Blerje Leter dhe Kancelari
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Fier |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Fier |
Tender object |
Blerje Leter dhe Kancelari |
Reference No. |
REF-23925-05-27-2019 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
2 016 957,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Request for Proposal |
Stage Procedure |
Signed the Contract |
Tender Publication Date |
28-05-2019 |
Last date of Submitted Documents |
07-06-2019 |
Tender Held Date |
07-06-2019 |
No. of Bidders |
4 |
Bidders |
Infosoft office
Interlogistic
Euro Office
OFFICE CENTER |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
InfoSoft Office |
The winning bid ALL without vat |
1,705,612.20 |
Bidder Announcement date |
22-07-2019 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
2046735 |
Contract date |
05-08-2019 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
7 ditë |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Eshte skualifikuar operatori ekonomikë i mëposhëm:
1. Operatori ekonomik “Euro Office” sh.p.k.:
Perkatësisht për arsyet e mëposhtme:
• Deklaratë mbi përmbushjen e kritereve te pergjithshme, sipas Shtojcës 5 nuk eshte e plotesuar sipas kritereve ne DST ku nuk eshte shenuar emri i administratorit te operatorit ekonomik tek personat qe nuk jane te denuar, ose kanë qenë të dënuar me vendim gjyqësor të formës së prerë për asnjë nga veprat penale, të përcaktuara në nenin 45/1 të LPP.
• Çertifikata e menaxhimit te cilesise ISO 9001 : 2015 per objektin prokurimit nuk eshte ne emer te ofertuesit.
• Ne formularin e ofertes nuk eshte e percaktuar njesia e mallrave. |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
|
Public Announcement Bulletin |
|