Ofrimi i shërbimeve eKiosk në Njësitë Administrative
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Tiranë |
Tender object |
Ofrimi i shërbimeve eKiosk në Njësitë Administrative. ( Objektivi i përgjithshëm i projektit nga i cili kjo kontratë do të jetë pjesë, është si vijon: - Implementimi i kioskave vetshërbyese të cilat do të iu mundësojnë qytetarëve shërbim 24 orësh me shërbimet e gjendjes civile (certifikatat e gjendjes civile). - Ndërtimi i një sistemi softuerik i cili do të instalohet dhe do të mundësojë shërbimin për qytetarët. - Zhvillimi i një databaze për ruajtjen e të dhënave dhe statistikave të aplikantëve në pikat e vetshërbimit. - Ndërlidhja me sistemin e gjendjes civile dhe shkëmbim i të dhënave në kohë reale me sistemin elektronik të gjendjes civile. - Zvogëlimi i rradhëve të pritjes dhe përmirësimi i dukshëm i kualitetit të shërbimeve ndaj qytetarit. - Mundësia e dërgimit të ankesave dhe kërkesave në çdo kohë.) |
Reference No. |
REF-23235-08-04-2017 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
17 470 000,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Open Procedure |
Stage Procedure |
Re-Proclaimed and Signed the Contract |
Tender Publication Date |
07-08-2017 |
Last date of Submitted Documents |
29-08-2017 |
Tender Held Date |
29-08-2017 |
No. of Bidders |
4 |
Bidders |
PBC SHPK Fastech SHPK Development SHPK S-Systems SHPK |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
PBC SH.P.K. |
The winning bid ALL without vat |
13 714 400,00 |
Bidder Announcement date |
21-09-2017 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
16457280 |
Contract date |
02-11-2017 |
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
2 muaj |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikuar Operatorët ekonomik të mëposhtëm:
Përkatësisht për arsyet e mëposhtme: 1. Fastech” SHPK Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar. 2. Enigma Development SHPK Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar. 3. S-Systems SHPK Nuk ka paraqitur në sistemin elektronik ofertën ekonomike dhe dokumentacionin e plotë ligjor e teknik të kërkuar. |
Cancellation reason |
|
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
|
Public Announcement Bulletin |
|
Ofrimi i shërbimeve eKiosk në në Njësitë Administrative
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Tiranë |
Tender object |
Ofrimi i shërbimeve eKiosk në në Njësitë Administrative |
Reference No. |
REF-17609-06-13-2017 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
17 470 000,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Open Procedure |
Stage Procedure |
Cancelled Procurement |
Tender Publication Date |
14-06-2017 |
Last date of Submitted Documents |
07-07-2017 |
Tender Held Date |
07-07-2017 |
No. of Bidders |
|
Bidders |
|
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
The winning bid ALL without vat |
|
Bidder Announcement date |
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
|
Contract date |
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
2 muaj |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
|
Cancellation reason |
Anulluar për shkak se të dy operatoret ekonomik pjesëmarrës në procedurë nuk mund të kualifikoheshin pasi nuk i përmbushnin në tërësinë e tyre kriteret e vecanta për kualifikim pjesë përbërëse e dokumentave standarte të tenderit. |
Additions |
|
Transaction / Actual Spending |
|
Public Announcement Bulletin |
|