Blerje mjete transporti dhe agregat
A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
Procuring Authority / Buyer |
Drejtoria e Përgjithshme e Pastrimit dhe Gjelbërimit Tiranë |
Tender object |
Blerje mjete transporti dhe agregat |
Reference No. |
REF-58216-05-15-2020 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
12 500 000,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Open Procedure |
Stage Procedure |
Signed the Contract |
Tender Publication Date |
18-05-2020 |
Last date of Submitted Documents |
10-06-2020 |
Tender Held Date |
10-06-2020 |
No. of Bidders |
3 |
Bidders |
“GERARD-A” “ LUAR BROS” sh.p.k “POWER INDUSTRIES” |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
GERARD - A |
The winning bid ALL without vat |
11 000 000,00 |
Bidder Announcement date |
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
13200000 |
Contract date |
15-07-2020 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
10 ditë |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Janë Skualifikuar operatorët ekonomik:
1. “ LUAR BROS” sh.p.k , për këto arsye:
- Nuk ka firmën e përkthyesit tek dokumentacioni i paraqitur, e gjithashtu nuk është e qartë çfarë dokumenti është përkthyer pasi nuk cilësohet në dokumentacionin e paraqitur. Më tej gjuha tek vërtetimi i përkthimit i dates 10/06/2020 Nr REP 5319 nuk është gjermanisht (deustch) por hollandisht (dutch) tek librezat e qarkullimit të paraqitura. Gjithashtu ka mospërputhje në përkthim tek mjeti Autokullë (Platëformë Pune) pasi në anglisht çmimi është 32000 Euro ndërsa në shqip është 30500 Euro.
- Të gjitha marrëveshjet apo kontratat që OE Luar Bros pretendon se ka nënshkruar me OE të huaj nuk përmbajnë date në asnjë prej rasteve.
- Nuk përmbush pikën 4 të specifikimeve teknike pasi kamionçinat e paraqitura të markës Renault Master me numër shasie përkatësisht (VAFQMBH4S551168619) dhe (VF1MBH4V55458845) nuk janë të llojit vetë-shkarkuese në asnjërin prej rasteve në dokumentacionin e paraqitur, siç edhe janë kërkuar nga AK në dokumentat e tenderit. Kamionçinat nuk janë vetë-shkarkuese pra nuk janë të llojit kipper siç edhe cilësohet në gjuhë hollandeze nëse ato do të ishin të tilla.
- Nuk përmbush pikën 4 të kapacitetit Teknik në lejen e qarkullimit të mjetit Autokullë (Platëformë Pune) ku shkruhet se është dy metra e gjërë ndërkohë që në përkthim të kontratës është 1.8 metra. Gjithahshtu sipas specifikimeve teknike kulla kërkohet të jetë maksimumi 1.9 metra e gjërë ndërkohë që është 2 metra e gjërë sipas librezës së qarkullimit. Gjithashtu nuk përmbush specifikimet teknike pasi gjatësia është 5522 mm (ose 552,2 cm) ndërkohë që sipas specifikimeve teknike gjatësia duhet të jetë 450-500 cm.
2. “POWER INDUSTRIES” sh.p.k, për këto arsye:
- Nuk përmush pikën 4 të Kapacitetit Teknik pasi kamioni me kosh I llojit Nissan Cabstar me Nr. shasie VËGASFF24B1051562 ka një gjatësi prej 5470 mm (ose 547 cm) ndërkohë që nga AK në specifikimet teknike është kërkuar 450-500 cm, gjithahshtu gjerësia e kërkuar në specifikime teknike nga AK është jo më shumë se 190 cm ndërkohë që gjerësia e mjetit Nissan Cabstar me Nr. shasie VËGASFF24B1051562 është 2100 mm (ose 210 cm).
- Nuk përmbushin specifikimet teknike të kërkuara pasi në specifikime teknike AK ka kërkuar që pesha e autorizuar të jetë 2900-3400 kg ndërkohë që sipas dokumentacionit të paraqitur nga OE Poëer Industries kamionçinat vetë-shkarkuese e tejkalojnë këtë peshë pasi pesha e autorizuar është 3500 kg. |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
|
Public Announcement Bulletin |
|