Nje shenim me RedFlag eshte nje fakt, ngjarje, ose grup i rrethanave ose informacione te tjera qe mund te tregojne nje shqetesim apo ekspozim dhe mbi rrezik potencial te pajtueshmerise ligjore per sjellje te paligjshme ose joetike te biznesit, vecanerisht ne lidhje me praktika korruptive dhe mosrespektimit te ligjeve anti-korrupsion.Vleresimi per keto kategori do te behet ne menyre automatike, me filtra analitik te paracaktuar
Afat i pamjaftueshem sipas kritereve ligjore te percaktuara ne nenin 43 te ligjit 9643 "Per Prokurimin Publik" i ndryshuar
Qarkun | Tirane-Lezha-Durres | ||
Kredia Nr | |||
Burimi i Kredise/Financuar nga | |||
Vlera e Kredise sipas Monedhes | |||
Titulli i Projektit | Programi i Rindërtimit | ||
Pershkrim i Projektit |
Programi i Rindërtimit është Program i Qeverisë Shqiptare, iniciuar pas Tërmetit të datës 26 Nëntor 2019. Ky program parashikon ndërtime të reja dhe rikonstruksione të objekteve dhe infrastrukturës urbane pas vlerësimit të dëmeve për shkak të Tërmetit. Qeveria Shqiptare Organizoi në bashkëpunim me partnerët në datën 17 shkurt 2020 një Konferencë Donatorësh në Bruksel, ku deklarohet e garantuar një ndihmë prej 1.15 bilion Euro nga dhurime, asistenca, grantet, dhe kreditë e buta. Këto fonde dhe të tjera të garantuara përmes borxhit publik, do të përdoren për Programin e Rindërtimit. Programi i Rindërtimit parashikohet të realizohet përmes Zhvillimit të Zonave të Reja për Zhvillim të Detyruar; Ndërtimit në Infrastrukturë Urbane; Blerjes së Stok Banesa; Grante për Rindërtim dhe Rimëkëmbje sociale. Një pjesë e mirë e prokurimeve dhe kontraktimeve për Rindërtim Objektesh do të bëhet nga autoritetet prokuruese Fondi Shqiptar për Zhvillim dhe Bashkia Tiranë. Lexo Dokumentin mbi Post Disaster Needs Assessment PDNA Albania. Njihuni me rregullime Ligjore Programi i Rindërtimit. |
||
Objekti i Tenderit |
“Rindërtimi i njësive të banimit në ndërtesa (pallat), të dëmtuara, në zonat e shpallura për zhvillim të detyruar”.
në bashkitë Durrës, Kavajë, Kamzë, Krujë, Kurbin, Mirditë, Lezhë, Shijak dhe Vorë. (Programi i Rindertimit).. Fondi / vlera e përafërt e kontratës /marrëveshjes kuadër: 15,562,016,037 lekë pa tvsh. Buxheti i vënë në dispozicion për vitin 2020 është 3,112,403,208 lekë pa tvsh. Objekti i marrëveshjes kuadër konsiston ne pergatitjen e projektit te zbatimit dhe rindertimin e njesive te banimit (pallat) ne zonat e prekura nga termeti, per te cilat FSHZH eshte njesi zbatuese. Keto njesi banimi përkufizohen si struktura, që ndërtohen ose krijohen nga fillimi. Njesite e banimit (pallat) te cilat do te rindërtohen jane percaktuar sipas planeve te detyruara vendore ne zonat e shpalluara per zhvillim ose mund rindertohen ne sheshin ku ka ekzistuar me pare. Zonat e detyruara te shpalluara per zhvillim ku FSHZH eshte njesi zbatuese jane: Durrës, Kamëz, Kavajë, Rrogozhinë, Krujë, Kurbin, Lezhë, Mirditë, Shijak, Vorë, Valias dhe Mirdite. VKM Nr. 587 Date 22.07.2020 “Për Përdorimin e Fondit të rindërtimit për financimin e rindërtimit të njësive të banimit në ndërtesa (pallat), të dëmtuara, në zonat e shpallura për zhvillim të detyruar” |
||
Nr. Reference | REF-67609-08-03-2020 | ||
Kodi CPV |
|
||
Vlera / Fondi Limit | 15,562,016,037 | ||
Lloji i Kontrates Publike | Punë Publike (Marrëveshje Kuadër) | ||
Lloji i Procedures | E kufizuar, mbi kufirin e lartë monetar | ||
Statusi i Tenderit | Njoftuar Fituesi Minikonkursi | ||
Data e Njoftimit te Tenderit | 04-08-2020 | ||
Data e Fillimit te Afatit per Dorezim Oferte | 04-08-2020 | ||
Data e Mbylljes se Afatit per Dorezim Oferte | 14-08-2020 | ||
Sektori | |||
Nr. i Operatoreve Konkurues | 42 | ||
Operatore Konkurues |
Faza e pare : Faza e përzgjedhjes se Operatorëve Ekonomikë 1. North West Construction LLC & S.A.G shpk 2.2 T shpk 3.4 A-M shpk 4.Agi Kons shpk 5.Alb - Star shpk 6. Alba Konstruksion shpk & Vind shpk 7.Alb-Building shpk 8. ALKO-IMPEX General Construcionshpk & Vega shpk 9. Ante-Group shpk & Ferro Beton & Construction Co shpk 10. Aurora Konstruksion shpk & B-93 shpk & 2002 shpk 11. Be-Is shpk & Ergi shpk 12. Xhengo Shpk & Bean shpk & Konstruksion 93 shpk & 2N 13. Cemil Ozgur iNSAAT SANAYI VE TICARET A.S. & & Eral Construction Company shpk. 14.. Curri shpk & Agri Construksion shpk 15. Edil - Al – It shpk & Alentre shpk 16. Eurokos Holding shpk dega në Shqiperi & VIA 17.Fusha shpk 18.G.P.G. Company shpk 19.Geci shpk 20. Gener 2 shpk 21. Gjikuria shpk 22. Glavenica shpk & SC Group Constructii Est S.A & Ngracan 1934 shpk 23. Grand Konstruksion M shpk & Shkelqimi 07 shpk 24.Hastoci shpk 25. Junik shpk & Colombo shpk 26. Kacdedja shpk 27. Kevin Construction shpk & Arifaj shpk & Alb Shpresa shpk & Mela shpk 28. Kronos Konstruksion shpk & Edicom shpk & Everest shpk 29. Manetci shpk & Inerti shpk 30.Metro Engineering Foodstuffs Industry And Trade 31. Mf Invest Group shpk & Boshnjaku. B shpk & Mane/S shpk & Pese Vellezerit shpk 32. Modeste shpk & ARDIT – 06 shpk & Korsel shpk 33. Ndregjoni shpk & Kthella shpk . & Udha shpk & Rafin Company SHPK 34. PE - VLA - KU shpk & PE - VLA – KU dega Kosove 35. Progeen shpk & SINA 98 shpk. & ANION shpk & Kurti - 07 shpk 36. Sireta 2F shpk & Euro-Alb shpk & IBN shpk 37. Salillari shpk 38. Senka shpk & Dajti Park 2007 shpk & Erzeni/Sh shpk 39. Shijaku shpk & Co 1 Rroku Konstruksion Tirane 40.Tekal SA 41. Uleza Ndertim shpk & Vllaznia Ndertim Martin Pjetri & Flori 42. Zdravo shpk & Bajrami N shpk Operatorëve Ekonomikë të Suksesshëm ne Fazen e Përzgjedhjes 1. 2 T shpk. 2.4 A-M shpk, 3.Agi Kons shpk, 4.Alb - Star shpk, 5. Alba Konstruksion shpk& Vind shpk, 6.Alb-Building shpk, 7. ALKO-IMPEX General Construcionshpk& Vega shpk 8. Ante-Group shpk& Ferro Beton & Construction Co shpk. 9. Aurora Konstruksion shpk& B-93 shpk, & RAFAELO 2002 shpk 10. Be-Is shpk. & Ergi shpk. 11. Xhengo Shpk & Bean shpk & Konstruksion 93 shpk. & 2N 12. Curri shpk & Agri Construksion shpk 13. Edil - Al – It shpk & Alentre shpk. 14. Eurokos Holding shpk. dega në Shqiperi, & VIA 15.Fusha shpk 16.G.P.G. Company shpk 17.Geci shpk 18. Gener 2 shpk 19. Gjikuria shpk 20.Hastoci shpk 21. Junik shpk & Colombo shpk 22. Kevin Construction shpk Arifaj shpk. & Alb Shpresa shpk & Mela shpk. 23.. Kronos Konstruksion shpk & Edicom shpk & Everest shpk 24. Manetci shpk & Inerti shpk 25. Ndregjoni shpk. & Kthella shpk & Udha shpk. & Rafin Company shpk, 26. PE - VLA - KU shpk & PE - VLA – KU dega Kosove 27. Progeen shpk, & SINA 98 shpk & ANION shpk & Kurti - 07 shpk 28. Salillari shpk 29. Senka shpk. & Dajti Park 2007 shpk & Erzeni/Sh shpk 30. ’Shijaku shpk, & Co 1 Rroku Konstruksion Tirane 31. Uleza Ndertim shpk, & Vllaznia Ndertim Martin Pjetri & FLORI 32. Zdravo shpk, & Bajrami N shpk |
||
Operator Ekonomik Kontraktues |
|
||
Oferta fituese Leke pa TVSH | |||
Data e shpalljes se fituesit | |||
Data e lidhjes se kontrates | |||
Vlera e Kontrates me TVSH | |||
Kohezgjatja e Kontrates | Kohëzgjatja e Marrëveshjes Kudër do të jetë 24 muaj. Kohëzgjatja e kontratës/kontratave do të jetë deri në 12 (dymbëdhjetë) muaj nga momenti i lidhjes ose me afat me të shkurtër në varësi të veçantisë së objektit të infrastrukturës. | ||
Ankesa |
Nuk ka pasur ankesa. Janë skualifikuar operatorët ekonomikë të mëposhëm: 1. Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “North West Construstion” shpk. & “S.A.G” pasi nuk ploteson kriterin e përgjithshmëm për marrëveshjen e bashkëpunimit dhe prokurën e posacme sikurse përcaktuar në Shtojcën 16 duke rënë në kundërshtim me përcaktimet e pikës 2 të nenit 44 të LPP dhe nenit 74 të VKM 914 datë 29-12.2014 i ndryshuar. Kështu autorizimi/prokura e posacme (Power of Attorney) e lëshuar nga përfaqësuesi ligjor i NWC (Elchin B.) për përfaqësuesen A.K shtetase shqiptare megjithëse i referohet deklarimit të bërë përpara noterit publik nuk përmban as emrin titullin firmat vulat apo shenja te tjera dalluese të cilat të vërtetojnë se eshte bërë përpara noterit. Për këtë arsye ky/kjo autorizim/prokurë nuk është bërë në mënyrën e kërkuar nga ligji dhe si i tillë është i pavlefshëm dhe në këtë mënyrë cdo dokument që është firmosur nga përfaqësuesja A.K shtetase shqiptare nuk shpreh vullnetin e përfaqësuesit ligjor të NWC dhe si të tilla janë të pavlefshme. Si përfundim bashkimi i operatorëve ekonomik nuk është krijuar sipas ligjit dhe si i tillë nuk mund të pranohet. 2. Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “Cemil Özgur İNŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. 96% &" & Eral Construction Company” 4% pasi nuk ploteson kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi kontratat e paraqitura nga anëtari “Cemil Özgur İNŞAAT SANAYI VE TICARET A.Ş. janë jashtë afatit 3 vjecar të kërkuar në DST. Kështu kontrata e paraqitur nga ky anëtar është firmosur më 15.08.2012 dhe pjesa e punimeve të kryera brenda afatit 3 vjecar nuk plotëson vlerën e kërkuar sipas pikës 2.3.1 të Kritereve te vecante të DT. Po ashtu Eral Construction Company shpk ka paraqitur kontrata të një natyre të ndryshme nga ajo e kërkuar ose nuk janë në vlerën e kërkuar as për kushtin e parë dhe as për kushtin e dytë në raport me përqindjen e pjesëmarrjes së tyre në bashkim. 3. Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “Glavenica” shpk & “SC Group Constructii Est S.A“ & “Ngracan” shpk pasi nuk ploteson kriterin e përgjithshmëm për marrëveshjen e bashkëpunimit dhe prokurën e posacme sikurse përcaktuar në Shtojcën 16 duke rënë në kundërshtim me përcaktimet e pikës 2 të nenit 44 të LPP dhe nenit 74 të VKM 914 datë 29-12.2014 i ndryshuar. Kështu prokura e posacme (Special Power of Attorney) e lëshuar nga përfaqësuesi ligjor i SC Group Constructii Est S.A (Marius C.) për përfaqësuesen E.B shtetase shqiptare megjithëse i referohet deklarimit të bërë përpara noterit publik nuk përmban as firmen vulen apo shenja te tjera dalluese të cilat të vërtetojnë se eshte pranuar nga noteri rumun (T.M). Në vijim noteri rumun (P.TH.V) nuk ka bërë njehsimin me origjinalin të kësaj prokure por vetëm ka vërtetuar se përkthimi i përkthyeses rumune (A.L.R) nga gjuha rumune në atë anglezë është i pranuar. Për këtë arsye kjo prokurë nuk është bërë në mënyrën e kërkuar nga ligji dhe si e tillë është i pavlefshëm dhe në këtë mënyrë cdo dokument që është firmosur nga përfaqësuesja E.B shtetase shqiptare nuk shpreh vullnetin e përfaqësuesit ligjor të SC Group Constructii Est S.A (Marius C.) dhe si të tilla janë të pavlefshme. Si përfundim bashkimi i operatorëve ekonomik nuk është krijuar sipas ligjit dhe si i tillë nuk mund të pranohet. 4. Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “Grand Konstruksion M” & “Shkelqimi 07” pasi nuk ploteson Kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi kontratat e paraqitura nga anëtarët e bashkimit të operatorëve ekononikë për të plotësuar këtë kriter nuk janë në vlerën e kërkuar as për kushtin e parë dhe as për kushtin e dytë në raport me përqindjen e pjesëmarrjes së tyre në bashkim. -Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “Grand Konstruksion M” & “Shkelqimi 07” nuk ploteson Kapaciteti ekonomik dhe financiar: “a) Xhiro mesatare e realizuar nga Operatori Ekonomik gjate tre viteve te fundit duhet te mos jete me e vogel se 1000000000 lekë pa TVSH. Xhiro vjetore e paraqitur nga anetaret e bashkimit te operatoreve ekonomike nuk ploteson vleren e kerkuar. -Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “Grand Konstruksion M” & “Shkelqimi 07” nuk ploteson piken 2.3.2 Licenca profesionale të operatorit për realizimin e objekti të kontratës të lëshuara nga autoritetet kompetente shtetërore; pasi asnjeri nga anetaret e bashkimit nuk zoteron Licencen per pune te pergjithshme ndertimi N.P.-2F. -Bashkimi i Operatorëve Ekonomik “Grand Konstruksion M” & “Shkelqimi 07” nuk ploteson piken 2.3.4 Fuqia punëtore e operatorit ekonomik të nevojshëm për ekzekutimin e objektit të prokurimit të jetë minimalisht 200 punonjës të punësuar për periudhën Prill 2020 – Qershor 2020 pasi se bashku anetaret disponjen 188 punonjes ne listepagesat e paraqitura. 5- Operatori Ekonomik “Kacdedja” shpk pasi nuk ploteson Kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi kontratat e paraqitura nga operatori ekononik për të plotësuar këtë kriter nuk janë në vlerën e kërkuar as për kushtin e parë dhe as për kushtin e dytë në raport me përqindjen e pjesëmarrjes së tyre në bashkim. -Operatori Ekonomik “Kacdedja” nuk ploteson as Kapacitetin ekonomik dhe financiar: “a) Xhiro mesatare e realizuar nga Operatori Ekonomik gjate tre viteve te fundit duhet te mos jete me e vogel se 1000000000 lekë pa TVSH. Xhiro vjetore e paraqitur nga operatori ekonomik nuk ploteson vleren e kerkuar. -Operatori Ekonomik “Kacdedja” nuk ploteson piken 2.3.2 Licenca profesionale të operatorit për realizimin e objekti të kontratës të lëshuara nga autoritetet kompetente shtetërore; pasi nuk zoteron Licencen per pune te pergjithshme ndertimi N.P.-2F. -Operatori Ekonomik “Kacdedja” nuk ploteson piken 2.3.4 Fuqia punëtore e operatorit ekonomik të nevojshëm për ekzekutimin e objektit të prokurimit të jetë minimalisht 200 punonjës të punësuar për periudhën Prill 2020 – Qershor 2020 pasi punonjes ne listepagesat e paraqitura eshte me i vogel. 6- Operatori Ekonomik “Metro Engineering Foodstuffs Industry and Trade” • Nuk ploteson kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi operatori ekonomik ka paraqitur si dokumentacion mbeshtetes vetem kontratat ne turqisht dhe pjeset e perkthyera jane te pamjaftueshme per te mundesuar komisionin te gjykoje per natyren kohezgjatjen dhe dokumentacion shoqerues. Duke qene se ne Dokumentat Standarte te Tenderit eshte kerkuar qe kontratat e punimeve te shoqerohen me “ ….. Vërtetime të lëshuara nga një ent publik/sektori privat ku të shënohen vlera koha dhe natyra e punës së kryer ose formular vlerësimi ose referncë; Kontratën/at e Sipërmarrjes; Situacionin përfundimtar të objektit; Akt kolaudimi (në rastet kur ky dokumentacion lëshohet)” dhe duke qene se ky operator nuk ka paraqitur dokumentacioni e cilesuar me siper ne DST per komisionin ka qene e pamundur vleresimi i ketij kriteri. • Nuk ploteson kriterin 2.3.3 “Stafi kryesor e mbeshtetes punonjesit certifikimet” pasi nuk ka paraqitur pozicionet e kerkuara te stafit si dhe dokumentacionin e kerkuar ne DST si deshmi per te plotesuar kete kriter. 7. Bashkimi i operatoreve “MF Invest Group & Mane/S & Boshnjaku B & Pese Vellezerit” pasi nuk plotesojne; • Bashkimi i operatoreve “MF Invest Group & Mane/S & Boshnjaku B & Pese Vellezerit nuk ploteson Kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi kontratat e paraqitura nga anëtarët e bashkimit të operatorëve ekononikë për të plotësuar këtë kriter nuk janë në vlerën e kërkuar as për kushtin e parë dhe as për kushtin e dytë në raport me përqindjen e pjesëmarrjes së tyre në bashkim. • Bashkimi i operatoreve “MF Invest Group & Mane/S & Boshnjaku B & Pese Vellezerit nuk ploteson piken 2.3.4 Fuqia punëtore e operatorit ekonomik të nevojshëm për ekzekutimin e objektit të prokurimit të jetë minimalisht 200 punonjës të punësuar për periudhën Prill 2020 – Qershor 2020 pasi se bashku anetaret disponjen 149 punonjes ne listepagesat e paraqitura. 8- Bashkimi i operatoreve “Modeste shpk & Ardit 06 shpk & Korsel shpk” pasi nuk plotesojne: • Bashkimi i operatoreve “Modeste shpk & Ardit 06 shpk & Korsel shpk nuk ploteson Kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi kontratat e paraqitura nga anëtarët e bashkimit të operatorëve ekononikë për të plotësuar këtë kriter nuk janë në vlerën e kërkuar as për kushtin e parë dhe as për kushtin e dytë në raport me përqindjen e pjesëmarrjes së tyre në bashkim. • Bashkimi i operatoreve “Modeste shpk & Ardit 06 shpk & Korsel shpk nuk ploteson Kapaciteti ekonomik dhe financiar: “a) Xhiro mesatare e realizuar nga Operatori Ekonomik gjate tre viteve te fundit duhet te mos jete me e vogel se 1000000000 lekë pa TVSH. Xhiro vjetore e paraqitur nga anetaret e bashkimit te operatoreve ekonomike nuk ploteson vleren e kerkuar. 9- Bashkim i operatoreve Ekonomik “Sireta 2F & Euro-Alb & IBN” pasi nuk ploteson; • Bashkim i operatoreve Ekonomik “Sireta 2F & Euro-Alb & IBN nuk ploteson Kriterin per kapacitetin teknik pika 2.3.1. te Kritereve te vecante ne DT "Përvojë të suksesshme ne realizimin pune te ngjashme” pasi kontratat e paraqitura nga anëtarët e bashkimit të operatorëve ekononikë për të plotësuar këtë kriter nuk janë në vlerën e kërkuar as për kushtin e parë dhe as për kushtin e dytë në raport me përqindjen e pjesëmarrjes së tyre në bashkim. • Bashkim i operatoreve Ekonomik “Sireta 2F & Euro-Alb & IBN nuk ploteson Kapaciteti ekonomik dhe financiar: “a) Xhiro mesatare e realizuar nga Operatori Ekonomik gjate tre viteve te fundit duhet te mos jete me e vogel se 1000000000 lekë pa TVSH. Xhiro vjetore e paraqitur nga anetaret e bashkimit te operatoreve ekonomike nuk ploteson vleren e kerkuar. • Bashkim i operatoreve Ekonomik “Sireta 2F & Euro-Alb & IBN nuk ploteson piken 2.3.2 Licenca profesionale të operatorit për realizimin e objekti të kontratës të lëshuara nga autoritetet kompetente shtetërore; pasi asnjeri nga anetaret e bashkimit nuk zoteron Licencen per pune te pergjithshme ndertimi N.P.-2F. 10-.Operatori Ekonomik “Tekal Sa” pasi nuk ploteson: • Piken 2.3.1 “Përvojë të suksesshme në realizimin e të paktën….” • Piken 2.3.2 “Licenca profesionale të operatorit për reali zimin e objekti të kontratës të lëshuara nga autoritetet kompetente shtetërore“ • Piken 2.3.3“ Stafi kryesor e mbeshtetes punonjesit çertifikimet” • Piken 2.3.4 “Fuqia punëtore“ • Piken 2.3.5 “ Numri dhe lloji i makinerive paisjeve ne pronesi/qira: Dëshmi për mjetet e pajisjet teknike që ka në dispozicion apo që mund t’i vihen në dispozicion operatorit ekonomik për të përmbushur kontratën” pasi nuk ka paraqitur asnje dokumentacion mbeshtetes te kerkuar ne DST per secilen nga pikat e mesiperme. • Gjithashtu operatori ekonomik nuk permbush as piken 2.3.7 “Operatoret e huaj ekonomikë duhet të paraqesin të gjithë dokumentacionin e tyre në gjuhën angleze ose gjuhen shqipe • Të gjithë dokumentat duhet të jenë origjinalë ose kopje të noterizuara të tyre. Rastet e mos-dorëzimit të një dokumenti ose të dokumentave të rreme e të pasakta konsiderohen si kushte për skualifikim” pasi dokumentacioni i paraqitur eshte ne gjuhen greke dhe jo ne gjuhen angleze apo ne gjuhen shqipe sic eshte cilesuar ne kete kriter -piken 2.2 Kapaciteti ekonomik dhe financiar: a) Xhiro mesatare e realizuar nga Operatori Ekonomik gjate tre viteve te fundit duhet te mos jete me e vogel se 1000000000 lekë pa TVSH Per te vertetuar plotesimin e ketij kushti Operatori Ekonomik duhet te paraqese nje vërtetim nga autoriteti përgjegjës për taksat/tatimet për xhiron vjetore të realizuar në 3 (tre) vitet e fundit 2016 2017 2018. Nëse operatori e ka dorëzuar në organet tatimore bilancin e vitit buxhetor 2019 mund të paraqesë xhiron mesatare të relizuar për tri vitet 2017 2018 2019. …” pasi vlera e xhiros mesatare per tre vitet e fiundit e vertetuar kjo nga tatimet eshte 154057349. |
||
Arsyeja e Anulimit | |||
Shenime |
Rindertim _Pallatesh_PR Me Njoftim Zyrtar ne Buletinin e Posaçëm Nr. 9 datë 21 Janar 2021 , nr. 22 datë 15 Shkurt 2021 , Nr. 31 datë 2 Mars 2021 dhe Nr. 43 datë 24 Mars 2021 Autoriteti Kontraktor ka njoftuar si fituesit për kontratat (Minikonkurset) e Kësaj Marrëveshje Kuadër si me poshte:
|
||
Transaksione Thesari | |||
Publikimi ne Buletin |