Procuring Authority / Buyer |
Local Unit Durrës |
Procuring Authority / Buyer |
Shoqëria Rajonale Ujësjellës Kanalizime Durrës Sh.A |
Tender object |
Blerje materiale kancelarie dhe te ngjashme |
Reference No. |
REF-92436-12-28-2023 |
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT |
7 999 967,00 |
Type of Contract |
|
Procurement Method |
Simplified open procedure |
Stage Procedure |
Cancelled Procurement |
Tender Publication Date |
29-12-2023 |
Last date of Submitted Documents |
09-01-2024 |
Tender Held Date |
09-01-2024 |
No. of Bidders |
4 |
Bidders |
1. LIBRARI DYRRAHU
2. InfoSoft Office SHPK
3. Interlogistic sh.p.k
4. “IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K” |
Successful Bidder /Supplier / Provider |
LIBRARI DYRRAHU |
The winning bid ALL without vat |
4 067 900,00 |
Bidder Announcement date |
21-02-2024 |
Award and Contract Amount ALL with VAT |
|
Contract date |
|
Planned Milestones of Contract / Start and End Date |
Afati i lëvrimit të materialeve objekt prokurimi të jetë jo me vonë se 30 ditë nga dita e nesërme e punës pas nenshkrimit të kontratës |
Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT) |
|
Appeals |
Eshte skualifikuar operatori ekonomik i meposhtem:
1. IT GJERGJI KOMPJUTER SH.P.K, per arsye:
-Ka paraqit mostren Zarfa plasmasi me vrima A4 100 micron. Pako me 100 cope diten e hapjes se ofertave, por nuk eshte paraqitur sipas specifikimeve teknike te kerkuara ne DST |
Cancellation reason |
Bazuar në Ligjin Nr. 162/2020, datë 23.12.2020 "Për Prokurimin Publik", Neni 98, pika 1: d) Kur Komisioni i Prokurimit Publik vendos anulimin sipas parashikimeve në këtë ligj. |
Additions |
Më datë 03.01.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është paraqitur ankesa e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me modifikimin e dokumentave të tenderit.
Më datë 19.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik pasi shqyrtoi ankesën e paraqitur nga operatori ekonomik ankimues dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
1. Të mos pranojë ankesën e operatorit ekonomik “Interlogistic” SHPK
2. Autoriteti kontraktor të kryejë modifikimn e dokumentave të tenderit sipas konstatimeve të Komisionit të Prokurimit Publik
Më datë 26.01.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi shqyrtoi dokumentacionin e çështjes dhe e diskutoi në tërësi vendosi:
1. Të lejojë autoritetin kontraktor të vijojë me hapat e mëtejshme te procedurës së prokurimit.
Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është administruar ankesa e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK dhe “INTERLOGISTIC” SHPK.
Më datë 27.02.2024, pranë Komisionit të Prokurimit Publik është protokolluar ankesa e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK dhe objekti i ankesës lidhet me kundërshtimin e vendimit të Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi kualifikimin e ofertës së paraqitur nga operatori ekonomik “Librari Dyrrahu” SHPK.
Më datë 07.05.2024, Komisioni i Prokurimit Publik, pasi dëgjoi relatorin e çështjes, shqyrtoi parashtrimet me shkrim e pretendimet e ankimuesve, dhe pasi diskutoi çështjen në tërësi vendosi:
1. Të tranojë ankesën e operatorit ekonomik “InfoSoft Office” SHPK
2. Të tranojë ankesën e operatorit ekonomik “INTERLOGISTIC” SHPK
3. Autoriteti kontraktor të anullojë procedurën e prokurimit dhe me rihapjen të ketë parasysh konstatimet e KPP-së |
Transaction / Actual Spending |
|
Public Announcement Bulletin |
|