Partner / Concesionary |
Autoriteti Portual Durrës |
Contract's Object |
Shërbimi i menaxhimit dhe operimit të Terminalit të Konteinerëve në portin e Durrësit tek operatorë portualë privatë të specializuar për 5 vjet.
- Burimi i Financimit: Nga fondet e vetë Institucionit.
Burimi i financimit për këtë shërbim është i parashikuar nga të ardhurat, që
sigurohen nga tarifat portuale për shërbimet me kontejnerët, në këtë mënyrë
financimi dhe likujdimi ndër vite është i garantuar, nga ana tjetër synohet të
optimizohet kryerja e këtij shërbimi përmes uljes së kostove dhe rritjes së
përfrmancës nga qasja në shërbim e një operatori me përvojë.
Kontrata me afat deri në 5 vjet me ofruesin këtyre shërbimeve, shmang kostot administrative
që mund të kishte procedura e prokurimit në mënyrë të përsëritur dhe shmang riskun që sjell
kryerja cdo vit e procedurës, kjo sepse procedurat e prokurimeve kërkojnë një kohë të caktuar
e cila do të cila do të sillte si pasoje mungesën e shërbimit ose në rastin më të mirë kosto
shtesë përgjatë këtyre periudhave tranzitore.
Afati i parashikuar 5 vjeçar lidhet ngushtësisht me natyrën e shërbimit të prokuruar,
kompleksitetin dhe financimin e tij, veçanërisht nga pikëpamja e përmirësimit teknik të
mjeteve e pajisjeve dhe rritjen e eficensës së Terminalit të Kontejnerëve. Kjo kontratë
komplekse kërkon financim shumëvjeçar dhe të strukturuar, duke marrë parasysh dhe
indikatorë performance disa-vjeçarë, të cilët nuk mund të jetësohen brenda një viti buxhetor.
_________________________________________
Vendi i kryerjes së shërbimeve
Shërbimet do të kryehen në terminalin e kontejnerëve në Portin e Durrësit.
Në Terminal do të
realizohet menaxhimi, operimi, mirëmbajtja dhe përmiresimi teknik, si edhe adaptimi për të
përmbushur kërkesat aktuale dhe të ardhshme të trafikut në Portin e Durresit duke përfshire
ngarkimin dhe shkarkimin e anijeve konteinerike, aktivitetet e lidhura si depozitim
konteinerësh, magazinim, lëvizje ekstra, transportim, spontimi, mbushje-zbrazje, shifting, 24
orë për 7 ditë të javës, përfshire marrjen e masave e alokimin e burimeve të kerkuara për
mjete, pajisje, sisteme, praktika, procedura, programe, organizim dhe burime njerezore në
përputhje me praktikat më të mira industriale, në përputhje me specifikimet dhe të dhënat e
detajuara të DST-ve ( fq.4 e DST-ve) |
Procurement Method |
Notice: Undefined offset: 6 in /home/openprocurement/application/views/scripts/concession/view.phtml on line 80
|
Concession's Status |
Signed the Contract |
Concessionary Company |
|
Last date of Submitted Documents |
24-12-2020 |
Concession's Held Date |
24-12-2020 |
No. of Bidders |
2 |
Bidders |
1.
“HILI COMPANY LIMITED (LTD)
- me Oferte ekonomike te paraqitur në Fazën II/Vlera: 3.175.756.155,60
2. “HHLA International Gmbh” - I kualifikuar në Fazën I. Nuk ka ofertuar në Fazën II. |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
C62988HILI COMPANY LIMITED |
Cost of Concession |
|
Concession's Duration |
5 vite |
Concession's Announcement Date |
02-09-2020 |
The winning bid ALL without vat |
3,175,756,156 |
Bidder Announcement date |
06-01-2021 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
3,810,907,387 |
Contract date |
08-03-2021 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
|
Appeals |
Ka pasur ankesa. Në datën 14.10.2020, pranë Autoritetit Kontraktor ka paraqitur ankesë operatori
ekonomik “HILI COMPANY LIMITED (LTD)” dhe në datën 19.10.2020 ka paraqitur
ankesë operatori ekonomik “HILI COMPANY LIMITED (LTD)”, lidhur me vlerësimin në
Fazën I.
Operatorëve ankimues, Autoriteti Kontraktor u ka kthyer përgjigje në datën
26.10.2020.
Nuk ka pasur skualifikime. |
Cancellation reason |
|
Public Announcement Bulletin |
|
Concessionaire Agreement/Acts |
|