Open Procurement Albania

Blerje Leter A4 dhe Boje printeri per vitin 2019

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Taksave dhe e Tarifave Vendore Tirane
Tender object Blerje Leter A4 dhe Boje printeri per vitin 2019
Reference No. REF-34369-08-27-2019
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 3 588 532,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 29-08-2019
Last date of Submitted Documents 09-09-2019
Tender Held Date 09-09-2019
No. of Bidders 7
Bidders INFOSOFT SHPK
4K-Distribution SHPK
Ervin Luzi
Blueprint Technologies SHPK
Marketing & Distribution SHPK
EUROPRINTY- GROUP SHPK
ADASTRA SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • MARKETING & DISTRIBUTION
  • The winning bid ALL without vat 2 911 000,00
    Bidder Announcement date 23-09-2019
    Award and Contract Amount ALL with VAT 3493200
    Contract date 04-12-2019
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 20 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur Ankesa.
    Nuk janë pranuar me Vendim Nr. 718/ 2019 prot., datë 14/11/2019 të KPP.
    Jane skualifikuar:
    Përkatësisht për arsyet e mëposhtme:
    1. “INFOSOFT” Shpk
    Mostrat e sjella prane autoritetit kontraktor me procesverbalin (protokolluar me tonen) nr.191053 date 09/09/2019 nuk jane bojera origjinale ose me autorizim te Prodhuesit.
    2. “4K-Distribution” Shpk
    Për arsye të mungesës së dokumentacionit përkatësisht nuk plotëson pikën 2.2/ c)Një dokument që vërteton se (subjekti juaj) nuk ka debi për taksa dhe tarifa vendor, lëshuar nga Administrata e Qeverisjes Vendore, pranë të gjitha njësive vendore ku operatori ekonomik ushtron aktivitetin sipas rregjistrimit në QKB. Mungon Vërtetimi i shlyerjes së taksave vendore të Bashkisë Fier dhe Vlorë.
    3. “Ervin Luzi”
    Për arsye te mungeses se dokumentacionit perkatesisht: pika 2.2/b kërkohet: Kopje të bilanceve për 2 (dy) vitet e fundit, (2017, 2018) te konfirmuar nga dega e tatim taksave (shoqeruar me vertetim). Mungon bilanci vitit 2018 i konfimuar (është dorëzuar bilanc i pa firmosur dhe i pakonfirmuar )
    4. “EUROPRINTY- GROUP” shpk
    Operatori ekonomik ka paraqitur dokumentacion te plotë, por pas renditjes në SPE, oferta e dorëzuar rezultoi anomalisht e ulët. Nga ana e autoriteti kontraktor i është kërkuar sqarim OE, nëpërmjet shkresës me Nr. 191055/1 datë 16.09.2019, referuar nenit 56 të LPP. Në zbatim të nenit 56, është respektuar afati kohor për shpjegimet me shkrim por OE nuk ka paraqitur asnjë shkresë sqaruese pranë AK. KVO vendos skualifikimin e ofertes.
    5. “ADASTRA” Shpk
    Mungese dokumentacioni, përkatesisht: 2.3/1 Përvojë e suksesshme në kryerjen e shërbimeve me natyrë të ngjashme në një vlerë prej 40 % të fondit limit që prokurohet, të realizuara gjatë tre viteve të fundit të aktivitetit të operatorit per faturat e sjella nga subjekti: a) me auteritete shtereore mungon vertetimi i kryerjes se sherbimit b) me subjekte private nuk e justifikojne vleren prej 40 % te fondit limit ( 40 % e 3'588'531.99 leke =1'435'412.796 leke)
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Nr.49 - Dt.10-12-2019
    Appeals and Decisions of the PPA

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data