Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Gjirokastër |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Gjirokaster |
Tender object |
Kancelari |
Reference No. |
REF-71121-05-31-2023 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
1 962 663,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Simplified open procedure |
Stage Procedure |
Signed the Contract |
Tender Publication Date |
01-06-2023 |
Last date of Submitted Documents |
12-06-2023 |
Tender Held Date |
12-06-2023 |
No. of Bidders |
5 |
Bidders |
1. LIBRARI DYRRAHU SHPK
2. InfoSoft Office SHPK
3. MARKETING&DISTRIBUTION SHPK
4. MIFEEL SHPK
5. SOFIA MYFTARI |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
InfoSoft Office |
The winning bid ALL without vat |
1 083 255,00 |
Bidder Announcement date |
15-08-2023 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
1299906 |
Contract date |
25-09-2023 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
15 Ditë |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa.
Nuk ka operatore ekonomike te skualifikuar. |
Cancellation reason |
|
Additions |
Më datë 07.06.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik InfoSoft Office dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit.
Më datë 05.07.2023, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
1. Të mbyllë çështjen për pjesën e pranuar të ankesës paraqitur nga operatori ekonomik
“InfoSoft Office” SHPK
2. Të pranojë ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik “InfoSoft Office” SHPK
3. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimet përkatëse të dokumentave të tenderit. |
Transaction / Actual Spending |
Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018 Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
|
Public Announcement Bulletin |
|