Open Procurement Albania

Sistem i qendërzuar për monitorimin e detyrimeve të prapambetura dhe përmirësimin e kontrollit.

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tirane
Tender object Sistem i qendërzuar për monitorimin e detyrimeve të prapambetura dhe përmirësimin e kontrollit
Ky projekt ka për qëllim: - Sigurimin e një sistemi, ku i gjithe procesi i deklarimit, aprovimit te deklarimit dhe kontrollit do të menaxhohet brenda tij, duke mundësuar menaxhim të plotë dhe të besueshëm.
- Implentimin e një sistemi, i cili do te permiresoje identifikimin ne pagesat e taksave dhe detyrimeve dhe do të mundësoje riskedulimin dhe krijimin e planeve individuale per takspagues te ndryshem
- Sigurimin e nje komunikim te mire dhe informim në kohë reale duke ndjekur ne menyre te automatizuar te gjithe procesin
- Sigurimin e te gjithe informacionit të kerkuar duke mundësuar që procesi i ndjekjes se rasteve te detyrimeve ne vonese behet me i lehte dhe efikas per operatoret, duke ju kursyer kohe dhe duke maksimizuar rezultatin.
- Reduktimin e daljes në terren të agjentëve përmes vetëdeklarimeve të subjekteve, duke sjellë përmirësimin dhe lehtësimin e procesit të punës, për të verifikuar çdo subjekt, por duke u përqendruar vetëm tek subjektet që do jenë objekt kontrolli me statusin e debitorit.
- Krijimin e mundësisë së komunikimit online me debitorët, duke iu ofruar disa alternativa apo lehtësime në mënyrën e kryerjes së pagesave.
- Integrimin e sistemit ne infrastrukturen e bashkise.
Reference No. REF-32693-11-06-2017
CPV Code
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 45 500 000,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Cancelled Procurement
Tender Publication Date 07-11-2017
Last date of Submitted Documents 30-11-2017
Tender Held Date 30-11-2017
No. of Bidders
Bidders
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 8 muaj
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Eshtë bërë një lapsus në termat e referencës pjesë përbërëse e dokumentave standarte të tenderit të ngarkuara në spe.
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement NR.45 - DT.13-11-2017
    Terms of Reference

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data