Open Procurement Albania

Blerje Materiale Kancelarie

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tirane
Tender object Blerje Materiale Kancelarie.

Burimi i financimit: Vënë në dispozicion me anë të VKB-së Nr.125 datë 22.12.2023 “Për miratimin e programit buxhetor afatmesëm 2024-2026 dhe detajimin e buxhetit të Bashkisë së Tiranës për vitin 2024” (i ndryshuar).
Reference No. REF-29492-11-14-2024
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 49 993 773,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 15-11-2024
Last date of Submitted Documents 16-12-2024
Tender Held Date 16-12-2024
No. of Bidders 4
Bidders 1. “Infosoft Office” shpk
2. “Librari Dyrrahu” shpk
3. “Marketing&Distribution” sh.a
4. “Office Center” shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • “Marketing&Distribution” sh.a - “Infosoft Office” shpk
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date 10-01-2025
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 36 (tridhjetë e gjashtë) muaj nga nënshkrimi i Marrëveshjes Kuadër.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nga pjesëmarrësit janë skualifikuar, Ofertuesit e mëposhtëm:
    1. “Librari Dyrrahu” shpk pasi nuk k aplotesuar kriteret e kualifikimit te kerkuara ne DST.
    2. “Office Center” shpk pasi nuk ka plotësuar pikën 2.3.1 te “Kriteret e veçanta të kualifikimit”, në dokumentet standarde të tenderit të procedurës së prokurimit.

    Ne perfundim te afateve te ankimimit per kete procedure prokurimi nuk ka pasur ankesa.
    Cancellation reason
    Additions Duke iu referuar procedurës së mësipërme, operatorët ekonomikë të mëposhtëm janë identifikuar si ofertues i sukseshëm:
    1. “Infosoft Office” shpk NIPT J62426002Q, me çmim total te ofertës pa TVSH = 49,293,920.
    2. “Marketing&Distribution” sh.a, me çmim total te ofertës pa TVSH = 48,438,000.
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2014
    Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for “Infosoft Office” shpk viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin Contracts signed under the Framework Agreement Qeverisja Vendore Tiranë REF-29492-11-14-2024
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    - Formular "I njoftimit të fituesit, pas publikimit të të cilit fillojnë afatet e ankimimit "
    - Formular "I njoftimit të fituesit, në përfundim të afateve të ankimit"

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data