Open Procurement Albania

Përmirësimi i banesave ekzistuese për komunitetet e varfëra dhe të pavaforizuara

A Red Flag is a fact, event, or set of circumstances, or other information that may indicate a potential legal compliance concern for illegal or unethical business conduct, particularly with regard to corrupt practices and non-compliance with anti-corruption laws.

  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid
  • Disqualification of all competitive operators except the winner/ Disqualification of the lowest value bid

Procuring Authority / Buyer Local Unit Kuçovë
Procuring Authority / Buyer Bashkia Kucove
Tender object Përmirësimi i banesave ekzistuese për komunitetet e varfëra dhe të pavaforizuara
Reference No. REF-15739-08-08-2024
Estimated / Ceiling Value ALL without VAT 27 114 876,00
Type of Contract
Procurement Method Open Procedure
Stage Procedure Announced the Winner
Tender Publication Date 09-08-2024
Last date of Submitted Documents 26-08-2024
Tender Held Date 26-08-2024
No. of Bidders 5
Bidders 1. “Aida Construction” shpk
2. “AVDULI”
3. “COLOMBO”
4. “FLED” shpk
5. “Z D R A V A” shpk
Successful Bidder /Supplier / Provider
  • ZDRAVO
  • The winning bid ALL without vat 26 703 780,00
    Bidder Announcement date 14-10-2024
    Award and Contract Amount ALL with VAT
    Contract date
    Planned Milestones of Contract / Start and End Date 6 (gjashtë) muaj duke filluar nga data e dorëzimit të sheshit të ndërtimit.
    Renewal Contract Additional Value (ALL with VAT)
    Appeals Jane skualifikuar operatoret ekonomik e meposhtem:
    1. “Aida Construction” shpk, per arsye:
    -Nuk arrin të plotësojë pikën 2a të DST-së dhe konkretisht : Vërtetim për shlyerjen e detyrimeve vendore për vitin 2024 (Sipas QKB) sipas përcaktimeve në ligjin nr. 9632, datë 30.10.2006 “Për sistemin e taksave vendore” i ndryshuar, neni 5, pika c, sipas afateve të miratuara të kryerjes së pagesave të përcaktuara nga çdo njësi e qeverisjes vendore, duke mbajtur në konsideratë dhe përcaktimet e Ligjit Nr 9632, datë 31.10.2006 “Për sistemin e taksave vendore”, i ndryshuar, lidhur me afatet e kryerjes së pagesave të caktuara nga njësitë e vetëqeverisjes vendore, pranë njësive vendore ku operatori ekonomik ushtron aktivitetin e ti sipas QKB-së.

    2. “AVDULI”, per arsye:
    -Nuk plotëson pikën 2.3.11 të DST, pasi për realizimin me sukses të kontratës OE duhet të disponoj “Fabrikë për prodhimin e dyer dritare PVC në pronësi me pira/ose kontrate furnizimi. Për fabriken e prodhimit dyer dritare PVCdhe duraluminit operatoret ekonomik duhet të partaqesin kontratë blerje të makinerisë, çertifikatat e konformitetit ISO 9001:2015 mbi “Sistemin e menaxhimit të cilësisë” ose ekuivalent. Në rastin kur fabrika është me qëra ose me kontratë furnizimi, operatori duhet të disponoj të gjithë dokumentacionin e mësipërm si dhe dokumentacionin që vërteton lidhjen e shoqërisë prodhuse me distributorin.

    3. “COLOMBO”, per arsye:
    -Nuk plotëson pikën 2.3.3 të DST, pasi nuk ka deklaruar që disponon Ing. Topograf, si drejtues teknik në licensën e shoqërisë.
    -Nuk ploteson pikën 2.3.5 të DST, pasi nuk ka deklaruar që disponon punonjës të specializuar 2 karpentier.
    -Nuk plotëson pikën 2.3.10 të DST, pasi nuk ka deklaruar qe disponon mjetet e nevojshme për realizimin me sukses të kontratës 2 kamiona vetëshkarkues me kapacitet mbajtës mbi 20 ton si dhe mjetin Dumper.

    4. “FLED” shpk, per arsye:
    -Nuk plotëson pikën 2.3.11 të DST, pasi per realizimin me sukses te kontrates OE duhet te disponoj “Fabrike për prodhimin e dyer dritare PVC në pronësi me pira/ose kontrate furnizimi. -Nuk arrin të plotësojë pikën 2.3.10 të DST-së dhe konkretisht : Për mjetin autobot uji mungon çertifikata e tranportit si dhe taksat vjetore e cila ka skaduar. Mungon dokumentacioni provues për disponimin e një mjeti dumpar dhe një vinç kulle me krah jo më pak se 5 m.
    -Nuk plotëson pikën 2.3.5 të DST-së dhe konkretisht : Për punonjësin E.S të deklaruar si punonjës/specialist duralumini mungon dëshmia e kualifikimit teknik.
    Cancellation reason
    Additions
    Transaction / Actual Spending
  • Monitor treasury transaction for ZDRAVO viti 2012-2013
    Monitor treasury transaction for ZDRAVO viti 2014
    Monitor treasury transaction for ZDRAVO viti 2015-2018
    Monitor treasury transaction for ZDRAVO viti 2019-2020
  • Public Announcement Bulletin
    Announcement of Procurement
    Standard Tender Documents
    Constructive Report
    Preventiv
    Bidder Announcement
    Signing of the Contract
    Procesverbal "Per argumentimin dhe miratimin e specifikimeve teknike dhe kritereve per kualifikim"
    Grafiku i Punimeve
    Plan Rivelimi
    Formular i Njoftimit te Fituesit Paraprak
    Project

    Privacy Policy

    Except when otherwise defined, all data & information offered in Open Procurement Albania is available under the licenses: This material is Open Data