Open Procurement Albania

Projekti i centralizimit të nyjeve semaforike me Qendrën e Kontrollit dhe Menaxhimit të Trafikut

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tirane
Tender object Projekti i centralizimit të nyjeve semaforike me Qendrën e Kontrollit dhe Menaxhimit të Trafikut
Në Buletinin Nr. 23 datë 7 Maj 2024 është njoftuar modifikimi i kontrates sa i perket shtyerjes se periudhes kohore
Kohëzgjatja e kontratës / Marrëveshjes Kuadër: Afati i kryerjes së shërbimit 12 (dymbëdhjetë) muaj nga data e lidhjes së kontratës.
Dhe afati i ri (nëse është rasti): Afati i ri i vendosur bazuar në lidhjen e Aktmarrëveshjes për realizimin e shërbimit do të jetë duke nisur nga data 12.02.2024 deri në dt. 12.05.2024.
Reference No. REF-50064-11-15-2022
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 81 040 227,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 16-11-2022
Last date of Submitted Documents 16-12-2022
Tender Held Date 16-12-2022
No. of Bidders 3
Bidders 1. “H O R I Z O N” shpk
2. “ALBTELECOM” sha
3. “COMMUNICATION PROGRESS” SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • COMMUNICATION PROGRESS
  • The winning bid ALL without vat 78 209 000,00
    Bidder Announcement date 13-01-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT 86637200
    Contract date 13-02-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 12 (dymbëdhjetë) muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.

    Jane skualifikuar operatoret ekonomike te meposhtem:
    1. H O R I Z O N shpk, per arsye:
    -Nuk ka paraqitur sigurimin e ofertes
    -Bilanci i vitit 2021 eshte i pakonfirmuar nga Drejtoria e Tatim taksave
    -Nuk ka paraqitur autorizim prodhuesi dhe distributori

    1. ALBTELECOM sha, per arsye:
    -Nuk permbush asnje prej kritereve per kualifikim, pasi nuk ka paraqitur oferte teknike, ekonomike-financiare dhe ligjore
    Cancellation reason
    Additions Situata sipas parashikimeve të nenit 127 të LPP dhe argumentet përkatëse për ta përdorur atë: Modifikimi kryhet në përputhje me nenin 127 pika 1 gërma (c) të ligjit nr 162//2020 per “Prokurimin Publik” dhe nuk ndodhet ne kushtet e nenit 127 pika 4 e ligjit Nr.162/2020 per “Prokurimin Publik” pasi nuk kemi te bejme me modifikim te nje kushti thelbesor te kontrates.Në datë 08.02.2024 pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse, është paraqitur shkresa me Nr. 6022/1 prot nga Drejtoria e Përgjithshme e Investimeve të Punëve Publike, Drejtoria e Transportit të Trafikut Rrugor me anë të së cilës kërkohet ”Shtyrja e afatit të përfundimit të shërbimit në objektin: “Projekti i centralizimit të nyjeve semaforike me Qendrën e Kontrollit dhe Menaxhimit të Trafikut”. Nga ana e mbikqyrësit të punimeve, shoqëria “Palma Construction” shpk me shkresën e datës 06.02.2024 me nr. Prot hyrës në Bashkinë e Tiranës 6022 prot dhe sipërmarrësit shoqëria “Communication Progress” shpk me shkresën hyrëse me Nr. 6023 prot dt 07.02.2024 kërkohet shtyrja e afatit të kontratës me objekt: “Projekti i centralizimit të nyjeve semaforike me Qendrën e Kontrollit dhe Menaxhimit të Trafikut” për arsyet si më poshtë vijon: Gjatë procesit të implementimit për centralizimin e nyjeve semaforike disa prej kartave SPOT të sinjalizimit dhe komunikimit me platformën qëndrore të cilat janë vendosur në dispozicion nga Autoriteti Kontraktor, kanë rezultuar me difekte teknike. Kjo ka sjellë vonesa në implementimin e projektit për disa nyje semaforike. Së fundmi, nga ana e Autoritetit Kontraktor na janë vendosur në dispozicion disa karta të tjera SPOT të cilat fillimisht nevojiten të konfigurohen. Për këtë arsye nevojiten të bëhen modifikime në përshtatshmërinë dhe konfigurimin e tyre gjë për të cilin kontraktori është duke punuar në mënyrë intensive për të arritur rezultatet e pritshme. Nga ana e kontraktorit për të konkluduar me përfundimin e shërbimit nevojitet zgjatja e kontratës për 3 (tre) muaj kalendarikë.
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for COMMUNICATION PROGRESS viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for COMMUNICATION PROGRESS viti 2014
    Monitor treasury transaction for COMMUNICATION PROGRESS viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for COMMUNICATION PROGRESS viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Constructive Report
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Buletini Nr. 17 datë 20 Shkurt 2023
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Grafiku i Punimeve
    Njoftuar Modifikimi i Kontrates
    Project

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data