Open Procurement Albania

Ndryshimi i brandit të shoqërisë dhe ridimensionimi i shërbimit të klientit të Njësisë Tirana 1, Njësisë Tirana 2 dhe Drejtorisë Rajonale

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer SHA Ujësjellës Kanalizime Tiranë
Tender object Ndryshimi i brandit të shoqërisë dhe ridimensionimi i shërbimit të klientit të Njësisë Tirana 1, Njësisë Tirana 2 dhe Drejtorisë Rajonale
Reference No. REF-60097-11-25-2016
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 11 981 892,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 30-11-2016
Last date of Submitted Documents 22-12-2016
Tender Held Date 22-12-2016
No. of Bidders 2
Bidders Albdesing PSP Shpk - Dixhi Print-AL Shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • DIXHI PRINT - AL
  • The winning bid ALL without vat 11 382 797,00
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT 13659356.4
    Contract date 10-02-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 20 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Janë skualifikuar për arsye si më poshtë:
    1. Operatori ekonomik ”Albdesing PSP” sh.p.k me nr.NIPT-i L51819005Q, me administrator Z.Erion Tafaj i cili ka paraqitur ofertë ekonomike me vlerë 10,452,900 (dhjetë milion e katërqind e pesëdhjetë e dy mijë e nëntëqind) lekë pa TVSH, i cili ka mangësi në dokumentacionin e kërkuar në Dokumentat e Tenderit në përputhje me Kriteret e Përgjithshme dhe të Veçanta të Pranimit/Kualifikimit si më poshtë:
    - Nuk plotësonë kriterin e vendosur në DST në pikën 2.2.1 dhe 2.2.2 ku sanksionohet: 2.2.1 Xhiro mesatare e realizuar nga Operatori Ekonomik gjate tre viteve te fundit (2013, 2014 dhe 2015) duhet të mos jetë më e vogël se vlera e fondit limit të tenderit. Për të vërtetuar plotësimin e ketij kushti, Operatori Ekonomik duhet te paraqesë një vërtetim nga Dega e Tatim Taksave, për xhiron vjetore të realizuar në 3 (tre) vitet e fundit ku vlera mesatare e tyre të mos jetë më e vogel se vlera e fondit limit. 2.2.2 Operatori Ekonomik duhet të kete nje aktivitet pozitiv të qendrueshëm gjate tre viteve të fundit (2013, 2014 dhe 2015). Për të vërtetuar plotësimin e ketij kushti Operatori Ekonomik duhet të paraqesë kopjet e çertifikuara të bilanceve të këtyre tre viteve, të paraqitur pranë autoritetit përkatës, si dhe të shoqeruara nga akt ekspertiza e kryer nga Eksperti kontabël i autorizuar”. Pasi Operatori ekonomik nuk ka paraqitur Vërtetim xhiro për vitet 2013, 2014 dhe nuk ka paraqitur Bilancet për vitet 2013, 2014. - Nuk plotësonë kriterin e vendosur në DST 5. Operatori ekonomik duhet të deklarojë se Teknologjia që përdor duhet të jetë me bojra UV.Kjo gjë duhet të shoqerohet me certifikatë/vertetim. - Oferta e paraqitur nuk është sipas grafikut të DST. (Shtojca 12).
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for DIXHI PRINT - AL viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for DIXHI PRINT - AL viti 2014
    Monitor treasury transaction for DIXHI PRINT - AL viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for DIXHI PRINT - AL viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Bidder Announcement NR.3 - DT.23-01-2017
    Signing of the Contract NR.7 - DT.20-02-2017

    Ndryshimi i brandit të shoqërisë dhe ridimensionimi i shërbimit të klientit të Njësisë Tirana 1, Njësisë Tirana 2 dhe Drejtorisë Rajonale

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer SHA Ujësjellës Kanalizime Tiranë
    Tender object Ndryshimi i brandit të shoqërisë dhe ridimensionimi i shërbimit të klientit të Njësisë Tirana 1, Njësisë Tirana 2 dhe Drejtorisë Rajonale
    Reference No. REF-60097-11-25-2016
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 11 981 892,00
    Type of Contract
    Procurement Method Open Procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 30-11-2016
    Last date of Submitted Documents 22-12-2016
    Tender Held Date 22-12-2016
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 20 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Anullohet për arsye të mosfunksionimit të sistemit online gjatë ngarkimit në sistem të dokumentave për këtë procedurë prokurimi.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement NR.49 - DT.12-12-2016

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data