Blerje dollape për Drejtorinë e Konvikteve të Shkollave të Mesme
|
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Tiranë |
|
Institucioni Prokurues |
Drejtoria e Konvikteve të Shkollave të Mesme |
|
Objekti i Tenderit |
Blerje dollape për Drejtorinë e Konvikteve të Shkollave të Mesme |
|
Nr. Reference |
REF-18479-06-23-2017 |
|
Kodi CPV |
|
|
Vlera / Fondi Limit |
1 783 333,00 |
|
Lloji i Kontrates Publike |
Blerje Mallrash |
|
Lloji i Procedures |
Kërkesë për Propozim |
|
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
|
Data e Njoftimit te Tenderit |
27-06-2017
|
|
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
07-07-2017
|
|
Data e mbajtjes se tenderit |
07-07-2017
|
|
Nr. i Operatoreve Konkurues |
6 |
|
Operatore Konkurues |
Erald sh.p.k J74517205P - Lel sh.p.k K81917006T - Murati D sh.p.k K42003004T - Mega-Plast-2L shpk L56615701K - Bolt sh.p.k K91517011V - Erzeni/Sh sh.p.k J66902027T |
|
Operator Ekonomik Kontraktues |
ERZENI/SH |
|
Oferta fituese Leke pa TVSH |
1 750 000,00 |
|
Data e shpalljes se fituesit |
01-08-2017 |
|
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
2 100 000,00 |
|
Data e lidhjes se kontrates |
21-08-2017 |
|
Kohezgjatja e kontrates |
15 ditë |
|
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
|
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. Janë s'kualifikuar ofertuesit e mëposhtëm: 1. Erald sh.p.k J74517205P për shkak se: a. Nuk zotëron përvojën e duhur për realizimin me sukses të kontratës, b. Mungesë deklarate, 2. Murati D sh.p.k K42003004T për shkak se: a. Nuk plotëson kapacitetin teknik mbajtës të mjeteve, 3. Mega-Plast-2L shpk L56615701K për shkak se: a. Nuk plotëson kapacitetin teknik mbajtës të mjeteve, 4. Bolt sh.p.k K91517011V për shkak se: a. Nuk plotëson kapacitetin teknik mbajtës të mjeteve. |
|
Arsyeja e Anulimit |
|
|
Shenime |
|
|
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ERZENI/SH viti 2012-2013Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ERZENI/SH viti 2014Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ERZENI/SH viti 2015-2018Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per ERZENI/SH viti 2019-2020
|
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|