Open Procurement Albania

Blerje kancelari

Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve Tirane
Tender object Blerje kancelari
Reference No. REF-77508-08-15-2023
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 431 213,00
Type of Contract
Procurement Method Simplified open procedure
Stage Procedure Re-Proclaimed and Signed the Contract
Tender Publication Date 16-08-2023
Last date of Submitted Documents 28-08-2023
Tender Held Date 28-08-2023
No. of Bidders 3
Bidders 1. “InfoSoft Office” sh.p.k
2. “LIBRARI DYRRAHU” sh.p.k
3. “MARKETING & DISTRIBUTION” sh.p.k
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • InfoSoft Office
  • The winning bid ALL without vat 875 270,00
    Bidder Announcement date 04-10-2023
    Award and Contract Amount ALL with VAT 1050324
    Contract date 27-10-2023
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Nga data e nënshkrimit të kontratës deri në 31.12.2023.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Nuk ka pasur ankesa.

    Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem:
    1. MARKETING DISTRIBUTION sh.p.k, per arsye:
    -Nuk ka paraqitur mostra sipas specifikimeve teknike per artikujt
    Cancellation reason
    Additions Më datë 22.08.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumenteve të procedurës së prokurimit.

    Më datë 29.08.2023, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të pranojë pjesërisht ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik “Interlogistic” SHPK
    2. Autoriteti kontraktor te modifikojë dokumentat e procedurës së prokurimit, duke pasur parsysh konstatimet e KPP-së
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2014
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for InfoSoft Office viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract Buletini Nr. 90 datë 6 Nëntor 2023
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi INTERLOGISTIC
    Formular Vendimi KPP

    Blerje kancelari

    Procuring Authority / Buyer Local Unit Tiranë
    Procuring Authority / Buyer Drejtoria e Pergjithshme e Çerdheve dhe Kopshteve Tirane
    Tender object Blerje kancelari
    Reference No. REF-73539-06-23-2023
    Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 1 431 213,00
    Type of Contract
    Procurement Method Simplified open procedure
    Stage Procedure Cancelled Procurement
    Tender Publication Date 26-06-2023
    Last date of Submitted Documents 06-07-2023
    Tender Held Date 06-07-2023
    No. of Bidders
    Bidders
    Successful Bidder /Supplier / Provider
  • The winning bid ALL without vat
    Bidder Announcement date
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date Nga data e nënshkrimit të kontratës deri në 31.12.2023.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals
    Cancellation reason Bazuar në Ligjin Nr. 162, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1: d) kur Komisioni i Prokurimit Publik vendos anulimin sipas parashikimeve në LPP
    Additions Më datë 30.06.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumenteve të procedurës së prokurimit.

    Më datë 13.07.2023, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesat e paraqitura nga operatorët ekonomikë ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
    1. Të pranojë ankesën e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK
    2. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimin e dokumentave të tenderit në përputhje me konstatimet e Komisionit të Prokurimit Publik
    Transaction / Actual Spending
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Cancellation of Procurement Buletini Nr. 70 datë 21 Gusht 2023
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Formular Ankimimi INTERLOGISTIC
    Formular Vendimi KPP

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data