Open Procurement Albania

Rikonstruksioni i rrugëve Kel Kodheli dhe Skënder Shtylla

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Tirane
Tender object Rikonstruksioni i rrugëve Kel Kodheli dhe Skënder Shtylla
Reference No. REF-92943-11-06-2018
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 41 300 000,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Signed the Contract
Tender Publication Date 07-11-2018
Last date of Submitted Documents 07-12-2018
Tender Held Date 07-12-2018
No. of Bidders 14
Bidders Eurondërtimi 2000 SHPK
K.M.K SHPK & Varaku E SHPK
Kevin Construksion SHPK
BE-IS SHPK
Ndërtimi SHPK & Bami SHPK
Almo Konstruksion SHPK
Kacdedja SHPK
Shendelli SHPK
Llazo SHPK & Meteo SHPK
Glavenica SHPK
Senka SHPK
Pepa Group SHPK & Shpresa-Al SHPK
B-93 SHPK
Sireta 2F SHPK
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • LLAZO SHPK - METEO SHPK
  • The winning bid ALL without vat 35,062,302
    Bidder Announcement date 09-01-2019
    Award and Contract Amount ALL with VAT 42074762
    Contract date 24-01-2019
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 24 javë
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.
    Janë skualifikuar Operatorët ekonomik të mëposhtëm:

    1. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Eurondërtimi 2000” shpk:
    • Operatori ekonomik “Eurondërtimi 2000” shpk nuk plotëson pikën 7 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit.
    • Operatori ekonomik “Eurondërtimi 2000” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 -5 ton” , pasi kamioncina me targë AA228J rezulton pa certifikatë për transport mallrash brenda vendit.
    • Operatori ekonomik “Eurondërtimi 2000” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion Operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Autobitumatrice”, pasi mjeti me targë AA 296 LG i deklaruar në Shtojcën 10, si autobitumatrice, nga verifikimi i dokumentacionit rezulton mjet i montuar, kamioncinë+bitumatrice.

    2. Oferta e paraqitur nga Bashkimi i Operatorëve ekonomik “K.M.K” shpk & “Varaku E” shpk :
    • Stafi teknik i deklaruar nga shoqëria “K.M.K” shpk rezulton se nuk figuron në listpagesat e shoqërisë për të paktën 6 muajt e fundit.
    • Referuar Shtojcës 10, Bashkimi i Operatorëve ekonomik “K.M.K” shpk & “Varaku E” shpk ka deklaruar se disponon 2 (dy) Kamionçina me targa AA 866 RM si dhe me targa TR 2674 R. Pas verifikimeve të dokumentave të paraqitura për mjetet e sipërcituara, u konstatua se kamionçina me targa AA 866 RM ka kapacitet mbajtës 5.3 Ton ndërsa mjeti me targa TR 2674 R ka kapacitet mbajtës 5.9 Ton, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16, ku ndër të tjera përcaktohet se: “Operatori ekonomik duhet të disponojë 2 (dy) Kamionçina me kapacitet mbajtës 3.5 ton – 5 ton”.

    3. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Kevin Construksion” shpk :
    • Shoqëria “Kevin Construksion” shpk nuk ka paraqitur përshkrimin e Ofertës, sipas Shtojcës 1, në kundërshtim me Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, germa c).
    • Shoqëria “Kevin Construksion” shpk nuk ka paraqitur “Vërtetim të lëshuar nga Administrata Tatimore, ku të specifikohet numri i punonjësve për secilin muaj; per periudhen Tetor 2017 - Tetor 2018, çka bie në kundërshtim me Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 4, germa a).
    • Operatori Ekonomik “Kevin Construksion” shpk nuk ka paraqitur “List pagesat e punonjesve sipas formatit qe kerkohet nga legjislacioni ne fuqi per periudhen Tetor 2017 - Tetor 2018, shoqeruar me formularet e deklarimit te pagesave per sigurimet shoqerore dhe shendetesore”, çka bie në kundërshtim me Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 4, germa b).
    • Operatori ekonomik nuk ka paraqitur grafikun e punimeve të detajuar sipas zërave të preventivit të shprehur në afatin kohor të përcaktuar në dokumentat e tenderit, çka bie në kundërshtim me Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 9.
    • Shoqëria “Kevin Construksion” shpk nuk ka paraqitur Çertifikatë ISO 9001-2015 (e vlefshme), çka bie në kundërshtim me Dokumentat Standarte të Tenderit, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 10.
    • Shoqëria “Kevin Construksion” shpk nuk ka paraqitur Çertifikatë ISO 14001-2015 (e vlefshme), çka bie në kundërshtim me Dokumentat Standarte të Tenderit, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 11.

    4. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “BE-IS” shpk :
    • Operatori ekonomik “BE-IS” shpk nuk plotëson kushtin: “Të gjithë dokumentat duhet të jenë origjinalë ose kopje të noterizuara të tyre. Rastet e mos-dorëzimit të një dokumenti, ose të dokumentave të rreme e të pasakta, konsiderohen si kushte për skualifikim” pasi për mjekun, diploma është paraqitur fotokopje e pashoqëruar me vërtetimin e njëhsimit të fotokopjes me kopjen origjinale.
    • Operatori ekonomik “BE-IS” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 -5 ton” , pasi kamioncina me targë TR 3094 U ka kapacitet mbajtës 0,99 Ton, kamioncina me targe AA 057 N ka kapacitet mbajtës 0,99 Ton, kamioncina me targe AA 108 HK ka kapacitet mbajtës 3,475 Ton, kamioncina me targë AA 761 DH ka kapacitet mbajtës 3,760 Ton dhe kamioncina me targë VL 8838 C ka kapacitet mbajtës 1,2 Ton.
    • Operatori ekonomik “BE-IS” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Autobitumatrice” , pasi mjeti me targë AA 782 FA i deklaruar në Shtojcën 10, si autobitumatrice, nga verifikimi i dokumentacionit rezulton mjet i montuar, kamion + bitumatrice.

    5. Oferta e paraqitur nga Bashkimi i Operatorëve ekonomik “Ndërtimi” shpk & “Bami” shpk :
    • Bashkimi i operatorëve ekonomikë “Ndërtimi” shpk & “Bami” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 -5 ton”, pasi Kamioncina me targë TR 8597 L ka kapacitet mbajtës 3.3 ton, ndërsa kamioncina me targë AA 956 RX ka kapacitet mbajtës 5.9 ton.
    • Bashkimi i operatorëve ekonomikë “Ndërtimi” shpk & “Bami” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Autobitumatrice”, pasi mjeti me targë AA 067 UG i deklaruar në Shtojcën 10, si autobitumatrice, nga verifikimi i dokumentacionit rezulton mjet i montuar, kamioncinë+bitumatrice.

    6. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Almo Konstruksion” shpk :
    • Operatori ekonomik “Almo Konstruksion” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 -5 ton” , pasi kamioncina me targë TR 3094 U ka kapacitet mbajtës 0,99 ton, kamionicina me targe TR 5021 P ka kapacitet mbajtës 1,5 ton, kamioncina me targe AA570KO ka kapacitet mbajtës 0,8 ton, kamioncina me targë AA 282 ST ka kapacitet mbajtës 0,7 ton dhe kamioncina me targë AA 358 GN e marre me qera ka kapacitet mbajtës 3,3 ton.
    • Operatori ekonomik “Almo Konstruksion” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Autobitumatrice”, pasi për mjetin me targë AA 680 LP i deklaruar në Shtojcën 10, si autobitumatrice, i marre me qera nga operatori ekonomik “Biba X” shpk rezulton i anagzhuar ne kontraten e lidhur me Bashkine Tirane, me Nr. 29912/6.Prot, date 26.09.2019 me objekt: “Sistemim Asfaltim i rruges Haxhi Brari”.

    7. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Kacdedja” shpk : • Shoqëria “Kacdedja” shpk ka deklaruar si pjesë të stafit teknik Inxhinierin e Mjedisit me iniciale M.S. Pas verifikimeve të dokumentacionit shoqërues të paraqitur për stafin teknik, u konstatua se Inxhinieri i Mjedisit i deklaruar nuk figuron në listpagesat e shoqërisë për 6 muajt e fundit.
    • Referuar Shtojcës 10, Shoqëria “Kacdedja” shpk ka deklaruar se disponon 1 (një) Kamionçinë me targa AA 479 EU me kapacitet mbajtës 0.4 Ton, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16, ku ndër të tjera përcaktohet se: “Operatori ekonomik duhet të disponojë 2 (dy) Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 ton – 5 ton”.

    8. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Shendelli” shpk :
    • Operatori ekonomik ka deklaruar se disponon 2 (dy) Autobetoniere me targa GJ 1129 B dhe GJ 1124 B për të cilin nuk ka paraqitur foto, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16, gërma “d”.
    • Operatori ekonomik “Shendelli” shpk nuk deklaruar se disponon mjetin “Makineri vijëzimi me bojë bikomponente”, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16.
    • Operatori ekonomik “Shendelli” shpk nuk paraqitur dokumentacion mbi disponimin e mjetit “Eskavator me goma”, të deklaruar në shtojcën Nr. 10, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16.

    9. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Glavenica” shpk :
    • Operatori ekonomik “Glavenica” shpk nuk plotëson pikën 7 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderi.
    • Operatori ekonomik “Glavenica” shpk nuk plotëson pikën 7 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Operatori ekonomik duhet të ketë të punësuar punonjës të pajisur me dëshmi kualifikimi e sigurimit teknik, (të vlefshme) lëshuar nga Inspektoriati Shtetëror Teknik dhe Industrial apo nga subjekte juridike private të akredituara për çertifikimin e punonjësve, si më poshtë/1 (një) punonjës teknik ndërtimi” pasi për 1 (një) punonjës teknik ndërtimi, nuk është paraqitur e plotë dëshmia e kualifikimit te sigurimit teknik, duke mos dëshmuar vlefshmërinë.
    • Operatori ekonomik “Glavenica” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 -5 ton” , pasi kamioncinat me targë AA 964 EL dhe DR 2226 D me kapacitet mbajtës respektivisht 1,1 ton dhe 1,5 ton nuk plotësojnë tonazhin e kërkuar.
    • Operatori ekonomik “Glavenica” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Autobitumatrice” , pasi mjeti me targë AA 200 GN i deklaruar në Shtojcën 10, si autobitumatrice, nga verifikimi i dokumentacionit rezulton mjet i montuar, kamioncinë+bitumatrice.

    10. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “Senka” shpk :
    • Operatori ekonomik “Senka” shpk nuk plotëson pikën 16 të Kapacitetit Teknik të Dokumentave Standarte të Tenderit: “Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike, që ka në dispozicion apo mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik, që nevojiten për ekzekutimin e kontratës (Shtojca 10)/ Kamionçinë me kapacitet mbajtës 3.5 -5 ton” , pasi kamioncina me targë AA 231 CM me kapacitet mbajtës respektivisht 3,4 ton nuk plotëson tonazhin e kërkuar.
    • Operatori ekonomik “Senka” shpk nuk plotëson kushtin: “Të gjithë dokumentat duhet të jenë origjinalë ose kopje të noterizuara të tyre. Rastet e mos-dorëzimit të një dokumenti, ose të dokumentave të rreme e të pasakta, konsiderohen si kushte për skualifikim”pasi për mjeti Kamioncinë me targë AA435AV, leja e qarkullimit është paraqitur fotokopje e pashoqëruar me vërtetimin e njëhsimit të fotokopjes me kopjen origjinale.

    11. Oferta e paraqitur nga Bashkimi i Operatoreve ekonomik “Pepa Group” shpk & “Shpresa-Al” shpk :
    • Listpagesat e paraqitura nga Shoqëria “Pepa Group” shpk për periudhën Tetor 2017 -Tetor 2018 nuk janë shoqëruar me formularët e deklarimit të pagesave për sigurimet shoqërore dhe shëndetësore, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 4, gërma “b”.
    • Referuar Shtojcës 10, Bashkimi i Operatorëve ekonomik “Pepa Group” shpk & “Shpresa-Al” shpk ka deklaruar se disponon 2 (dy) Kamionçina me targa AA 016 PX si dhe me targa TR 6974 S. Pas verifikimeve të dokumentave të paraqitura për mjetet e sipërcituara, u konstatua se kamionçina me targa AA 016 PX ka kapacitet mbajtës 1.9 Ton ndërsa mjeti me targa TR 6974 S ka kapacitet mbajtës 3 Ton, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16, ku ndër të tjera përcaktohet se: “Operatori ekonomik duhet të disponojë 2 (dy) Kamionçina me kapacitet mbajtës 3.5 ton – 5 ton”.

    12. Oferta e paraqitur nga Operatori ekonomik “B-93” shpk :
    • Operatori ekonomik ka deklaruar mjetin “Kamion” me targa AA 601 NP, i cili ka kapacitet mbajtes 9.9 ton si dhe nuk ka paraqitur foto, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16, gërma “d”.
    • Operatori ekonomik “B-93” shpk nuk paraqitur dokumentacion mbi disponimin e mjetit “Eskavator me goma” të deklaruar në shtojcën Nr. 10, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16.
    • Operatori ekonomik “B-93” shpk nuk paraqitur dokumentacion mbi disponimin e mjetit “Autobot uji” të deklaruar në shtojcën Nr. 10, çka bie në kundërshtim me DST, Kriteret e Veçanta të Kualifikimit, Kapaciteti Teknik, pika 16.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for LLAZO SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for LLAZO SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for LLAZO SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for LLAZO SHPK viti 2019-2020

    Monitor treasury transaction for METEO SHPK viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for METEO SHPK viti 2014
    Monitor treasury transaction for METEO SHPK viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for METEO SHPK viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Technical Specification
    Technical Report
    Preventiv
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Nr.04 - Dt.28-01-2019

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data