Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Shkodër |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Shkoder |
Tender object |
Sherbimi i pastrimit per Bashkine Shkoder Zona Perendimore Viti I (2020) - fondi limit prej: 10,651,469 lekë pa TVSH Viti II (2021) - fondi limit prej 21,302,939 lekë pa TVSH Viti III (2022) - fondi limit prej 21,302,939 lekë pa TVSH Viti III (2023) - fondi limit prej 10,651,469 lekë pa TVSH |
Reference No. |
REF-56321-04-16-2020 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
63 908 816,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Open Procedure |
Stage Procedure |
Signed the Contract |
Tender Publication Date |
17-04-2020 |
Last date of Submitted Documents |
11-05-2020 |
Tender Held Date |
11-05-2020 |
No. of Bidders |
5 |
Bidders |
“Korsel” Shpk “Rej” Shpk Leka-2007” Shpk “Pastrime Silvio”Shpk “Borshi” Shpk |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
Leka-2007 Shpk - Besa 3-2006 Shpk |
The winning bid ALL without vat |
30976.6 leke per njesi |
Bidder Announcement date |
19-06-2020 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
12781762.92 |
Contract date |
13-07-2020 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
36 muaj |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Ka pasur Ankesa.
Me shkresën nr.7456 prot datë 01.06.2020 protokolluar pranë Autoritetit Kontraktor Bashkia Shkodër ka paraqitur formularin e ankesës për vleresimin në lidhje me vendimin e KVO bashkimi i operatoreve ekonomik Leka-2007”sh.p.k. &“Besa 3-2006“sh.p.k. Me shkresen nr.7456/1 prot datë 08.06.2020 iu kthye pergjigje operatorit ekonomik bashkimi i operatoreve ekonomik Leka-2007”sh.p.k. &“Besa 3-2006“sh.p.k duke e pranuar atë. Me date 08.06.2020 , bazuar ne shkresen nr.5616/13 prot date 08.06.2020’Dergim Vendimi” nga Titullari i Autoritetit Kontraktor, Komisioni i Vleresimit te Ofertave ka bere rivleresimin e procedures se prokurimit duke kualifikuar bashkimin e operatoreve ekonomik Leka-2007”sh.p.k. &“Besa 3-2006“sh.p.k. Ka ofertues te skualifikuar:
1-U skualifikua operatori ekonomik “Korsel” sh.p.k. per keto arsye:
Ne DST, kapaciteti teknik pika 8, thuhet “Operatori ekonomik duhet të jetë i pajisur nga Qëndra Kombëtare e Licensimit me; Leje Mjedisore të lëshuar nga Qëndra Kombëtare e Licensimit për veprimtari që kanë ndikim ndaj mjedisit (Pastrim, larje sprucim ose veshje e mbetjeve të ambalazheve/ paketimeve ose kontenierëve në mënyrë që të ripërdoren), (Kodi III.1.A). Nga shqyrtimi i dokumentacionit të paraqitur në sistemin e APP në përmbushje të këtij kriteri rezulton se ju keni paraqitur Autorizim Mjedisor (Kodi III.1.A) me emertim përshkrues të veprimtarisë:”Autorizim mjedisor për veprimtarinë:Pastrim dhe largim i mbetjeve urbane në pjesën perëndimore 1 të qytetit të Tiranës”. Kjo leje mjedisore qe ne fakt eshte Autorizim mjedisor , është me objekt të përcaktuar dhe është e vlefshme vetem për shërbimin e pastrimit të qytetit të Tiranës (me afat 2008-2013 sipas kontrates me Bashkine Tirane) dhe nuk mund të paraqitet si dokument ligjor dhe nuk ka vlefshmeri për proceduren e prokurimit që ka si objekt të saj shërbimin e pastrimit të Zones Perendimore. 2-U skualifikua operatori ekonomik “Rej” Shpk per keto arsye:
Ne DST, kapaciteti teknik pika 8, thuhet “Operatori ekonomik duhet të jetë i pajisur nga Qëndra Kombëtare e Licensimit me;
Leje Mjedisore të lëshuar nga Qëndra Kombëtare e Licensimit për veprimtari që kanë ndikim ndaj mjedisit (Pastrim, larje sprucim ose veshje e mbetjeve të ambalazheve/ paketimeve ose kontenierëve në mënyrë që të ripërdoren), (Kodi III.1.A). Nga shqyrtimi i dokumentacionit të paraqitur në sistemin e APP në përmbushje të këtij kriteri rezulton se ju keni paraqitur leje mjedisore (Kodi III.1.A) me emertim përshkrues të veprimtarisë: ”Leje mjedisi e tipit C per aktivitetin :Stacion transferimi per mbetjet jo te rrezikshme qe nuk permenden me lart”. Kjo Leje mjedisi e tipit C nuk eshte ne perputhje me objektin e kerkuar ne DST(Pastrim, larje sprucim ose veshje e mbetjeve të ambalazheve/ paketimeve ose kontenierëve në mënyrë që të ripërdoren), (Kodi III.1.A). 3-U skualifikua operatori ekonomik “Borshi” sh.p.k. per keto arsye:
Ne DST, kapaciteti teknik pika 8, thuhet “Operatori ekonomik duhet të jetë i pajisur nga Qëndra Kombëtare e Licensimit me; Leje Mjedisore të lëshuar nga Qëndra Kombëtare e Licensimit për veprimtari që kanë ndikim ndaj mjedisit (Pastrim, larje sprucim ose veshje e mbetjeve të ambalazheve/ paketimeve ose kontenierëve në mënyrë që të ripërdoren), (Kodi III.1.A)
Nga shqyrtimi i dokumentacionit të paraqitur në sistemin e APP në përmbushje të këtij kriteri rezulton se ju keni paraqitur leje mjedisore (Kodi III.1.B) me emertim përshkrues të veprimtarisë: ”Leje mjedisore per evadim dhe transportim te mbetjeve urbane”. Kjo Leje mjedisi nuk eshte ne perputhje me objektin e kerkuar ne DST(Pastrim, larje sprucim ose veshje e mbetjeve të ambalazheve/ paketimeve ose kontenierëve në mënyrë që të ripërdoren), (Kodi III.1.A). 4-U skualifikua operatori ekonomik “Pastrime Silvio” sh.p.k. per keto arsye:
a-Formulari i ofertes nuk eshte plotesuar ne perputhje me preventivin e publikuar nga AK ne DST pasi ju tek formulari i ofertes keni shumezuar cmimin per njesi me 3 vite , duke sjelle ne kete menyre deformim te preventivit pasi cmimi per njesi nuk ndryshon gjate zbatimit te kontrates dhe eshte cmim fiks, gje qe e keni shkruar edhe me fjale ne formularin e ofertes.
b-Keni mosperputhje te cmimit per njesi te deklaruar ne formularin e ofertes me shumatoren e cmimeve per njesi ne kundershtim me me piken 4.2 te DST “Kriteret e përzgjedhjes së fituesit” dhe sqarimit te bere ne shtojcen 11 te DST.
c-Afati i emerimit te administratorit te shoqerise z.Gani Deliu, sipas te dhenave te QKB, i cili eshte drejtues teknik I shoqerise ka perfunduar me date 10.04.2020.
d- Ne DST, kapaciteti teknik pika 8, thuhet “Operatori ekonomik duhet të jetë i pajisur nga Qëndra Kombëtare e Licensimit me; Leje Mjedisore të lëshuar nga Qëndra Kombëtare e Licensimit për veprimtari që kanë ndikim ndaj mjedisit (Pastrim, larje sprucim ose veshje e mbetjeve të ambalazheve/ paketimeve ose kontenierëve në mënyrë që të ripërdoren), (Kodi III.1.A). |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for Leka-2007 Shpk viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for Leka-2007 Shpk viti 2014 Monitor treasury transaction for Leka-2007 Shpk viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for Leka-2007 Shpk viti 2019-2020 Monitor treasury transaction for Besa 3-2006 Shpk viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for Besa 3-2006 Shpk viti 2014 Monitor treasury transaction for Besa 3-2006 Shpk viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for Besa 3-2006 Shpk viti 2019-2020
|
Public Announcement Bulletin |
|