 | ||||||||||
Tender Held Date | 29-05-2019 | ||||||||||
No. of Bidders | 6 | ||||||||||
Bidders |
Infosoft Office Interlogistic IT Gjergji Kompjuter Office Center Eldi Qafmolla Marketing & Distribution |
||||||||||
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
||||||||||
The winning bid ALL without vat | 10 067 695,70 | ||||||||||
Bidder Announcement date | 13-08-2019 | ||||||||||
Award and Contract Amount ALL with VAT | 12081234.84 | ||||||||||
Contract date | 20-08-2019 | ||||||||||
Planned Milestones of Contract / Start and End Date | Artikujt duhet të dorëzohen në magazinën e Bashkisë Tiranë, nga lidhja e kontratës për një periudhë kohore një vit. | ||||||||||
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
||||||||||
Appeals |
Ka pasur ankesa. Është paraqitur një ankesë në datë 16.07.2019 nga operatori ekonomik i s’kualifikuar “Marketing & Distribution” të cilit i është kthyer përgjigje nga AK më dt.18.07.2019. Duke qënë se operatori ekonomik sa më sipërcituar nuk e ka ushtruar të drejtën e tij legjitime për t’u ankimuar pranë Komisionit të Prokurimit Publik si organi më i lartë për shqyrtimin e ankesave në fushën e prokurimit publik, AK procedoi me hapat e mëtejshme të procedurës. Janë s’kualifikuar operatorët ekonomikë si më poshtë vijon: 1. Eldi Qafmolla : • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur deklarate mbi konfliktin e interesit sipas shtojces nr. 7 duke mos plotesuar kriteret e vecanta per kualifikim gërma (d). • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur deklarate per paraqitje oferte te pavarur sipas shtojces nr. 2/1 duke mos plotesuar kriteret e vecanta per kualifikim gërma (b). • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur deklaratë me anë të së cilës të marrë përsipër të kryejë shërbimin e transportit të të gjithë artikujve pranë AK duke mos përmbushur në këtë mënyrë kriterin sipas përcaktimit të bërë në pikën 2.3.5 të kritereve të vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumentave standarte të tenderit. • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur deklaratë me anë të së cilës të deklarojë se mallrat që do të dorëzojë do të jenë të njëjtë me mostrat e paraqitura ditën e zhvillimit të procedurës së prokurimit duke mos përmbushur në këtë mënyrë kriterin sipas përcaktimit të bërë në pikën 2.3.4 të kritereve të vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumentave standarte të tenderit. • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur deklaratë me anë të së cilës të deklarojë se artikujt e kërkuar në preventiv duhet të kenë garanci jo më pak se një vit nga momenti i furnizimit duke mos përmbushur në këtë mënyrë kriterin sipas përcaktimit të bërë në pikën 2.3.2 të kritereve të vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumentave standarte të tenderit. 2. “Marketing & Distribution” shpk : Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik oferten ekonomike të kërkuar tek kriteret e vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumenteve të tenderit për këtë procedurë. |
||||||||||
Cancellation reason | |||||||||||
Additions | |||||||||||
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020 |
||||||||||
Public Announcement Bulletin |
|