|
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
|
Procuring Authority / Buyer |
Drejtoria e Përgjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve, Bashkia Tiranë |
|
Tender object |
Blerje Kancelari |
|
Reference No. |
REF-51755-02-26-2020 |
|
CPV Code |
|
|
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
1 436 408,00 |
|
Type of Contract |
|
|
Procurement Method |
Request for Proposal |
|
Stage Procedure |
Signed the Contract |
|
Tender Publication Date |
27-02-2020
|
|
Last date of Submitted Documents |
09-03-2020
|
|
Tender Held Date |
09-03-2020
|
|
No. of Bidders |
2 |
|
Bidders |
Infosoft Office Shpk Blueprint Technologies Shpk |
|
Successful Bidder /Supplier / Provider |
InfoSoft Office |
|
The winning bid ALL without vat |
1 211 577,00 |
|
Bidder Announcement date |
02-06-2020 |
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
1 453 892,00 |
|
Contract date |
24-06-2020 |
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
Deri me 31-12-2020 |
|
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
|
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm:
1. Blueprint Technologies Shpk
Përkatësisht për arsyet e mëposhtme:
Operatori ekonomik referuar ndryshimeve në Kriteret Teknike shtojca 8, nuk ka paraqitur në sistem dokumentacionin për përmbushjen e deklaratës “Për tonerat ekuivalentë me Part Number të rajoneve të tjera, merr përsipër përgjegjësinë që tonerat e paraqitur do të njihen elektronikisht nga pajisjet respektive të AK deri në momentin e instalimit të tonerave në paisjet respektive gjatë gjithë periudhës së zbatimit të kontratës. |
|
Cancellation reason |
|
|
Additions |
|
|
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
|
|
Public Announcement Bulletin |
|