Open Procurement Albania

Projektim, ndërtim, operim, mirëmbajtje, rehabilitim dhe transferim i segmentit rrugor Milot-Thumanë-Kashar- Luzi i Vogël- Fier (Koncesion/PPP).

Autoritet Prokurues Ministria e Infrastruktures dhe Energjise
Objekti i Kontrates Koncesion/PPP : Projektim, ndërtim, operim, mirëmbajtje, rehabilitim dhe transferim i segmentit rrugor Milot-Thumanë-Kashar- Luzi i Vogël- Fier.
Vendndodhja e objektit te kontratës: Gjurma e kësaj rruge fillon në kryqëzimin SH6 me SH1 dhe përfundon në Bypass-in e Fierit:

Numri i referencës : REF-64779-07-08-2020.

Forma e kontratës: Projektim, ndërtim, operim, mirëmbajtje, rehabilitim dhe transferim (Koncesion/PPP);
Vlera e parashikuar e projektit: 1.188 miliardë Euro (pa TVSH).
Burimi i financimit: Investim privat


__________________________________________________

Ministria e Infrastrukturës dhe Energjisë ka vendosur të implementojë projektin për dhënien me konçesion/partneritet publik privat per projektimin, ndërtimin, operimin, mirëmbajtjen, rehabilitimin dhe transferimin e segmentit rrugor Milot – Thumanë – Kashar – Luzi i Vogël – Fier.
Përzgjedhja e Ofertuesit Fitues do të bëhet në bazë të një procedure konkurruese (procedurë e hapur) sipas kritereve kualifikuese dhe vlerësuese të specifikuara në këtë dokument.
Kohëzgjatja e kontratës koncesionare/PPP do të jetë 35 (tridhjetë e pesë) vjet nga hyrja në fuqi e saj.
Kjo Kontrate hyn ne fuqi pas nënshkrimit nga palët dhe pas botimit te Vendimit te Keshillit te Ministrave te miratimit te saj ne Fletoren Zyrtare te Republikes se Shqiperise.

Korridori Adriatiko – Jonian (AIC) eshte identifikuar si pjese e Korridorit TEN-T Mesdhetar, duke shtrire korridorin kryesor te rrjetit te BE-se ne Rajonin e Ballkanit Perendimor.
Gjatesia e vlerësuar e te gjithë Korridorit e Mesdheut eshte rreth 1,550 km.
Në Ballkanin Perëndimor, korridori kalon nëpër Mal të Zi (afërsisht. 7% e gjatësisë totale) dhe Shqipëria (afërsisht 20% e gjatësisë totale ose rreth 300 km).
Krijimi i rrjetit që synon të forcojë sigurinë në rrugë, planifikimin e transportit, lidhjen rajonale, lëvizjen, konkurrencën dhe integrimin me rrjetin TEN-T të BE-së.
Projekti i propozuar - një Segment rrugor me pagesë nga Miloti në Fier rreth 115 km - është 37% e AIC Shqiptare, dhe 7.5% e Korridorit të përgjithshëm të Korridorit të Mesdheut.
Një pjesë e rrugës së propozuar janë shtrirje e reja dhe rrugë ekzistuese të përmirësuara në autostradën e Kategorisë A dhe rruge interurbane kryesore Kategoria B.
Rruga përfshin gjithashtu tunelet dhe urat e nevojshme, nënkalimet/mbikalimet, interseksionet, gardhet e sigurisë, rrugët e shërbimit, hyrjet/daljet e kontrolluara, stacionet e pagesave, zonat e parkimit dhe Sistemin e Monitorimit të Transportit Inteligjent (ITS).

Rruga përfshin gjashtë (6) seksionet në vijim:

• Seksioni 1- Milot – Thumanë - 13.5 km i gjatë
• Seksioni 2-Thumanë – Kashar - 20 km i gjatë
• Seksioni 3-Kashar – Pezë Helmës - 9 km i gjatë
• Seksioni 4-Pezë Helmës – Luzi i Vogël - 24 km i gjatë
• Seksioni 5-Luzi i Vogël / Lekaj – I/C Rrogozhinë - 8 km i gjatë
• Seksioni 6-Rrogozhinë – fillimi i Bypass-it të Fierit - 38 km i gjatë
Lloji i Procedures Procedurë e Hapur
Statusi i koncesionit Anuluar Procedura
Kompania Koncesionare
  • Data e fundit per dorezimin e Dokumenteve 09-11-2020
    Data e mbajtjes se koncesionit 09-11-2020
    Nr. i Operatoreve Konkurues
    Operatore Konkurues
    Operator Ekonomik Kontraktues
  • Kosto koncesionare 1.188 miliardë Euro
    Kohezgjatja e koncesionit(vjet) 35 vjet
    Data e shpalljes se koncesionit 09-07-2020
    Oferta fituese Leke pa TVSH
    Data e shpalljes se fituesit
    Vlera e kontraktuar Leke me TVSH
    Data e lidhjes se kontrates
    Kohezgjatja e kontrates
    Ankesa
    Arsyeja e Anulimit Asnjë nga ofertat e paraqitura nuk përputhet me kriteret e përcaktuara në dokumentet e tenderit.
    Buletini i Prokurimeve Publike
    Akte/Marreveshje Koncesionare

    Njoftimi Kontrates
    Dokumentat e Procedurës Konkurruese për Dhënien me Koncesion/Partneritet Publik Privat për Projektimin, Ndërtimin, Financimin, Operimin, Mirëmbajtjen, Rehabilitimin dhe Transferimin e Segmentit Rrugor Milot – Thumanë – Kashar – Luzi i Vogël – Fier
    Hapat që duhen ndjekur për të hapur “Ortoimazherinë Asig 20cm”
    Shtojcë - Kushtet Teknike të Kontratës (K.T.K.)
    Studim fizibilieti për Korridorin Rrugor Adriatik - Jonian (Gjurma 1 dhe Gjurma 2) Mali i Zi dhe Shqipëria WB14-REG-TRA-01
    Studim fizibilieti për Korridorin Rrugor Adriatik - Jonian (Gjurma 1 dhe Gjurma 2) Mali i Zi dhe Shqipëria - ( fq.401 - 956 )
    Harta
    Kriteret Teknike
    Niveli fillestar i Garancisë (sipas te ardhurave).
    Shtojcë për Ndryshimin e Datës së Zhvillimit të Procedurës (1)
    Shtojcë për Ndryshimin e Datës së Zhvillimit të Procedurës (2)
    Njoftimi i anullimit ne faqen zyrtare te APP

    Te drejtat e Perdorimit

    Persa kohe nuk percaktohet ndryshe, i gjithe informacioni i ofruar nga Open Procurement Albania ofrohet nen licencat: This material is Open Data