Open Procurement Albania

Blerja e materialeve për funksionimin e pajisjeve të zyrës - Letër A4 dhe Bojë printeri

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Përgjithshme e Taksave dhe Tarifave Vendore, Bashkia Tiranë
Tender object Blerja e materialeve për funksionimin e pajisjeve të zyrës - Letër A4 dhe Bojë printeri
Reference No. REF-67653-02-14-2017
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 3 868 275,00
Type of Contract
Procurement Method Request for Proposal
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 15-02-2017
Last date of Submitted Documents 24-02-2017
Tender Held Date 24-02-2017
No. of Bidders 5
Bidders COLOMBO SHPK - INFOSOFT OFFICE SHPK - INTERLOGISTIC SHPK - ATLANTIK 3 SHPK - PAERA SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • COLOMBO
  • The winning bid ALL without vat 2 870 000,00
    Bidder Announcement date 06-04-2017
    Award and Contract Amount ALL with VAT 3444000
    Contract date 28-04-2017
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 20 ditë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Ka pasur ankesa.
    Lidhur me DST, kriteret e vecanta: Ankimi i shoqërisë “MONDOFFICE” shpk, datë 20.02.2017, ka marrë përgjigje datë 22.02.2017, ankimi i “ADASTRA” shpk, datë 21.02.2017 ka marrë përgjigje më 22.02.2017 dhe “Infosoft Office” shpk datë 22.02.2017 ka marrë përgjigje më 22.02.2017 dhe Vendimi i KPP nr. 335 / 1 datë 03.03.2017, prot nr. 20593 / 2 dt. 06.03.2017. (Është marrë vendimi i KPP nr. 145 / 1 datë 20.03.2017). - Lidhur me Vendimin e klasifikimit: Ankimi i shoqërisë “Infosoft Office” shpk datë10.04.2017, ka marrë përgjigje më 12.04.2017
    Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm: 1. Operatori ekonomik pjesmarres “ATLANTIK 3” sh.p.k - Nuk ka plotësuar pikën 2 të “Kapacitetit teknik”- Kriteret e Vecanta, DST. OE nuk ka paraqitur mostrat për asnjë artikull të kërkuar në preventiv. 2. Operatori ekonomik pjesmarres “PAERA” sh.p. k - Nuk ka paraqitur asnjë dokumentacion në përmbushje të kërkësave për kualifikim si edhe nuk ka paraqitur ofertë ekonomike.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for COLOMBO viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for COLOMBO viti 2014
    Monitor treasury transaction for COLOMBO viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for COLOMBO viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement NR.17 - DT.02-05-2017
    Signing of the Contract NR.18 - DT.08-05-2017

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data