Sistem i qendërzuar për monitorimin e detyrimeve të prapambetura dhe përmirësimin e kontrollit.
|
Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Tiranë |
|
Procuring Authority / Buyer |
Bashkia Tirane |
|
Tender object |
Sistem i qendërzuar për monitorimin e detyrimeve të prapambetura dhe përmirësimin e kontrollit Ky projekt ka për qëllim:
- Sigurimin e një sistemi, ku i gjithe procesi i deklarimit, aprovimit te deklarimit dhe kontrollit do të menaxhohet brenda tij, duke mundësuar menaxhim të plotë dhe të besueshëm.
- Implentimin e një sistemi, i cili do te permiresoje identifikimin ne pagesat e taksave dhe detyrimeve dhe do të mundësoje riskedulimin dhe krijimin e planeve individuale per takspagues te ndryshem
- Sigurimin e nje komunikim te mire dhe informim në kohë reale duke ndjekur ne menyre te automatizuar te gjithe procesin
- Sigurimin e te gjithe informacionit të kerkuar duke mundësuar që procesi i ndjekjes se rasteve te detyrimeve ne vonese behet me i lehte dhe efikas per operatoret, duke ju kursyer kohe dhe duke maksimizuar rezultatin.
- Reduktimin e daljes në terren të agjentëve përmes vetëdeklarimeve të subjekteve, duke sjellë përmirësimin dhe lehtësimin e procesit të punës, për të verifikuar çdo subjekt, por duke u përqendruar vetëm tek subjektet që do jenë objekt kontrolli me statusin e debitorit.
- Krijimin e mundësisë së komunikimit online me debitorët, duke iu ofruar disa alternativa apo lehtësime në mënyrën e kryerjes së pagesave.
- Integrimin e sistemit ne infrastrukturen e bashkise. |
|
Reference No. |
REF-32693-11-06-2017 |
|
CPV Code |
|
|
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
45 500 000,00 |
|
Type of Contract |
|
|
Procurement Method |
Open Procedure |
|
Stage Procedure |
Cancelled Procurement |
|
Tender Publication Date |
07-11-2017
|
|
Last date of Submitted Documents |
30-11-2017
|
|
Tender Held Date |
30-11-2017
|
|
No. of Bidders |
|
|
Bidders |
|
|
Successful Bidder /Supplier / Provider |
|
|
The winning bid ALL without vat |
|
|
Bidder Announcement date |
|
|
Award and Contract Amount ALL with VAT |
|
|
Contract date |
|
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
8 muaj |
|
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
|
Appeals |
|
|
Cancellation reason |
Eshtë bërë një lapsus në termat e referencës pjesë përbërëse e dokumentave standarte të tenderit të ngarkuara në spe. |
|
Additions |
|
|
Transaction / Actual Spending |
|
|
Public Announcement Bulletin |
|