Loti 1 Pjese kembimi shërbim mirëmbajtje mjetet
Autoritet Prokurues |
Qeverisja Vendore Maliq |
Institucioni Prokurues |
Bashkia Maliq |
Objekti i Tenderit |
Loti 1 Pjese kembimi shërbim mirëmbajtje mjetet |
Nr. Reference |
REF-73616-06-26-2023 |
Vlera / Fondi Limit |
4 102 503,00 |
Lloji i Kontrates Publike |
Blerje Mallrash (Marrëveshje Kuadër) |
Lloji i Procedures |
Procedurë e hapur e thjeshtuar |
Statusi i Tenderit |
Lidhur Kontrata |
Data e Njoftimit te Tenderit |
27-06-2023 |
Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve |
11-07-2023 |
Data e mbajtjes se tenderit |
11-07-2023 |
Nr. i Operatoreve Konkurues |
2 |
Operatore Konkurues |
1. “Amarildo Panda” person fizik
2. “Artan Ameda” person fizik |
Operator Ekonomik Kontraktues |
Artan Ameda |
Oferta fituese Leke pa TVSH |
4 034 200,00 |
Data e shpalljes se fituesit |
21-07-2023 |
Vlera e kontraktuar Leke me TVSH |
4841040 |
Data e lidhjes se kontrates |
28-08-2023 |
Kohezgjatja e kontrates |
Deri ne 12 muaj nga marreveshja kuader |
Shtese kontrate (Leke me TVSH |
|
Ankesa |
Eshte skualifikuar operatori ekonomike i meposhtem:
-Nuk permbush piken 2.3.2 te percaktuar ne DST pasi nuk ka deklaruar ne formularin e shtojces 8 se ka ne dispozicion perkryerjen e sherbimeve nje pike servisi ne pronesi ose me qira.
-Nuk permbush piken 2.3.3, pasi nuk ka deklaruar ne formularin e shtojces 8 nje inxhinier mekanik dhe nje motorrist |
Arsyeja e Anulimit |
|
Shenime |
Më datë 21.07.2023, pranë Komisionit të Prokurimit Publik, është administruar ankesa e operatorit ekonomik “Amarildo Panda” PF dhe objekti i ankesës lidhet me vendimmarrjen e Komisionit të Vlerësimit të Ofertave mbi skualifikimin e ofertës të paraqitur nga operatori ekonomik ankimues “Amarildo Panda” PF. |
Transaksione Thesari |
Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Artan Ameda viti 2012-2013Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Artan Ameda viti 2014Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Artan Ameda viti 2015-2018Monitoro Transaksione Thesari (Pagesa) per Artan Ameda viti 2019-2020
|
Buletini i Prokurimeve Publike |
|