Rikonstruksioni i çerdhes Nektari i Jetës
|
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Kavajë |
|
Institucioni Prokurues |
Bashkia Kavajë |
|
Objekti i Tenderit |
Rikonstruksioni i çerdhes Nektari i Jetës |
|
Nr. Reference |
REF-69257-02-24-2017 |
|
Kodi CPV |
|
|
Vlera / Fondi Limit |
10 722 199,00 |
|
Lloji i Kontrates Publike |
Punë Publike |
|
Lloji i Procedures |
Kërkesë për Propozim |
|
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
|
Data e Njoftimit te Tenderit |
27-02-2017
|
|
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
09-03-2017
|
|
Data e mbajtjes se tenderit |
09-03-2017
|
|
Nr. i Operatoreve Konkurues |
11 |
|
Operatore Konkurues |
Avduli SHPK - JOGI SHPK & Spektri SHPK - Edonil Konstruksion SHPK - Shendelli SHPK -Elira SHPK - S.AG SHPK - Caushi SHPK - Murati SHPK - Nika SHPK - Kola Invest SHPK - Aurora Konstruksion SHPK |
|
Operator Ekonomik Kontraktues |
JOGI SHPK - Spektri SHPK |
|
Oferta fituese Leke pa TVSH |
8 297 120,00 |
|
Data e shpalljes se fituesit |
19-05-2017 |
|
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
9 956 544,00 |
|
Data e lidhjes se kontrates |
09-06-2017 |
|
Kohezgjatja e kontrates |
100 ditë |
|
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
|
Ankesa |
Ankese ka patur nga operatori ekonomik "Avduli" shpk me shkresen Nr 1202 Prot date 24.04.2017, i’u kthye pergjigje nga autoriteti kontraktor me shkresen Nr 1202 / 1 Prot date 02.05.2017. Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm: 1. "Avduli"shpk skualifikohet per shkak se: • Nga verifikimi i dokumentacionit të dorëzuar nga operatori ekonomik Avduli shpk rezulton se mjeku i shoqerise Z. Myzafer Islamaj rezulton i punesuar prane Spitalit Rajonal Vlore e per pasoje eshte i padisponueshem per shoqerine "Avduli". |
|
Arsyeja e Anulimit |
|
|
Shenime |
|
|
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Spektri SHPK viti 2012-2013Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Spektri SHPK viti 2014Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Spektri SHPK viti 2015-2018Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Spektri SHPK viti 2019-2020
|
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|