Open Procurement Albania

“Rikonstruksion i pjesshëm i zyrave të Njësisë Administrative Fratar”

Procuring Authority / Buyer Local Unit Mallakastër
Procuring Authority / Buyer Bashkia Mallakaster
Tender object “Rikonstruksion i pjesshëm i zyrave të Njësisë Administrative Fratar”
Reference No. REF-12643-11-24-2021
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 4 147 729,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 25-11-2021
Last date of Submitted Documents 06-12-2021
Tender Held Date 06-12-2021
No. of Bidders 12
Bidders 1. “SHKELQIMI 07” shpk
2. “2Z KONSTRUKSION” shpk
3. “ASI-2A CO” shpk
4. “AVDULI” shpk
5. “CARA” shpk
6. “CAUSHI M” shpk & “SINDER AB” shpk
7. “GLAVENICA” shpk
8. “K.M.K” shpk
9. “MODESTE” shpk
10. “SARK” shpk
11. “SHENDELLI” shpk
12. “VELLEZERIT KUKA” shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • CARA SHPK
  • The winning bid ALL without vat 3 002 710,00
    Bidder Announcement date 24-12-2021
    Award and Contract Amount ALL with VAT 3603252
    Contract date 10-02-2022
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 3 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Janë Skualifikuar operatorët ekonomik:
    1. “SHKELQIMI” shpk, për këto arsye:
    - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.2.1.”, të kapacitetit ekonomik dhe financiar, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi nuk është paraqitur vërtetim nga Administrata Tatimore për xhiron vjetore për tre vitet e fundit financiare.
    2. “ASI-2A CO” shpk, për këto arsye:
    - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.2.2.”, të kapacitetit ekonomik dhe financiar, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi nuk është paraqitur bilanci vjetor i vitit 2018.
    3. “CAUSHI M” shpk & “SINDER AB” shpk , për këto arsye:
    - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.3.8.”, të kapacitetit teknik, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi anëtari i BOE “SINDER AB” shpk nuk disponon certifikatë për sistemin e menaxhimit të shëndetit dhe sigurisë në punë OHSAS 18001:2007 ose ISO 45001:2018 ose ekuivalente. Rrjedhimisht nga BOE “CAUSHI M” shpk & “SINDER AB” shpk, nuk plotësohet kjo kërkesë.
    4. “K.M.K” shpk, për këto arsye:
    - - Nuk plotëson kërkesën e përcaktuar në pikën “2.3.8.”, të kapacitetit teknik, te Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të Dokumentave Standarte të Tenderit, pasi certifikatat e paraqitura ISO 45001:2018 dhe ISO 14001:2015 nuk janë të vlefshme. Vlefshmëria e këtyre certifikatave ka përfunduar në datën 06.09.2021. Rrjedhimisht nga “K.M.K” shpk nuk plotësohet kjo kërkesë.
    5. “MODESTE” shpk, për këto arsye:
    - Nuk plotësohet kërkesa e përcaktuar në pikën 1/a dhe 2.1., të Kritereve të Veçanta të Kualifikimit, në Shtojcën 7, të dokumentave të tenderit, pasi është konstatuar se Formulari Përmbledhës i Vetëdeklarimit nuk është i saktë në të gjitha aspektet.
    6. “SARK” shpk, për këto arsye:
    - skualifikohet nga kjo procedurë pasi është në kushtet detyruese për skualifkim, parashikuar nga neni 76, i Ligjit Nr.162/2020 “Për prokurimin publik”.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for CARA SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for CARA SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for CARA SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for CARA SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Buletini Nr. 19 datë 14 Shkurt 2022

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data