Blerje paisje komjuterike
|
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Gjirokastër |
|
Institucioni Prokurues |
Bashkia Gjirokastër |
|
Objekti i Tenderit |
Blerje paisje komjuterike |
|
Nr. Reference |
REF-69651-02-28-2017 |
|
Kodi CPV |
|
|
Vlera / Fondi Limit |
1 665 400,00 |
|
Lloji i Kontrates Publike |
Blerje Mallrash |
|
Lloji i Procedures |
Kërkesë për Propozim |
|
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
|
Data e Njoftimit te Tenderit |
01-03-2017
|
|
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
13-03-2017
|
|
Data e mbajtjes se tenderit |
13-03-2017
|
|
Nr. i Operatoreve Konkurues |
3 |
|
Operatore Konkurues |
EURO INFORM SHPK - INFOSOFT SYSTEM SHPK - FERIT MYFTARI |
|
Operator Ekonomik Kontraktues |
FERIT MYFTARI |
|
Oferta fituese Leke pa TVSH |
1 557 600,00 |
|
Data e shpalljes se fituesit |
27-03-2017 |
|
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
1 869 120,00 |
|
Data e lidhjes se kontrates |
18-04-2017 |
|
Kohezgjatja e kontrates |
15 ditë |
|
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
|
Ankesa |
Nuk ka patur ankesa. Janë skualifikuar ofertuesit e mëposhtëm: 1. “EURO INFORM” sh.p.k me NIPT _ K33721008C. Nga shqyrtimi dhe vleresimi i te gjithe dokumentacionit administrativo-ligjor teknike, ekonomike e financiare te paraqitura rezultoi se kishte keto mangesi: a) Ky operator Ekonomik nuk ka paraqitur asnje oferte ekonimike per prokurimin nga Autoriteti Kontraktor. 2. “INFOSOFT SYSTEM” sh.p.k me NIPT J61820021C. Nga shqyrtimi dhe vleresimi i te gjithe dokumentacionit administrativo-ligjor teknike, ekonomike e financiare te paraqitura rezultoi se kishte keto mangesi: a) Ky operator Ekonomik nuk ka paraqitur asnje oferte ekonimike per prokurimin nga Autoriteti Kontraktor. |
|
Arsyeja e Anulimit |
|
|
Shenime |
|
|
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per FERIT MYFTARI viti 2012-2013Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per FERIT MYFTARI viti 2014Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per FERIT MYFTARI viti 2015-2018Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per FERIT MYFTARI viti 2019-2020
|
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|