Open Procurement Albania

Blerje materiale elektrike për ndriçim në rrugët e territorit të Bashkisë Divjakë

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Divjakë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Divjake
Tender object Blerje materiale elektrike për ndriçim në rrugët e territorit të Bashkisë Divjakë
Reference No. REF-59279-08-27-2025
CPV Code
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 16 666 614,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
Stage Procedure Re-Proclaimed and Announced the Winner
Tender Publication Date 28-08-2025
Last date of Submitted Documents 29-09-2025
Tender Held Date 29-09-2025
No. of Bidders 13
Bidders 1. M U R A T I Shpk
2. 2AS INVEST Shpk
3. ARTEO 2018 SHPK
4. Bajro Bros Shpk
5. ERVIN LUZI P.F
6. HEST Shpk
7. ITE GROUP Shpk
8. KALIA Shpk
9. MURATI D Shpk
10. PREKA Shpk
11. SARK Shpk
12. VASAA Shpk
13. Z D R A V A Shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • VASAA SHPK
  • The winning bid ALL without vat 11 239 743,00
    Bidder Announcement date 10-11-2025
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 45 (dyzetë e pesë) ditë nga momenti i nënshkrimit të kontratës.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nga pjesëmarrësit janë skualifikuar, Ofertuesit e mëposhtëm:

    1. Bajro Bros Shpk, pasi rezulton se ky operator nuk ka dorëzuar asnjë ofertë teknike apo financiare, por ka paraqitur vetëm Certifikatën e Regjistrimit në Qendrën Kombëtare të Biznesit (NIPT M11313029O).
    _______________________________________________________________________
    Në datën 18.11.2025 nëpërmjet Sistemit të Ankesave Elektronike pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankesa me numër ankimi elektronik A/2025/6091 dhe nr. 3309/2025 protokolli, datë 18.11.2025 e operatorit ekonomik “VASAA” SHPK për procedurën e mësipërme të prokurimit. Nga shqyrtimi paraprak i ankesës të sipërcituar, u konstatua se objekti i ankesës lidhet me vendimmarrjen e Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës të paraqitur nga operatori ekonomik “Murati D” SHPK.

    Komisioni i Prokurimit Publik me vendim Nr. 1803 date 05.12.2025 vendosi;
    - Të mbyllë çështjen për ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik “VASSA” SHPK, lidhur me procedurën e prokurimit
    - Autoriteti Kontraktor te vijoje me hapat e metejshem te procedures se prokurimit

    Ne njoftimin e fituesit date 18.12.2025 eshte skualifikuar

    MURATI D Shpk, me Nr.Nipti K42003004T, me vlerë të ofertuar prej: 8,575,336 (tetë milionë e pesëqind e shtatëdhjetë e pesë mijë e treqind e tridhjetë e gjashtë) lekë pa Tvsh. Ne keto kushte operatori ekonomik nuk ploteson kerkesat ligjore për justifikimin e ofertës anomalisht të ulët duke mos paraqitur dokumentat e kerkuar specifikisht për ketë qëllim. Ne keto kushte operatori ekonomik nuk ploteson kerkesat ligjore për justifikimin e ofertës anomalisht të ulët duke mos paraqitur dokumentat e kerkuar specifikisht për ketë qëllim.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for VASAA SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for VASAA SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for VASAA SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for VASAA SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"

    - Komisioni i Prokurimit Publik vendim Nr. 1803 date 05.12.2025
    - Formulari i njoftimit të fituesit, pas publikimit të të cilit fillojnë afatet e ankimimit

    Blerje materiale elektrike për ndriçim në rrugët e territorit të Bashkisë Divjakë

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Divjakë
    Procuring Authority / Buyer Bashkia Divjake
    Tender object Blerje materiale elektrike për ndriçim në rrugët e territorit të Bashkisë Divjakë

    Burimi i financimit: Granti + Të ardhurat e Bashkisë Divjakë
    Reference No. REF-43742-04-04-2025
    CPV Code
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 16 666 614,00
    Type of Contract
    Procurement Method Open Procedure above the high monetary limit
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 07-04-2025
    Last date of Submitted Documents 07-05-2025
    Tender Held Date 07-05-2025
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 45 (dyzetë e pesë) ditë nga momenti i nënshkrimit të kontratës.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Në datën 05.06.2025, nëpërmjet Sistemit të Ankesave Elektronike pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankimi elektronik, me nr. A/2025/5385, protokolluar me nr.1454/2025 prot, datë 05.06.2025, i operatorit ekonomik “Arteo 2018” SHPK, për procedurën e prokurimit prokurimit.

    Nga shqyrtimi paraprak i ankesës të sipërcituar, u konstatua se objekti i ankesës lidhet me vendimmarrjen e Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi skualifikimin e ofertës të paraqitur nga operatori ekonomik ankimues “Arteo 2018” SHPK, në procedurën e mësipërme të prokurimit.
    Cancellation reason në procedurat me një fazë nuk është dorëzuar asnjë ofertë e përshtatshme;
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    - Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    - Formular për publikim lidhur me arsyet e skualifikimit në rastin e ankesave për vendimin e vlerësimit/klasifikimit përfundimtar
    - Njoftim anullimi

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data